Загрява много

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Загрява много

Мнение от jk » 23 Ное 2005, 22:04

Днес чаках да си сменя гумите със зимни и понеже на вън беше студ а вътре нямаше място за мен та си седях в колата, на пуснат двигател и парното на 4... изведнъж гледам температурата на двигателя рязко почна да се покачва. Изгасих мотора, дигнах капака - и като рекох леко да развия капачката на антифриза и тогава почна да тече антифриз някъде изпод бачето... от някакъв маркуч ли, тръба ли, клапан ли и аз не знам.

Та сега не може да се кара - загрява много бързо... то ясно че изтече антифриз ама май не беше чак толкова много. Както и да е - утре сутрин ще долея, ама въпроса ми е дали това всичко може да е станало защото си бях пуснал парното на макс и ако е това сега като си долея там колкото трябва антифриз ще се оправят нещата.

Или нещата са по-сериозни и това с парното няма нищо общо... питам щото преди това претърпях леко сблъскване с един бордюр докато още бях с летните гуми... да не съм закачил нещо евентуално... че направо си минах през бордюра с едното колело (на косъм беше и картера :( )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 23 Ное 2005, 22:40

на мен ми намирисва на радиаторче за парното или маркуч към него.съвета ми е да не си правиш експерименти с колата и да я закараш на буксир в сервиз.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 23 Ное 2005, 23:08

не сам голям разберател ама съм чувал че често при Е36 често срещан проблем е чупенето на водна помпа.Така че хвърли едно око

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 24 Ное 2005, 0:51

парното няма нищо общо.
ако беше по-топло времети, бих казал водна помпа или термостат
но сега залагам твърдо на водната помпа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 24 Ное 2005, 0:54

Water Pump или Термостат.Това са най-големите създатели на загряване у бмв ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 24 Ное 2005, 10:02

Отиди на сервиз!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 22.05.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от BMW Racer » 24 Ное 2005, 10:51

водна помпа 100% :!:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 24 Ное 2005, 11:22

Водна помпа е колега,често се случва!
Намери и сложи чугунена!
И не карай колата така!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 24 Ное 2005, 11:53

при мен нещо мн бавно загрява .. или по-скоро загрява нормално .. но топлото от парното хич го няма .. и адски късно идва.. термостат ли е .. какво е ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 24 Ное 2005, 12:11

А при мен откакто смених водата с антифриз парното не ми е толкова добро и като съм над 1000оборота духа горещо, а като освободя на светофар примерно и духа топло, а не горещо дали е от обезвъздушаването, да знам да я карам да ми е пипнат!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 14.07.2005
Местоположение: sliven

Мнение от bmwtu » 24 Ное 2005, 12:32

Според мене трябва да се обезвъздуши системата
Преди два дни имах същия проблем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 26.04.2005
Местоположение: plovdiv

Мнение от 4ervenata furia » 24 Ное 2005, 14:05

на мен като по4наха студовете неще да ми загрява,стои малко след синиото

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Мнение от jk » 24 Ное 2005, 14:54

Здравейте отново колеги... днес долях 1 литър антифриз (толкова е било изтекло, защото редовно го проверявам) и температурата не мърда вече. Загря си нормално, държах я на едно място известно време, форсирах я, отидох на една полянка да изпробвам зимните гуми на трева+сняг :twisted: ... температурата не помръдна :!:

Само по едно време леко падна - парното ми беше на макс като го намалих пак си застана на средата.

Някакви идеи сега какво може да е било? Дали има вероятност да е водната помпа или този вариант отпада? Погледнах - всички ремъци се въртят, перката се върти, уж всичко изглежда наред на пръв поглед... :roll:

Още един въпрос - не ми е правило досега впечатление, но перката на радиатора постоянно ли трябва да се върти? Като запалих тази сутрин тя се въртеше, после като беше загряла колата пак се въртеше но вече по-бавно?!...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 24 Ное 2005, 18:03

перката се върти постоянно, има много теми писани по този въпрос, защо се върти така и кога се увеличава и т.н.
а за това че ти е мръдната стрелката надолу докато си бил на силно пуснато парно възможности:
ако колата е била в движение, а не на едно место - термостат
виж дали ако пуснеш колата надолу поинерция на пуснато докрай парно, температурата ще падне, то и без парното би трябвало в големите студове да пада.

А за антифриза - на мен ми се получи същия номер и то преди да почнат по-големите студове, беше от намалелята течност в радиатора, долях около 1 литър антифриз и се оправи. А когато загряваше и на мен ми беше пуснато на максимално парното, на едно место и почна просто да вдига температурата, но когато изфорсирах няколко пъти на празен ход, стрелката се нормализира и отиде в нормите по средата. Според мен нямаш проблем с водната помпа, ако е спряло да ти прави този проблем.
Успех
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 24 Ное 2005, 20:17

според мен проблема ти е силиконовата перка която трябва да смениш. Отвори капака и завърти перката с пръст : Ако се върти продължително не е от това проблема , а ако спре веднага - там ти е проблема. Не я карай много така , че ако влезеш в някое задръстване и ти загрее на едно место има вероятност да спукаш главата.
Последна промяна ///sasho на 25 Ное 2005, 19:25, променена общо 2 пъти

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook