Въпрос за M42 B18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- worker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds
- Мечтае да кара: M3 E30
Въпрос за M42 B18
Някой случайно да знае на въпросният двигател оригинално колко кубика са дюзите?
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Въпрос за M42 B18
Ето колега
сравнително малък дебит имат
Injectors: Flowrate: 170 cc/min

Injectors: Flowrate: 170 cc/min
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Въпрос за M42 B18
Това е номера на моите 0280150714 - 200cc/min
http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm
http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm

- worker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds
- Мечтае да кара: M3 E30
Re: Въпрос за M42 B18
Значи излиза че дюзите оригинално на is са 200сс и са високоомни, благодаря за отговорите колеги 

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Въпрос за M42 B18
Незнам аз в 1 сайт чета има дооста инфо за ис-а
Fuel System
Injectors: Flowrate: 170 cc/min
Test pressure: 3 Bar/43psi
Coil resistance: (@20 deg C/68 deg F): 15-17.5 Ohms
Ejection angle: 30 deg
Fuel System
Injectors: Flowrate: 170 cc/min
Test pressure: 3 Bar/43psi
Coil resistance: (@20 deg C/68 deg F): 15-17.5 Ohms
Ejection angle: 30 deg
- nik4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: м я някак си.
Re: Въпрос за M42 B18
Колега зависи с какви си Лукас или Бош първите са с малко по-малък дебит мисля че беше около 190cc,а другите на Бош са с по-голям а именно 200cc.Така,че виж ти с какви си,но съм почти сигурен,че са ти на Лукас те са черни с оранжеви черти и са доста по често срещани в Ис-ките.Така,че си виж марката и номера на дюзите и ще се ориентираш за дебита.И двата вариянта са високоомни.Преди известно време пак имаше тема за дебита на Ис и един колега беше поостнал таблица с моделите и дебита,потърси я ако искаш.

- worker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds
- Мечтае да кара: M3 E30
Re: Въпрос за M42 B18
Колега зависи с какви си Лукас или Бош.
Да днес ги свалих и видях че са Лукас найстина значи най вероятно са 190сс.
- MotorsportPower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1981 Corvette
Re: Въпрос за M42 B18
Няма да тръгне повече ако му сложиш дюзи с по-голям дебит.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Въпрос за M42 B18
колко са последно? 170 или 200 ? имаше различни мнения? или зависи от марката им? до сега съм срещал само лукас на М42?
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: Въпрос за M42 B18
виж какво намерих :
http://www.m42club.com/forums/showthread.php?p=85269
have the same Lucas D3761FA, 4 pintle injectors on my E36 M42.
They have the following specs:
Part Number: D3761FA
cc/min: 234
lb/hr: 22
Rating @ (Bar): 3
Ohm: 16.6
Connector: EV1
И въпрос каква е разликата при смяна на инжектори с по голям дебит ???
мисля че без дае пипано нещо по колата дефакто не би трябвало да има кой знае какъв ефект ....
ако вече има чип спортен филтър и някви промени може би по генерация по хубави свещо ...
може и да има файда некоа някой обясни
http://www.m42club.com/forums/showthread.php?p=85269
have the same Lucas D3761FA, 4 pintle injectors on my E36 M42.
They have the following specs:
Part Number: D3761FA
cc/min: 234
lb/hr: 22
Rating @ (Bar): 3
Ohm: 16.6
Connector: EV1
И въпрос каква е разликата при смяна на инжектори с по голям дебит ???
мисля че без дае пипано нещо по колата дефакто не би трябвало да има кой знае какъв ефект ....
ако вече има чип спортен филтър и някви промени може би по генерация по хубави свещо ...
може и да има файда некоа някой обясни
- worker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds
- Мечтае да кара: M3 E30
Re: Въпрос за M42 B18
И въпрос каква е разликата при смяна на инжектори с по голям дебит ???
мисля че без дае пипано нещо по колата дефакто не би трябвало да има кой знае какъв ефект ....
ако вече има чип спортен филтър и някви промени може би по генерация по хубави свещо ...
може и да има файда некоа някой обясни
Колега няма нищо за обясняване аз лично сложих дюзи от Пунто Турбо (240cc), чип, генерация и спортен филтър и колата стана доста по приятна за каране от стоковото си състояние. При всички положения нещата са комплексни не може да сложиш едни дюзи и да очакваш чудеса особено от атмосферен автомобил. То аз със тия подобрения имам покачване на мощноста от 3-5 к.с. реално, но респонса на педала на газта стана по добър


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани