Разлика в крайните гърнета на 328 и 325

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 17.12.2008

Разлика в крайните гърнета на 328 и 325

Мнение от куфара » 30 Авг 2010, 12:44

Освен тази вакум клапа ,има ли други разлики в гърнетата.Какъв е диаметара на входящите им тръби?Гърне от 325,става ли за 328?
Последна промяна куфара на 01 Сеп 2010, 18:40, променена общо 1 път

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Сваляне на картер на м50б20

Мнение от LiTtLeRoCk » 30 Авг 2010, 12:54

Махаш гайките,които държат лапите на мотора към тампоните,гмуркаш се отдолу,и развиваш всички болтове,повдигаш мотора с крик(внимавай къде ще подпреш крика),да се отлепи от тампоните,и сваляш картера.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 17.12.2008

Re: Разлика в крайните гърнета на 328 и 325

Мнение от куфара » 01 Сеп 2010, 18:40

За картера,ясно свален е :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Разлика в крайните гърнета на 328 и 325

Мнение от bum_bum » 01 Сеп 2010, 19:13

От къде ти дойде на ум да смениш заглавието на темата, вместо да пуснеш нова? :dunno:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook