Въпрос за боята при пребоядисване!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Въпрос за боята при пребоядисване!
Колеги след 2-3 месеца ще си пребоядисвам колата...искам да я направя много лъскаво черно ама много лъскаво като огледало нещо такова http://www.youtube.com/watch?v=M2T3oX5kHts въпроса ми е коя е тънкоста да стане толкова лъскаво в частиците алуминии в боята или при нанасянето на лака след боята,не съм много в час с тоя занаят и всички знаеме,че като се тръгне по майстори всеки философства и гледа да ти вземе парите..порових и в търсачката и разбрах,че пастирането също играе голяма роля,но неможах да намеря инфо точно каква е тънкоста още при самото пребоядисване,искам да добия ефект като на клипчето на което дадох линк,нека по запознатите ми напишат какво се изисква за такъв блясък...та като се тръгне по автобояджииници да съм в час с това което искам да се постигне!
Благодаря много колеги!
Благодаря много колеги!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Изисква се предимно МНОГО ДОБЪР БОЯДЖИЯ !!! Каквито тук в България са голяма рядкост
Ако случайно успееш да намериш такъв,то той ще ти каже такава цифра,че после няма да може да те догони да те пита "Висока цена ли ти казах ???
"

Ако случайно успееш да намериш такъв,то той ще ти каже такава цифра,че после няма да може да те догони да те пита "Висока цена ли ти казах ???

- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Колега, май се изисква и качествено пастиране, аз лично мисля че този автомобил в клипа е пастиран! Но наистина, изисква се майсторство за боядисване, а това май много малко бояджии го могат (нищо лично към боядвиите) 

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Колега казвам ти като ориентир някъде 2000 евро, но ако колата е черна и няма смяна на основен цвят. Навремето бях закарал в бг една е39, говоря ти за 2006 година стана точно така. Металика може да си го избереш: едър металик, среден, дребен. Този лак е на Глазурит- порцеланово покритие cе води това. Този лак тук е 500 $ около 2 литра
Бояджията е в София, може би е един от най-добрите, полира и боядисва, но по принцип прави коли от 30 хиляди лева нагоре, просто на хората им се струва скъпо 500 евро за калник с преливане на цвета, не да стои като кръпка, а бояджията да казва, че няма как да не е избеляла боята, щом като колата е на 10 години
...Такова казвал каталога.
Пастиране друг път....За 3 седмици е така да, ама после....

Бояджията е в София, може би е един от най-добрите, полира и боядисва, но по принцип прави коли от 30 хиляди лева нагоре, просто на хората им се струва скъпо 500 евро за калник с преливане на цвета, не да стои като кръпка, а бояджията да казва, че няма как да не е избеляла боята, щом като колата е на 10 години

Пастиране друг път....За 3 седмици е така да, ама после....
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
sadex5 написа:Колега казвам ти като ориентир някъде 2000 евро, но ако колата е черна и няма смяна на основен цвят. Навремето бях закарал в бг една е39, говоря ти за 2006 година стана точно така. Металика може да си го избереш: едър металик, среден, дребен. Този лак е на Глазурит- порцеланово покритие cе води това. Този лак тук е 500 $ около 2 литра![]()
Бояджията е в София, може би е един от най-добрите, полира и боядисва, но по принцип прави коли от 30 хиляди лева нагоре, просто на хората им се струва скъпо 500 евро за калник...
Пастиране друг път....За 3 седмици е така да, ама после....
колега личи си че вече си бил ''облъчен'' от опитните бояджии
така по темата стандартния цвят на определена кола има по няколко нюанса ,които не се определят по ''едрината'' на на металика (а са варианти на цвета) и предвид този лак -термина е ''керамичен''- или по срещан като нано лак и глазурит нямат такъв -имат лак за репаратура.... керамичния лак е патент на друга фирма-PPG
а от къде знам -имам съответния документ от...... глазурит
и добрите бояджии в бг са много и работят доста по добре от навън (виждал съм коли от англия,америка,германия и т.н.)просто им плащат малко и не се стараят
за да стане една кола ''лъскава'' първо се пръска после се пастира и полира(като бентли)-това е истината и друга тайна няма
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Колега напълно си прав за подбора на боите. Никъде не съм казал , че нюансите на цвета зависят от големината, но ти казвам , че количеството на металните частици променят цвета. Какво ще ми кажеш за 45 цата на Глазурит? Много от цветовете на БМВ са само 1 вариант.
Относно дипломите ти от Глазурит, надявам се се Павката да е оценил познанията ти
Ако си професионален бояджия, ти казвам за ППГ са много добри, но всеки предпочита засега Глазурит, BASF- Глазурит е боята от завода БМВ.
Ако пък ти ми кажеш, че ползваш ППГ, айде признавам те, как се опраяш с налягането на пистолета, като пръскаш базата..ППГ са доста капризни, но са си лидери безпорно. Пък и за нанолака, айде кажи ми кой го прави и суши после на 150 градуса
За българските бояджии пък мога да споря много. Не знам колко от тях са си купили последния модел на Сата, имат яка камера на Джанджолини да кажем, със сменени филтри и не жалят нафта за горелката, имат на 3М пасти и шкурки и един компресор дето дава едни 500 литра в минута...
Сам знаеш, че при тази калкулация много хора няма да се навият да си правят колата. Особенно ако колата е била преди това на Car o Liner a
В Бг идват коли правени от неизвестни майстори, дето даже не им излиза цвета точно на каталог, и са правени за продажба, никой няма да си играе да прелива..Камо ли камери и т.н
Пък за БГ щи кажа, мой приятел, Бойко, един от супер бояджиите, напусна полвината фирмени сервизи в София точно заради смешните заплати, и сега е в Тулуза...
п.с Павел кара ли моторите още????
Относно дипломите ти от Глазурит, надявам се се Павката да е оценил познанията ти

Ако си професионален бояджия, ти казвам за ППГ са много добри, но всеки предпочита засега Глазурит, BASF- Глазурит е боята от завода БМВ.
Ако пък ти ми кажеш, че ползваш ППГ, айде признавам те, как се опраяш с налягането на пистолета, като пръскаш базата..ППГ са доста капризни, но са си лидери безпорно. Пък и за нанолака, айде кажи ми кой го прави и суши после на 150 градуса
За българските бояджии пък мога да споря много. Не знам колко от тях са си купили последния модел на Сата, имат яка камера на Джанджолини да кажем, със сменени филтри и не жалят нафта за горелката, имат на 3М пасти и шкурки и един компресор дето дава едни 500 литра в минута...
Сам знаеш, че при тази калкулация много хора няма да се навият да си правят колата. Особенно ако колата е била преди това на Car o Liner a

В Бг идват коли правени от неизвестни майстори, дето даже не им излиза цвета точно на каталог, и са правени за продажба, никой няма да си играе да прелива..Камо ли камери и т.н
Пък за БГ щи кажа, мой приятел, Бойко, един от супер бояджиите, напусна полвината фирмени сервизи в София точно заради смешните заплати, и сега е в Тулуза...
п.с Павел кара ли моторите още????
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
sadex5 написа:Колега напълно си прав за подбора на боите. Никъде не съм казал , че нюансите на цвета зависят от големината, но ти казвам , че количеството на металните частици променят цвета. Какво ще ми кажеш за 45 цата на Глазурит? Много от цветовете на БМВ са само 1 вариант.
Относно дипломите ти от Глазурит, надявам се се Павката да е оценил познанията ти![]()
Ако си професионален бояджия, ти казвам за ППГ са много добри, но всеки предпочита засега Глазурит, BASF- Глазурит е боята от завода БМВ.
Ако пък ти ми кажеш, че ползваш ППГ, айде признавам те, как се опраяш с налягането на пистолета, като пръскаш базата..ППГ са доста капризни, но са си лидери безпорно. Пък и за нанолака, айде кажи ми кой го прави и суши после на 150 градуса
За българските бояджии пък мога да споря много. Не знам колко от тях са си купили последния модел на Сата, имат яка камера на Джанджолини да кажем, със сменени филтри и не жалят нафта за горелката, имат на 3М пасти и шкурки и един компресор дето дава едни 500 литра в минута...
Сам знаеш, че при тази калкулация много хора няма да се навият да си правят колата. Особенно ако колата е била преди това на Car o Liner a![]()
В Бг идват коли правени от неизвестни майстори, дето даже не им излиза цвета точно на каталог, и са правени за продажба, никой няма да си играе да прелива..Камо ли камери и т.н
Пък за БГ щи кажа, мой приятел, Бойко, един от супер бояджиите, напусна полвината фирмени сервизи в София точно заради смешните заплати, и сега е в Тулуза...
п.с Павел кара ли моторите още????
сега тук ще заформим разговор като в тунинг форума нека ти отговоря по реда
това първото донякъде е вярно ,но ако започна да говоря за колористика ще стане дълга и широка
а за 45-цата на глазурит(лак за репаратура при нано лак) -сега е сменена с 447 доста по добра е ,ефекта е по добър и не кипи
при по масовите марки отдавна не само един вариант(2010 сме)
и да използвал съм PPG ,от тях нямам диплома -само опит и верно че са лидери но не и в водната база(ти ми кажи какво странно виждаш в новата им база)
нанолака наистина иска фабрични условия ,но керамичния е единствено на ппг
а за бояджиите на 50 си прав -една сата е в порядъка на 700 лв(мод.3000),сега вече има и доста по евтини камери от
италианските (пръскал съм в турска -много ми хареса),както и компресори
а най -тъжната част е накрая -наистина работим за много малко пари (за това и работим как да е)
за налягането на пистолета

павката последно като го видях носеше едно бутало от скутер

- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Колеги нейскам да ви засегна,но се отклонихте от темата заспорихте един междо друг,а аз неразбрах нищо от термините ви и думите който употребявате,става въпрос за някъкви глазурити нюанси и т.н. аз гледам кат теле в зеле....аз преди да тръгна по бояджииници ще пусна теми в подфорумите Е39,Е36,Е46 нещо като анкета и всички колеги да пишат и да си дадат мненията от коя бояджииница са останали най-доволни та засега не ме интересува кой са най-добрите,интересува ме ако има някъква технология по специална или някоя тънкост (във всеки занаят има тънкости) или в боята трябва да се сложат повече или по-малко частици по-едри или по-ситни алуминии или някой по специален лак пишете ми да знам какво да изисквам от бояджията и каква боя да се направи или какъв лак да търся (ако има по специален) това ме интересува...?
Колата в момента ми е тъмно синя искам да я направя черна много лъскава,и такава цена от 2000 euro за пребоядисване мисля,че е доста висока (просто си споделям мнението)!


Колата в момента ми е тъмно синя искам да я направя черна много лъскава,и такава цена от 2000 euro за пребоядисване мисля,че е доста висока (просто си споделям мнението)!
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
колега верно че се отклонихме но,когато избираш вариант за цвят (било то на бмв,лексус или мерцедес)трябва после да може да се направи примерно за калник ,броня или друго
все пак я караш
има също значение с какви материали я искаш едно е боди,хелиос или иват -по евтино и друго с дюпонт,глазурит,ппг,стандокс и прочие -по скъпо
има значение и за кита,основата и лака(да знаеш че керамичния (ппг)е бая устойчив на камъчета и драскотини ,както и 447 на глазурит
според цената и качеството -това ми е мисълта
все пак я караш
има също значение с какви материали я искаш едно е боди,хелиос или иват -по евтино и друго с дюпонт,глазурит,ппг,стандокс и прочие -по скъпо
има значение и за кита,основата и лака(да знаеш че керамичния (ппг)е бая устойчив на камъчета и драскотини ,както и 447 на глазурит
според цената и качеството -това ми е мисълта
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Аха рабрах те колега значи искаш да ми обясниш да я боядисам с боя (черна) с която са боядисвани например Е39-ките та после да ми е по лесна за откриване тая боя
напално си прав,а как мога да намеря черната боя с която са боядисвани Е39-ките има ли си номерче нещо и как е то.....? 
Значи да кажем намирам боята с която са боядисвани Е39-ките не я променям по никакъв начин нито повече алуминии нито нищо едно към едно с оригиналната боя на Е39-ките остава лака,единствено мога да направя избор на по-добър лак за покритието кой лак е най-добър като марка...?


Значи да кажем намирам боята с която са боядисвани Е39-ките не я променям по никакъв начин нито повече алуминии нито нищо едно към едно с оригиналната боя на Е39-ките остава лака,единствено мога да направя избор на по-добър лак за покритието кой лак е най-добър като марка...?
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
ами на моята гледам че кода го има на капака и на табелка до ботуша
керамиклака на ппг е добър нокато цена незнам дали ще те устройва, -447,35,335 на глазурит също са добри лакове
намери си първо добър майстор-и неговото мнение е важно
475 2001-2011г.
303 1992-2002г.
181 1984-1996г.
това са черните цветове на бмв кодовете и годините в които са се използвали
керамиклака на ппг е добър нокато цена незнам дали ще те устройва, -447,35,335 на глазурит също са добри лакове
намери си първо добър майстор-и неговото мнение е важно
475 2001-2011г.
303 1992-2002г.
181 1984-1996г.
това са черните цветове на бмв кодовете и годините в които са се използвали
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
cls6666 написа:ами на моята гледам че кода го има на капака и на табелка до ботуша
керамиклака на ппг е добър нокато цена незнам дали ще те устройва, -447,35,335 на глазурит също са добри лакове
намери си първо добър майстор-и неговото мнение е важно
475 2001-2011г.
303 1992-2002г.
181 1984-1996г.
това са черните цветове на бмв кодовете и годините в които са се използвали

Имам ги и двата цвята:Е31 е с код № 181 а Е34 с код 303 и са много хубави! Важно е да си избереш варианта...
Успех
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Ми точно на Е39-ките няма ли код на черното..?
Мерси!!!
Мерси!!!
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
bili1 написа:Ми точно на Е39-ките няма ли код на черното..?
Мерси!!!
е това са кодовете,по различните програми на производитела (глазурит ,сикенс или друг )си има техен код според варианта,но в случая той не ти трябва
а наклонената черта в програмата не се въвежда(не съм срещал някъде да е от важност)
намери майстор -той ще те заведе в магазина с който работи или има съответните мостри и ще си огледаш цвета на картата(мострата)
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Въпрос за боята при пребоядисване!
Значи извода колеги е: Търся черна боя №475 с която са боядисвани фейслифтовите Е39-ки и добър майстор това е!!!
Мерси много на всички ви за инфото!
Мерси много на всички ви за инфото!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани