Колнтрол на Blaupunkt MP66 от волана?
Модератор: Icco
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Ivakis Solo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 4.08.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 320D
- Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 1969
Колнтрол на Blaupunkt MP66 от волана?
Колеги преди време си смених оригиналният касетофон на колата с Blaupunkt MP66 и вече нямам колнтрол от волана. Направих смяната като си закупих преходник от буксата на колата към стандартните за касетофоните и всички кабели който влизаха в оригиналният касетофон влизат във въпросният преходник. Нямам свободни кабели отзад който да не са включени в новото CD с изключение на един който е видимо отрязан и беше изолиран - тоест и преди не се е ползвал. Можете ли да ми дадете съвет как да накарам новото CD да се контролира от Мултиволана.
Мерси предварително!
Мерси предварително!

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Колнтрол на Blaupunkt MP66 от волана?
Колега, това CD има опция за дистанционно управление, но не и за управление от волана.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Ivakis Solo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 4.08.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 320D
- Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 1969
Re: Колнтрол на Blaupunkt MP66 от волана?
Когато го купувах ми казаха, че допълнителната букса отзад е за мултифункционален волан и затова си мисля, че трябва да има таци възможност. Явно са ме излъгали. 


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Колнтрол на Blaupunkt MP66 от волана?
Ivakis Solo написа:Когато го купувах ми казаха, че допълнителната букса отзад е за мултифункционален волан и затова си мисля, че трябва да има таци възможност. Явно са ме излъгали.
Просто погледни в описанието, там пише, че е за Optional (remote control eye), а това не е за свързване с мултиволан.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани