Въпрос за M42 B18

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 11.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds
Мечтае да кара: M3 E30

Въпрос за M42 B18

Мнение от worker » 25 Авг 2010, 22:20

Някой случайно да знае на въпросният двигател оригинално колко кубика са дюзите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Въпрос за M42 B18

Мнение от ръб » 26 Авг 2010, 8:31

Ето колега :) сравнително малък дебит имат

Injectors: Flowrate: 170 cc/min

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Търговище
Пол: Мъж
Кара: E92 Turbo

Re: Въпрос за M42 B18

Мнение от Bimmer_E36 » 26 Авг 2010, 9:39

Това е номера на моите 0280150714 - 200cc/min
http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 11.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds
Мечтае да кара: M3 E30

Re: Въпрос за M42 B18

Мнение от worker » 26 Авг 2010, 11:06

Значи излиза че дюзите оригинално на is са 200сс и са високоомни, благодаря за отговорите колеги :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Въпрос за M42 B18

Мнение от ръб » 26 Авг 2010, 23:05

Незнам аз в 1 сайт чета има дооста инфо за ис-а

Fuel System
Injectors: Flowrate: 170 cc/min
Test pressure: 3 Bar/43psi
Coil resistance: (@20 deg C/68 deg F): 15-17.5 Ohms
Ejection angle: 30 deg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: Софията
Пол: Мъж
Кара: м я някак си.

Re: Въпрос за M42 B18

Мнение от nik4o » 26 Авг 2010, 23:14

Колега зависи с какви си Лукас или Бош първите са с малко по-малък дебит мисля че беше около 190cc,а другите на Бош са с по-голям а именно 200cc.Така,че виж ти с какви си,но съм почти сигурен,че са ти на Лукас те са черни с оранжеви черти и са доста по често срещани в Ис-ките.Така,че си виж марката и номера на дюзите и ще се ориентираш за дебита.И двата вариянта са високоомни.Преди известно време пак имаше тема за дебита на Ис и един колега беше поостнал таблица с моделите и дебита,потърси я ако искаш.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 11.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds
Мечтае да кара: M3 E30

Re: Въпрос за M42 B18

Мнение от worker » 27 Авг 2010, 0:02

Колега зависи с какви си Лукас или Бош.


Да днес ги свалих и видях че са Лукас найстина значи най вероятно са 190сс.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 9.10.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1981 Corvette

Re: Въпрос за M42 B18

Мнение от MotorsportPower » 27 Авг 2010, 13:20

Няма да тръгне повече ако му сложиш дюзи с по-голям дебит.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Въпрос за M42 B18

Мнение от ares2 » 31 Авг 2010, 8:58

колко са последно? 170 или 200 ? имаше различни мнения? или зависи от марката им? до сега съм срещал само лукас на М42?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Re: Въпрос за M42 B18

Мнение от PNR » 31 Авг 2010, 10:03

виж какво намерих :

http://www.m42club.com/forums/showthread.php?p=85269


have the same Lucas D3761FA, 4 pintle injectors on my E36 M42.

They have the following specs:


Part Number: D3761FA
cc/min: 234
lb/hr: 22
Rating @ (Bar): 3
Ohm: 16.6
Connector: EV1



И въпрос каква е разликата при смяна на инжектори с по голям дебит ???
мисля че без дае пипано нещо по колата дефакто не би трябвало да има кой знае какъв ефект ....
ако вече има чип спортен филтър и някви промени може би по генерация по хубави свещо ...
може и да има файда некоа някой обясни
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 11.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds
Мечтае да кара: M3 E30

Re: Въпрос за M42 B18

Мнение от worker » 31 Авг 2010, 11:53

И въпрос каква е разликата при смяна на инжектори с по голям дебит ???
мисля че без дае пипано нещо по колата дефакто не би трябвало да има кой знае какъв ефект ....
ако вече има чип спортен филтър и някви промени може би по генерация по хубави свещо ...
може и да има файда некоа някой обясни


Колега няма нищо за обясняване аз лично сложих дюзи от Пунто Турбо (240cc), чип, генерация и спортен филтър и колата стана доста по приятна за каране от стоковото си състояние. При всички положения нещата са комплексни не може да сложиш едни дюзи и да очакваш чудеса особено от атмосферен автомобил. То аз със тия подобрения имам покачване на мощноста от 3-5 к.с. реално, но респонса на педала на газта стана по добър :mhihi: . А иначе по въпроса за стоковите дюзи, поне това което разбрах е че на M42 слагат два вариянта едните са на Lucas и са 192cc а другите са на Bosch и са 200cc мойте бяха оригинално Lucas. :yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook