Лек проблем
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Лек проблем Е31 850
И по телефона ти казах, и тук ще повторя но с допълнение:
-бензинова/и помпи и техните цедки.
-датчик/ци на колянов вал.
-това което пропуснах - реле на бензиновата помпа или дефектиращ бушон
-бензинова/и помпи и техните цедки.
-датчик/ци на колянов вал.
-това което пропуснах - реле на бензиновата помпа или дефектиращ бушон

Re: Лек проблем Е31 850
отиди да прочетат записаните грешки и използвай случая да смениш повечето неща, които се сменят....Адаш
иначе ще е дългааааа и безмислена тема.
иначе ще е дългааааа и безмислена тема.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Лек проблем Е31 850
А датчик на разпределителен вал може ли да е?
И още нещо - като гасне EML-то не светва нито примига, а според мен би трябвало... ?
И още нещо - като гасне EML-то не светва нито примига, а според мен би трябвало... ?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Лек проблем Е31 850
ddddk написа:А датчик на разпределителен вал може ли да е?
И още нещо - като гасне EML-то не светва нито примига, а според мен би трябвало... ?
ЕМЛ свети ако има някакви разлики м-у двете банки - количество въздух, различно отваряне на дроселите и тн.
Иначе датчик на разпределителен вал - датчика на 6-ти кабел ли имаш в предвид?

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Лек проблем Е31 850
Да грешката е моя
Става дума за поз.7 от тази схема:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
Иначе за EML-то виж моята логика:
Пулс-генератора поз.7 започва да се скапва, но само единия. Запчва да пропуска импулс и ДМЕ приема грешна информация, пропуска запалване и отваря грешно едната клапа и веднага трябва да получи обратна връзка информация за различен поток на въздуха. Да светне EML-то, да отидеш в сервиза и да ти сменят датчика.
Иначе от 12 парчета може от ред по две да не работят и пак да не разбереш...
Може и да греша разбира се.
Поздрави,
Д

Става дума за поз.7 от тази схема:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
Иначе за EML-то виж моята логика:
Пулс-генератора поз.7 започва да се скапва, но само единия. Запчва да пропуска импулс и ДМЕ приема грешна информация, пропуска запалване и отваря грешно едната клапа и веднага трябва да получи обратна връзка информация за различен поток на въздуха. Да светне EML-то, да отидеш в сервиза и да ти сменят датчика.
Иначе от 12 парчета може от ред по две да не работят и пак да не разбереш...
Може и да греша разбира се.

Поздрави,
Д

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Лек проблем Е31 850
.
Последна промяна Peter Angelov на 03 Фев 2014, 0:21, променена общо 2 пъти
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Лек проблем Е31 850
Не.
Позиция 14, която си дал е датчик на коляновия вал. Лошата новина е, че ги дават 2 броя
Crankshaft е колянов вал
camshaft е разпределителен вал
Поз.7 от долната схема е регулатора на налягане на рейката, за който говорихме вчера по телефона.
Поздрави,
Д
П.П.: 1 бира за пулс-генератор
Позиция 14, която си дал е датчик на коляновия вал. Лошата новина е, че ги дават 2 броя

Crankshaft е колянов вал
camshaft е разпределителен вал
Поз.7 от долната схема е регулатора на налягане на рейката, за който говорихме вчера по телефона.
Поздрави,
Д
П.П.: 1 бира за пулс-генератор


Re: Лек проблем Е31 850
Peter Angelov написа:
Здрасти отново, значи по отношение на това което съм сменил:
1. Моторно масло - Кастрол 10/60
2. Маслен филтър
3. Въздушни филтри - 2 бр.
4. Филтри купе - 2 бр.
5. Охладителна течност нова
6. Филтри бензин - 2 бр.
7. Пълна ревизия на предно окачване
8. Реглаж на преден и заден мост
9. Нов лип на бронята
10. Нови акумулатори - 2 бр. и т.н.
Пешо, не виждам свещи и проверка на запалването в първият списък - капачки, палци, кабели...
Ключ маса трябва да го разкараш, защото след като махнеш захранването стойностите за адаптация на сместа изчезват и при следващото палене комп. отново влиза в режим на адаптация.
Играенето на оборотите и гасненето е типичен признак за проблем със сместа - лошото е, че това е много обширно понятие. Ако диагнозата ти е 100% правилна, че всичко се случва само когато горивото подне по 20 литра, трябва да се провери помпата (налягане, дебит, както и самите регулатори на налягането).
А това от форум да си оправиш колата.....забрави. По форумите 99% от членовете са само ентусиасти (лошо няма) и проблемът е, че всеки разправя какво е чул или видял, ама кофтито е, че повечето пъти не го е разбрал. А дори и да попаднеш на професионалист, той пък ще те пита неща, на които ти пък няма да можеш да отоговориш и с две думи пак няма да се раберете.

Re: Лек проблем Е31 850
@2bar написа:...
при е31 завиването на задните гуми серийно ли е било, или е екстра? при теб, как е?
Серийно при CSi и много скъпа опция при другите.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Лек проблем Е31 850
Петре, забравих май да кажа че е хубаво да пробваш с откачен клапан на бензиновите пари.

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани