Задницата удря и се люлее...
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Задницата удря и се люлее...
Извинявам се ама може ли някой да ме насочи как става смяната на въпросните тампони без да се сваля моста. Благодаря.
- nikolayyyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е34
Re: Задницата удря и се люлее...
колега няма такъв филм,,без да сваляш моста,,така мисля аз де,отиди в някои сервиз кадето имат преса хората,и за 2-3часа си готов
Re: Задницата удря и се люлее...
nikolayyyyyy написа:колега няма такъв филм,,без да сваляш моста,,така мисля аз де,отиди в някои сервиз кадето имат преса хората,и за 2-3часа си готов
Оттук : цитат от колегата dokie "(нямах удобно нещо да подложа между купето и горната част на тампона - щеше да помогне доста, но е трудно за напасване след махането на средната част)... слагането вече знаете за течния сапун " . А като чуя сервиз се сещам за "засерис" с извинение и без. Да не обидя някой , но нивото е много ниско при все че живея в голям град жив късмет е да попаднеш на майстор който мисли с главата си а не с гаечния си ключ. Извинявам се за спама , но понякога се отнасям .
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Задницата удря и се люлее...
vladobate написа:nikolayyyyyy написа:колега няма такъв филм,,без да сваляш моста,,така мисля аз де,отиди в някои сервиз кадето имат преса хората,и за 2-3часа си готов
Оттук : цитат от колегата dokie "(нямах удобно нещо да подложа между купето и горната част на тампона - щеше да помогне доста, но е трудно за напасване след махането на средната част)... слагането вече знаете за течния сапун " . А като чуя сервиз се сещам за "засерис" с извинение и без. Да не обидя някой , но нивото е много ниско при все че живея в голям град жив късмет е да попаднеш на майстор който мисли с главата си а не с гаечния си ключ. Извинявам се за спама , но понякога се отнасям .
Ето я старата тема колега:
viewtopic.php?f=7&t=143880
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Задницата удря и се люлее...
nikolayyyyyy написа:NikiNikolov написа:Нямам коментар как си ги вадил тия тампони. Имам схема на скобата, материал съм си намерил, остана да я направя. И пак ти казвам, че с горелката падат в ръката ти за 30 секунди. Мани ги тия дето ти разправят, че се увреждал метала - променяла се структурата му, това да не е пещ за да закаляваш моста, да не би да правиш стомана за танк от задния мост.
горелката,горелката
nikolayyyyyy написа:колега няма такъв филм,,без да сваляш моста,,така мисля аз де,отиди в някои сервиз кадето имат преса хората,и за 2-3часа си готов
Eй тука не можах да разбера точно, ама айде...
vladobate написа:Извинявам се ама може ли някой да ме насочи как става смяната на въпросните тампони без да се сваля моста. Благодаря.
Вариантите явно са 4...
1. с горелката - колегата си е дал линк... има и снимки... направили са го хората не веднъж... без да се сваля магарето
2. по моя метод - описал съм в общи линии... при желание за повече подробности на ЛС или направо по скайп, че ще стане ферман - това пак без да се сваля магарето и без огън
3. с въпросната вилица, която май имат в Дару... там ми казаха до 140лв за двата за работата... и то като си ги купя от тях по 70-тина/бр. мисля че бяха - пак без сваляне и огън
4. сваляне на дифа, откачане носачите, магарето долу - на преса и бързи смели сръчни... аз не съм го правил така и не посмях да се захващам сам... един майстор (където щях да ги сменям, ако не се бях престрашил) ми каза, че той така ще го направи...
Успех!!!
ПС: скайпа ми го има в профила...
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Задницата удря и се люлее...
4. сваляне на дифа, откачане носачите, магарето долу - на преса и бързи смели сръчни...

Задния мост се сваля по следния начин:
1: развиват се 4 бр. гайки на кардана към дифа, и се слага пале
2: развиват се планките на тампоните - 2 болта с № 13 и № 22 беше, не помня
3: откачат се жилата на ръчната - вътре в купето или от накладките - по преценка
4: развива се болта на тампона на дифа
5: развиват се долните болтовете на амортисьорите - към главината и се освобождават
По принцип преди всичко изброеното се повдига колата и се подлага евро пале под задния мост и да легне на палето, извършват се процедурите, повдига се колата и палето се издърпва настрани или назад, както е удобно. Цялата процедура се извършва без наличието на канал.
Нужни инструменти: 2 бр. маслени крика, гедоре, малко гаечни ключове 10-11-12-13, малки номера, отверки "-" и "+", евро пале, помощник задължително и не на последно място нещо за разхлаждане - като бира.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани