Трудно пали сутрин от известно време?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40B18

Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от xamctepa » 01 Сеп 2010, 22:04

Здравейте,
Проблема ми е следния:
Сутрин когато колата не е палена 12-15часа пали от третото завъртане,а до скоро не беше така.Също така след като запали прекъсва все едно не и стига бензин,като я изфорсирам няколко пъти и се оправя.Не знам колко е вярно,но мисля,че има клапан-регулатор на бензина и ако той примерно изпуска,докато помпата подкачи бензин не ще да запали...,(това си е само някаква моя теория :) ).След това цял ден си пали и се държи нормално.
Ако някой може да помогне с идеи какво би могло да е ще съм му много благодарен.
Мотора винаги е палил с малко повече въртене от колкото трябва,палил е винаги от първият път,но с малко по-дълго от нормалното въртене.
Мотора е М40Б18
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от Dirty M5 driveR » 01 Сеп 2010, 23:58

Щом казваш, че винаги е палила с повече от необходимото въртене, то кажи дали си сменял бензинов филтър, защото ако не си и е запушен, е съвсен нормално. Обаче нещо не мога да разбера-първо си писал, че като е студена го прави тоя номер, а като загрее е ОК (а ако беше от филтъра, щеше да го прави постоянно). Друго, което ми идва на ум е температурен датчик или термостат. Една диагностика няма да ти дойде зле. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
Пол: Мъж
Кара: м40 - ката да плаче
Мечтае да кара: е92

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от surbina87 » 02 Сеп 2010, 0:02

Много е вероятно да е филтара смени го и наи добре иди на диагностика след това дори и да се оправи
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от vladi_a_i » 02 Сеп 2010, 0:19

Свещи,кабели,дистрибуторна,палец-всичко това сменявано ли е скоро...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40B18

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от xamctepa » 02 Сеп 2010, 0:26

Бензиновия филтър е сменяван преди 2-3 месеца,кабели,свещи и т.н. не са сменявани скоро,но да ги сменя само за да разбера дали е от тях ми идва малко скъпо - 300-400лв.(то е добре да се сменят,но в тази криза...)
Ясно е че без диагностика няма да мине,но просто питах ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да ме насочи.
Благодаря Ви за отговорите.
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
Пол: Мъж
Кара: м40 - ката да плаче
Мечтае да кара: е92

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от surbina87 » 02 Сеп 2010, 0:38

колега може да е от много работи за това ще е най добре диагностика но ако имаш някои познат да земеш неговите кабели и швещи да пробваш опитаи ако не е от това значи инжекцията се ебава щом си сменял филтара
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от Борис_Малинов » 02 Сеп 2010, 0:45

Свали и погледни свещите,щом не си ги сменял скоро е твърде вероятно да са износени и за това да имаш труден старт,когато мора е студен.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40B18

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от xamctepa » 02 Сеп 2010, 0:50

Борис_Малинов написа:Свали и погледни свещите,щом не си ги сменял скоро е твърде вероятно да са износени и за това да имаш труден старт,когато мора е студен.

Мерси за отговора,още утре ще погледна свещите :yes:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40B18

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от xamctepa » 03 Сеп 2010, 12:43

Значи имаше малко останал бензин в колата и реших да понапълня резервоара...
Вече пак си пали както преди от първия път,но с малко повече въртене....
Свещите пристигат утре и ще видим дали ще се пооправи...
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от shengi » 03 Сеп 2010, 21:13

И аз имам проблем с паленето.Колега извини ме, че пиша в темата ако модераторите сметнат, че не е учтиво от моя страна нека мнението да бъде затрито.
Колите на работа всичките до една палят от четвърт оборот, моята завърта 2-3 пъти докато запали /2-3 секунди/ А в началото не беше така като я купих.От какво може да е? Кабели и свещи сложих оригинални не е от тях.Филтър сменях бензинов не е от него.Налягане от помпата има.Прави ми впечатление, че понякога по навик преди да запали пускам ключа и при повторното завъртане пали от четвъртът.Може ли да е от регулатора на бензина ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от [Georgi] » 05 Сеп 2010, 11:00

При мен е аналогична ситуацията. Всичко останало е наред, остана само регулатора за бензина да сменя :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40B18

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от xamctepa » 05 Сеп 2010, 14:10

[Georgi] написа:При мен е аналогична ситуацията. Всичко останало е наред, остана само регулатора за бензина да сменя :roll:

А някой може ли да каже къде се намира и колко горе-долу струва?
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от shengi » 05 Сеп 2010, 16:56

Намира се на рампата с дюзите. Едно кръгло по принцип на края на стойката на дюзите от към радиатора под смукателните колектори.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40B18

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от xamctepa » 05 Сеп 2010, 18:17

shengi написа:Намира се на рампата с дюзите. Едно кръгло по принцип на края на стойката на дюзите от към радиатора под смукателните колектори.

Номенклатурен номер : 13531729320
Описание : РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ ГОРИВО - 3 ба��а
Ед.цена (с ДДС) : 109.28 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Сега вече го открих :) Много благодаря!
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Трудно пали сутрин от известно време?

Мнение от ивчо3 » 08 Сеп 2010, 17:27

xamctepa написа:Здравейте,
Проблема ми е следния:
Сутрин когато колата не е палена 12-15часа пали от третото завъртане,а до скоро не беше така.Също така след като запали прекъсва все едно не и стига бензин,като я изфорсирам няколко пъти и се оправя.Не знам колко е вярно,но мисля,че има клапан-регулатор на бензина и ако той примерно изпуска,докато помпата подкачи бензин не ще да запали...,(това си е само някаква моя теория :) ).След това цял ден си пали и се държи нормално.
Ако някой може да помогне с идеи какво би могло да е ще съм му много благодарен.
Мотора винаги е палил с малко повече въртене от колкото трябва,палил е винаги от първият път,но с малко по-дълго от нормалното въртене.
Мотора е М40Б18

Клапан-регулатора за сега го остави. Задръстени дюзи и по-малко вероятно да дърпа въздух през някой въздуховод може да е причината.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook