Ревизия на диференциала.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Ревизия на диференциала.
Забелязах наскоро едно бучене като от лагер на главана и се съмнявам ,че ми бучи диференциала ,тъй като смених двата лагера на главините преди няколко хиляди км.Вчера слязох под колата и забелязах ,че в края на диференциала където има пробка с шестограмна глава има малко масълце.Искам да попитам при ревизия на диференциала кое се подменя освен гарнитурата му?И дали наистина той може да бучи при около 60/70 км/ч. ?
Забравих да спомена ,че съм с М40Б16.
Забравих да спомена ,че съм с М40Б16.

- madrus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Re: Ревизия на диференциала.
аз лично не ползвам гарнитура а го мажа с черен силикон на wurt за сега не съм имал проблеми с течове , Хубаво е да смениш и маслото му , но не съм сигурем че виенето ще спре .
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Ревизия на диференциала.
madrus написа:аз лично не ползвам гарнитура а го мажа с черен силикон на wurt за сега не съм имал проблеми с течове , Хубаво е да смениш и маслото му , но не съм сигурем че виенето ще спре .
На скоро сменях трите семеринги, а гарнитурата си я изрязах по капака от картон. До сега 20 000 КМ няма течове няма шомотевици и виене

Има тънкост но тя е при затягане на гайката на пиньона, всичко е до усет


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Ревизия на диференциала.
При мен до 100на си виеше,нагоре не....или много бучи мотора и гърнето и не се чува 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Ревизия на диференциала.
madrus написа:аз лично не ползвам гарнитура а го мажа с черен силикон на wurt за сега не съм имал проблеми с течове , Хубаво е да смениш и маслото му , но не съм сигурем че виенето ще спре .
Аз си мисля ,че след като е омслено там маслото е понижило нивото си и виенето е от това ,и след като ревизирам дифа и налея ново масло ще спре да вие.А то всъщност не е и виене ,ами е бучене ,а може и бученето до известна степен да идва и от това ,че съм за смяна на крайно гърне.

- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Ревизия на диференциала.
колегата в по горното мнение ти каза за маслото -направиго.
виж дали има стружки в старото масло
виж дали има стружки в старото масло

- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Ревизия на диференциала.
Сложи някаква по хубава добавка за масло,аз така направих .Сложих една руска и доста се подобри като виене направо почти не се чува.Мисля да удвоя дозата на хапчетата
за да изчезне почти напълно.Но внимавай да е някаква проверена ,че има и ментета .Преди това слагах друга уж пак руска ама нямаше кой знае какъв ефект.Има и такива лякове само да улучиш на стока. 


Re: Ревизия на диференциала.
Смених дифтунката ,която течеше и сложихме ново масло с добавка за диференциал.Обаче проблема не беше от него ,а от заминал лагер на задна главина.Между другото ревизията на дифа излезе 40лв. (това е за инфо на хора ,които им предстои ревизия).

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Ревизия на диференциала.
Ей, аз само чакам да си замине моя диференциал, че да бодна един шпер, а ти му се плашиш
А колко пари ти излезе този лагер ( с труда ) ?

А колко пари ти излезе този лагер ( с труда ) ?
Re: Ревизия на диференциала.
Аз бях счупил дифа малко след като си взех колата ( явно е бил заминал тотално ) и ми падна един за 90лв. уж от мой човек който ми каза че си има масло вътре и всичко и мога да не бързам да му сменям маслото ама уви. След втория месец започна страшно много да вие отзаде, и на магистралата след 120км/ч беше вече като на самолет турбината. По най-бързия начин отидох да си го сменя маслото което ми излезе 58 лева литърчето на кастрол и майстора ми каза че не ми е сменял масло а е наливал масло ( успял е да източи само 10 грама масло ) Ама след наливането на това литърче вече 2 месеца карам и лекичко провийва в много редки моменти, а аз не го жаля дифа ама за всеки случей след 2 дена ще ходя да ми го заварят че да си реша всички проблеми 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани