Загрява много
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Загрява много
Днес чаках да си сменя гумите със зимни и понеже на вън беше студ а вътре нямаше място за мен та си седях в колата, на пуснат двигател и парното на 4... изведнъж гледам температурата на двигателя рязко почна да се покачва. Изгасих мотора, дигнах капака - и като рекох леко да развия капачката на антифриза и тогава почна да тече антифриз някъде изпод бачето... от някакъв маркуч ли, тръба ли, клапан ли и аз не знам.
Та сега не може да се кара - загрява много бързо... то ясно че изтече антифриз ама май не беше чак толкова много. Както и да е - утре сутрин ще долея, ама въпроса ми е дали това всичко може да е станало защото си бях пуснал парното на макс и ако е това сега като си долея там колкото трябва антифриз ще се оправят нещата.
Или нещата са по-сериозни и това с парното няма нищо общо... питам щото преди това претърпях леко сблъскване с един бордюр докато още бях с летните гуми... да не съм закачил нещо евентуално... че направо си минах през бордюра с едното колело (на косъм беше и картера
)
Та сега не може да се кара - загрява много бързо... то ясно че изтече антифриз ама май не беше чак толкова много. Както и да е - утре сутрин ще долея, ама въпроса ми е дали това всичко може да е станало защото си бях пуснал парното на макс и ако е това сега като си долея там колкото трябва антифриз ще се оправят нещата.
Или нещата са по-сериозни и това с парното няма нищо общо... питам щото преди това претърпях леко сблъскване с един бордюр докато още бях с летните гуми... да не съм закачил нещо евентуално... че направо си минах през бордюра с едното колело (на косъм беше и картера

- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
на мен ми намирисва на радиаторче за парното или маркуч към него.съвета ми е да не си правиш експерименти с колата и да я закараш на буксир в сервиз.
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
не сам голям разберател ама съм чувал че често при Е36 често срещан проблем е чупенето на водна помпа.Така че хвърли едно око
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
парното няма нищо общо.
ако беше по-топло времети, бих казал водна помпа или термостат
но сега залагам твърдо на водната помпа.
ако беше по-топло времети, бих казал водна помпа или термостат
но сега залагам твърдо на водната помпа.

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Здравейте отново колеги... днес долях 1 литър антифриз (толкова е било изтекло, защото редовно го проверявам) и температурата не мърда вече. Загря си нормално, държах я на едно място известно време, форсирах я, отидох на една полянка да изпробвам зимните гуми на трева+сняг
... температурата не помръдна
Само по едно време леко падна - парното ми беше на макс като го намалих пак си застана на средата.
Някакви идеи сега какво може да е било? Дали има вероятност да е водната помпа или този вариант отпада? Погледнах - всички ремъци се въртят, перката се върти, уж всичко изглежда наред на пръв поглед...
Още един въпрос - не ми е правило досега впечатление, но перката на радиатора постоянно ли трябва да се върти? Като запалих тази сутрин тя се въртеше, после като беше загряла колата пак се въртеше но вече по-бавно?!...


Само по едно време леко падна - парното ми беше на макс като го намалих пак си застана на средата.
Някакви идеи сега какво може да е било? Дали има вероятност да е водната помпа или този вариант отпада? Погледнах - всички ремъци се въртят, перката се върти, уж всичко изглежда наред на пръв поглед...

Още един въпрос - не ми е правило досега впечатление, но перката на радиатора постоянно ли трябва да се върти? Като запалих тази сутрин тя се въртеше, после като беше загряла колата пак се въртеше но вече по-бавно?!...
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
перката се върти постоянно, има много теми писани по този въпрос, защо се върти така и кога се увеличава и т.н.
а за това че ти е мръдната стрелката надолу докато си бил на силно пуснато парно възможности:
ако колата е била в движение, а не на едно место - термостат
виж дали ако пуснеш колата надолу поинерция на пуснато докрай парно, температурата ще падне, то и без парното би трябвало в големите студове да пада.
А за антифриза - на мен ми се получи същия номер и то преди да почнат по-големите студове, беше от намалелята течност в радиатора, долях около 1 литър антифриз и се оправи. А когато загряваше и на мен ми беше пуснато на максимално парното, на едно место и почна просто да вдига температурата, но когато изфорсирах няколко пъти на празен ход, стрелката се нормализира и отиде в нормите по средата. Според мен нямаш проблем с водната помпа, ако е спряло да ти прави този проблем.
Успех
а за това че ти е мръдната стрелката надолу докато си бил на силно пуснато парно възможности:
ако колата е била в движение, а не на едно место - термостат
виж дали ако пуснеш колата надолу поинерция на пуснато докрай парно, температурата ще падне, то и без парното би трябвало в големите студове да пада.
А за антифриза - на мен ми се получи същия номер и то преди да почнат по-големите студове, беше от намалелята течност в радиатора, долях около 1 литър антифриз и се оправи. А когато загряваше и на мен ми беше пуснато на максимално парното, на едно место и почна просто да вдига температурата, но когато изфорсирах няколко пъти на празен ход, стрелката се нормализира и отиде в нормите по средата. Според мен нямаш проблем с водната помпа, ако е спряло да ти прави този проблем.
Успех
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
според мен проблема ти е силиконовата перка която трябва да смениш. Отвори капака и завърти перката с пръст : Ако се върти продължително не е от това проблема , а ако спре веднага - там ти е проблема. Не я карай много така , че ако влезеш в някое задръстване и ти загрее на едно место има вероятност да спукаш главата.
Последна промяна ///sasho на 25 Ное 2005, 19:25, променена общо 2 пъти
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани