Относно масления филтър?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Относно масления филтър?
Колеги,като сменях масления филтър под старото тяло на филтъра имаше два гумени пръстена. Новия не ставаше и махнах единия,след което пасна идеално. Въпроса ми е дали единия пръстен не трябва да е отгоре,защото без него според мен минава масло под капачката и не се филтрира добре.
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: Относно масления филтър?
На М43B18 има само един гумен О-пръстен който е на самия болт в началото (този с който се захваща капака) а отгоре на капака е шайба която се сменя всеки път, самия филтър си има гума в средата която оплътнява и горе и долу като се притегне - аз съм с алуминиевия капак - ама явно при is-a е някво различно, макар двигателите да са подобни (м42 или м44 си ?)

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Относно масления филтър?
nelim написа:На М43B18 има само един гумен О-пръстен който е на самия болт в началото (този с който се захваща капака) а отгоре на капака е шайба която се сменя всеки път, самия филтър си има гума в средата която оплътнява и горе и долу като се притегне - аз съм с алуминиевия капак - ама явно при is-a е някво различно, макар двигателите да са подобни (м42 или м44 си ?)
И при м42 е по същия начин..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1681
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Относно масления филтър?
Аз съм с пластмасовата капачка,съответно с по-дългия и тънък филтър.Преди два дни сменях всичко по колата.Филтъра (новия) беше MANN и в комплекта си имаше двете гумени "пръстенчета",голямото уплътнение за капачката и дихтунгата за пробката.При теб кое точно не е "паснало"?Не би трябвало да има проблем.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Относно масления филтър?
Не е дифтунга на пробката,нито уплътнението на капачката горе. Диаметъра на пръстените е горе-долу два пъти по малък от тоя на филтърното тяло и и двата бяха под него...и тъй като не ставаше махнах едното(дали с две от долу или с едно няма значение според мен). Интересно ми беше дали единия пръстен не е бил отгоре и предишния собственик да е правил някакви интервенции. Гумата на пръстените не е много мека,а широчината е около 5мм (на око).
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани