Аман с тия тоци

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Аман с тия тоци

Мнение от mnh » 28 Авг 2010, 17:35

В последното тримесечие,съм залетил бумера пред блока и го припалвам от време на време като никога не е отказвала да отключи вратите,да запали от раз и подобни.
Преместих я на ново място заради смотани съседи :censored: Поседя около седмица,слязах да я запаля и умрялото изпискване на алармата ми показа,че акумулатора е умрял и едва отключи пасажерската врата/нямам ключалки на вратите/
Както и да е , влязох в колата стартера тегаво въртеше с последни сили,но при този отслабнал акумулатор нямаше как да взриви мотора :( Бутнахме я запали,поработи 5-7 минутки,угасих я запалих от раз и я оставих да почива.

2 дни по-късно,слизам да паля .. тцък пак същата история
:++
акумулатора иначе винаги е бил перфектен,зимата на около -20 влизам паля и заминавам проблеми никакви и никога.
Някакви идеи защо така се получава?Дали 5минутното каране е било крайно недостатъчно да се повъзбуди акумулатора и след 2 дни да отслабне тотално :(
:dunno: Аман ,че и сега съм сам нямам с кого да я бутна :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Re: Аман с тия тоци

Мнение от gecata73 » 28 Авг 2010, 18:05

само с 5 минути каране този проблем не се решава, трябва да си го заредиш със зарядно и после да я покарваш по-често

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Аман с тия тоци

Мнение от zzuzi » 28 Авг 2010, 18:40

Прав е колегата,а ако нямаш зарядно си я покарай или я остави на място да поработи 20-30 минути.Ако пак прави мизерии после ще гледаш акумулатор,утечки и т.н.
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Re: Аман с тия тоци

Мнение от gecata73 » 28 Авг 2010, 20:08

преди време и аз имах подобен проблем и един познат ми каза че всичко е от градското каране, защото оборотите са ниски и динамото не може да зареди добре акумулатора и за това е хубаво при възможност да се изкарва отвреме на време извън града и се оказа прав

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Аман с тия тоци

Мнение от zzuzi » 28 Авг 2010, 20:22

...ако е перфектен алтернатора не би трябвало да има такива проблеми...
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Аман с тия тоци

Мнение от ildivvy » 29 Авг 2010, 10:03

Принципно,не би трябвало да има проблем да зареди дори и на място или с "градско" каране.Ако алтернатора си прави 13,7-14,2V още на тези режими,което е нормалното,то няма проблем със зареждането.Просто му трябва малко време.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ-та

Re: Аман с тия тоци

Мнение от dichodichev3 » 30 Авг 2010, 12:50

Колега моето мнение е, че акумолатора ти е за смяна.С градско каране спокоино се заражда до необходимото.Но първо запали колата, вземи мултимер и мери на колко се зарежда акумолатора.Ако си близко до 14 волта означава че пълни добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: Аман с тия тоци

Мнение от valentino » 30 Авг 2010, 19:57

Такъв акумулатор се зарежда с зарядно даващо 3-5 ампера за 15-20 часа.На колата ще се зареди за повече от 4-5 часа каране и то на по-високи обороти от 1000.Така че изобщо не си го заредил като си припалвал само.
Най-добре потърси някой който може да ти премери каква консумация има от акумулатора при изгасена кола и изваден контактен ключ.Трябва да не е повече от 40-50 милиампера.При тази консумация трябва да си зареждаш акумулатора всяка седмица за около 2-3 часа поне,ако колата не се кара.
Megasquirt & Megaview user

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ-та

Re: Аман с тия тоци

Мнение от dichodichev3 » 31 Авг 2010, 11:20

Пичове при мен акомулатора е в багажника(заводско).Не сам правил никакви БГ Къстъмс.Акомулатора е голям колкото на ЗИЛ 127,е бахти прасето.Не бях палил колата около 3 месеца.Изобщо.Без препалвания,без разходки,нищо.Качих се един ден и от раз запали машината. :lalala:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Аман с тия тоци

Мнение от Dafy » 02 Сеп 2010, 12:50

ако акумулатора е бил перфектен, значи имаш проблем с консумация при изгасен мотор.
уредче и някой дето разбира /ако ти не разбираш/ мери при заключена кола /при включена аларма/ след 30-50 секунди консумацията не трябва да надвишава 50-70милиампера
ако има търси отечки ... или някоя неогасваща лампа /в багажник,в жабка или ЦД-то/
успех ... понякога това се оказва кофти задача ...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i
Мечтае да кара: E30 M3 SportEvo

Re: Аман с тия тоци

Мнение от burov » 02 Сеп 2010, 12:56

Аз имах подобен проблем. Нов акумулатор пък за една нощ през зимата на -10 градуса свършва и сутрн даже лампите на таблото не светваха. Оказа се че ключа на лампата в жабката не прекъсва веригата при затворена жабка. Най - добре първо провери всички прекъсвачи на разни лампи из купето и багажника.Но може от много други места да е...

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook