Турбо конверсия Е36 325

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325 Eaton 5psi

Турбо конверсия Е36 325

Мнение от plamen7964 » 16 Авг 2010, 13:09

Здравейте.Преди доста години карах няколко турбо коли и свистенето на
турбото остана в душата ми.Сега у двора седи една стара 325 1991г. и
съм решил да и поставя турбина да я посъбудя.Колата е клапанова.Говориме
за 0,5 - 0,7 бууст и минимално сменяне на части.Ако някой има останали
чаркуляци втора употреба или идеи как да стане да каже.Готов съм да
почерпя по бира или ако се заеме сериозно да преведа сума по споразуме
ние.Се си мисля че това ще върне усмивката ми загубена по арести и
проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Турбо конверсия Е36 325

Мнение от bum_bum » 16 Авг 2010, 13:38

Чудих се дали да ти пусна темата, но ако правилно съм разбрал търсиш човек, който да ти сложи турбина?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Турбо конверсия Е36 325

Мнение от vanka7a » 16 Авг 2010, 14:00

Колега, не знам дали си наясно, но поне 2-3 хилядарки ти треат за тази работа, (ако не и повече). Сигурен съм, че в този форум има хора, които разбират от турбо компресори и за пари биха ти помогнали ;) Пожелавам ти успех с турбинирането :yes: Нека има много такива като теб :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325 Eaton 5psi

Re: Турбо конверсия Е36 325

Мнение от plamen7964 » 16 Авг 2010, 14:26

Наясно съм с разходите.Както и с говорене и плащане кеш :lol: Особено в тая криза.Мерси
за пожеланието.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325 Eaton 5psi

Re: Турбо конверсия Е36 325

Мнение от plamen7964 » 01 Сеп 2010, 17:56

За да не умира темата :wave: Тъй като колата е стояла 2,5 години се появиха доста
неща за ремонт и това ме забави.Протекла долна помпа съединител при Настев нови
гумички10лв и заспа.Аз си я правих.Проверих и горната но е добре.Смяна стартер с рециклиран от
Францизкуп 120лв стартера и 50работа.Сега търся сервиз за кормилната рейка щото
и тя е шурнала.През това време търся и части за турбо конверсията.Предлагат ми турбо
К26 дали тя отговаря за 325 мотора?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Турбо конверсия Е36 325

Мнение от DirtySouth » 01 Сеп 2010, 22:27

За мен е по-удачно 325цата да се прави компресор защото тя е адски мъртва в ниските и вече нагоре има повечко сила ,а с турбото ще направиш също толко мъртви ниски и много силни високи тоест зверски лаг :confused: Не съм разбирач мое мнение си е това
I'm slowly drifting
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Турбо конверсия Е36 325

Мнение от vanka7a » 02 Сеп 2010, 10:21

DirtySouth написа:За мен е по-удачно 325цата да се прави компресор защото тя е адски мъртва в ниските и вече нагоре има повечко сила ,а с турбото ще направиш също толко мъртви ниски и много силни високи тоест зверски лаг :confused: Не съм разбирач мое мнение си е това

Да бодне турбо с променлива геометрия на лопатките, да видиш колко ще е слаба в ниските :mhihi: Турбо му е майката :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Турбо конверсия Е36 325

Мнение от bum_bum » 02 Сеп 2010, 10:50

То така се боде, тва да не е домати :mhihi:
Ако наистина искаш да правиш нещо и имаш пари си вземи готов кит с НОВИ части (не китайски), че иначе ще се видиш в чудеса и приключения и накрая като теглиш чертата ще е същата работа.
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: Турбо конверсия Е36 325

Мнение от lowdriver » 02 Сеп 2010, 15:07

DirtySouth написа:За мен е по-удачно 325цата да се прави компресор защото тя е адски мъртва в ниските и вече нагоре има повечко сила ,а с турбото ще направиш също толко мъртви ниски и много силни високи тоест зверски лаг :confused: Не съм разбирач мое мнение си е това

„Адски мъртва” е леко силно и относително казано – все пак на ~ 2000 об/мин на разположение са
около 85% от максималния въртящ момент (за сравнение, това е повече от максималните нютон-
метри при едно Б20), пък с минимални промени и адекватен „ремап” нещата придобиват доста
привлекателен характер. Разбира се, далеч е от постигане на взривната експлозивност още от ниски
обороти при IS-a, но все пак... ;)
Колкото до „зверския” лаг – още в началния пост стана ясно, че желаното налягане е в границите
0,5-0,7 бар, което ще рече, че при правилно подбран турбокомпресор и добри настройки,лага ще е
по-скоро МИНИМАЛЕН, отколкото „зверски”.
И аз съм почитател на механично задвижваните компресори, но в случая човекът ясно е заявил, че иска
да монтира турбокомпресор и се нуждае от помощ относно него, а не търси съвети (и/или празни приказки)
как да подобри характеристиките на двигателя.
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Турбо конверсия Е36 325

Мнение от DirtySouth » 04 Сеп 2010, 0:14

Дам на хартия е така спор няма , но аз съм бивш IS-a джия и всеки един такъв с мен ще се съгласи че 6така го няма в ниските С-моторите ги изключваме ,а иначе за турбината има ли голям смисъл да се кара на такова налягане ? Не е ли приблизително до атмосферното ?
I'm slowly drifting
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Турбо конверсия Е36 325

Мнение от vanka7a » 04 Сеп 2010, 10:55

DirtySouth написа:Дам на хартия е така спор няма , но аз съм бивш IS-a джия и всеки един такъв с мен ще се съгласи че 6така го няма в ниските С-моторите ги изключваме ,а иначе за турбината има ли голям смисъл да се кара на такова налягане ? Не е ли приблизително до атмосферното ?

Определено ще има разлика, но няма да са управдани всичките тези пари..
Затова се обръщам към колегата Пламен и ще го посъветвам, ако слага турбо поне то да е на 0.9-1.2 бара налягане..
М50 е здрав двигател и ще издържи на този бууст :bchug:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Турбо конверсия Е36 325

Мнение от vld » 04 Сеп 2010, 11:24

Пак на приказки от 1001 нощ се обръща темата :nono:
То е ясно, че тук няма никой да му напише нищо конкретно и още в началото си мислех да я затрия тая тема, но ...
Към автора на темата:
Има доста теми в тунинг радела за М50 и турбинирането му, чети там и питай ако има нещо неясно, там по има шанс да получиш що годе адекватен отговор ;)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook