омаслен маркуч
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
омаслен маркуч
Наскоро видях че този маркуч е доста омаслен.
Каква роля играе той и от какво може да е целия
в масло?Мерси.
Каква роля играе той и от какво може да е целия
в масло?Мерси.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.
оцелявят само печените.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: омаслен маркуч
...от турбото идва масло минавайки през интеркулера и заминава в колекторите и цилиндрите ! не е нормално , ама такова е !
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: омаслен маркуч
Нормално е да идва малко масло от турбото, дори и повече да изспуска пак не трябва да се омаслява никъде, а маслото да отива направо в цилиндрите. Виж си скобата на маркуча към АГР-а и гарнитурата му.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: омаслен маркуч
внимавай, че отиваш на там, ако се разтече още http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViK ... re=related 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: омаслен маркуч
колега кажи колко масло гори ,какво е,пуши ли,как се държи двигателя?
ако просто има малко масло по стените на маркуча не вярвам да е проблем и при доста по нови и на малко километри коли съм виждал масло в всмукатела но още се движат
ако просто има малко масло по стените на маркуча не вярвам да е проблем и при доста по нови и на малко километри коли съм виждал масло в всмукатела но още се движат
Re: омаслен маркуч
cls6666 написа:колега кажи колко масло гори ,какво е,пуши ли,как се държи двигателя?
ако просто има малко масло по стените на маркуча не вярвам да е проблем и при доста по нови и на малко километри коли съм виждал масло в всмукатела но още се движат
Маслото е МОТУЛ и е на 8хил.В момента е по средата между мин. и макс.Когато го налях беше близо до максимума.Двигателя работи добре,равномерни и колата върви яко.Пуши черно в рамките на нормалното само на кик даун,но това е от ОБД тунинга.
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.
оцелявят само печените.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: омаслен маркуч
mashina написа:Маслото е МОТУЛ и е на 8хил.В момента е по средата между мин. и макс.Когато го налях беше близо до максимума.Двигателя работи добре,равномерни и колата върви яко.Пуши черно в рамките на нормалното само на кик даун,но това е от ОБД тунинга.
Филтъра и клапана на картерните газове сменял ли си ги ?
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: омаслен маркуч
Ако ще и 1/100 масло да гори от турбото пак не трябва там да е омаслено!! Това е от хлабава връзка.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: омаслен маркуч
520_i написа:Ако ще и 1/100 масло да гори от турбото пак не трябва там да е омаслено!! Това е от хлабава връзка.
Не знам литър на 14000 км,добре ли е - и аз имам масло в тръбата преди егр
също съм виждал различни коли cdi,tdi и др. на 50 000 км също с масло в тръбата
а моята е на 250 000 и отгоре ,за мен колегата да си смени консумативите и да кара смело
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: омаслен маркуч
Намести си добре тръбата и я стегни хубаво.
Ако ти заминава турбото симптомите ще са много.
Нали се сещате, че турбото създава налягане и като има пропуск избива- и като по стената има масло/а това за стари коли е нормално/ то цапа.
Ако колата ти невърви, губи много масло -1л - 1,5л+ на 10 000км, турбото вие, ауспуха е мазен/може и по бронята да има даже/.... тогава ще мислиш за турбо.
Ако ти заминава турбото симптомите ще са много.
Нали се сещате, че турбото създава налягане и като има пропуск избива- и като по стената има масло/а това за стари коли е нормално/ то цапа.
Ако колата ти невърви, губи много масло -1л - 1,5л+ на 10 000км, турбото вие, ауспуха е мазен/може и по бронята да има даже/.... тогава ще мислиш за турбо.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: омаслен маркуч
vanci88 написа:Намести си добре тръбата и я стегни хубаво.
Ако ти заминава турбото симптомите ще са много.
Нали се сещате, че турбото създава налягане и като има пропуск избива- и като по стената има масло/а това за стари коли е нормално/ то цапа.
Ако колата ти невърви, губи много масло -1л - 1,5л+ на 10 000км, турбото вие, ауспуха е мазен/може и по бронята да има даже/.... тогава ще мислиш за турбо.

Re: омаслен маркуч
Ilko Ivanov написа:mashina написа:Маслото е МОТУЛ и е на 8хил.В момента е по средата между мин. и макс.Когато го налях беше близо до максимума.Двигателя работи добре,равномерни и колата върви яко.Пуши черно в рамките на нормалното само на кик даун,но това е от ОБД тунинга.
Филтъра и клапана на картерните газове сменял ли си ги ?
Филтъра го сменям на всяка смяна на масло,клапана е на 28хил.
Когато го сменях в БМВ ми казаха че той се сменя между 30 и 40 хил.Сега като дойде време за маслото ще го сменям и него.
Иначе скобата я позатегнах малко(колкото можеше де,беше си стегната)
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.
оцелявят само печените.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: омаслен маркуч
blgrad написа:турбинката е на път колега направи едно промиване на системата
Как го разбра бе колега!!!

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани