проблем с тоците след късо
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с тоците след късо
здравейте ,днес след като си разкачих СД -то и докато скубах жиците една от тях се беше вмъкнала вътре и докато се усетя вече "заваряше "
по буксата на антената
в следствие на което :
1. Колата запали много тегаво и след 1 час вече нямаше никакъв ток в акумулатора
2. Големия борд само свети ,но не показва нищо
3. Не работят оборотомера и моментния разход
друго засега не съм забелязал , проверих предпазителите ,но не видях да има някой изгорял
някой ако има идеи нека да ги сподели
мерси предварително на отзовалите се


1. Колата запали много тегаво и след 1 час вече нямаше никакъв ток в акумулатора

2. Големия борд само свети ,но не показва нищо

3. Не работят оборотомера и моментния разход
друго засега не съм забелязал , проверих предпазителите ,но не видях да има някой изгорял
някой ако има идеи нека да ги сподели



мерси предварително на отзовалите се
- venom888
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: c. София
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318i 89
Re: проблем с тоците след късо
venom888 написа:Бушоните гледа ли, би требвало при тех да е само проблема...
Проверил ги е...поне така е написал...
Щом пада акумулатора значи все още има утечка някъде...Да не би някъде в снопа кабели да има стопили се и залепнали един за друг проводника които не си забелязъл?Пробвай да откачиш акумулатора да не се е объркал компа нещо

Re: проблем с тоците след късо
бушоните са проверени и няма изгорели,акумулатора го откачих и го закачих и нищо не тръгна ,и аз предполагам че е утечка няква ама не мога да я открия все още Днеска свалих цялото табло и ше се търси проблема някъде по кабеляците
за борда и за таблото някой с
за борда и за таблото някой с

- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: проблем с тоците след късо


- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: проблем с тоците след късо
ако не откриеш нищо под таблото ,разглоби бушонното табло.
провери и дали ти зарежда алтернатора.
но по вероятно си стопил снопа.
провери и дали ти зарежда алтернатора.
но по вероятно си стопил снопа.

От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: проблем с тоците след късо
Колега,до колкото разбрах като си слагал касетофона ти е изгоряло нещо....провери си кабелите които са към касетофона...единя от тях е вързан през контакта на колата и според мен там си оплескал нещата защото пишеш че трудно ти пали,мисля че кабела е лилав с баля ивица...вземи един мултицет и като сложиш контактния ключ на първа степен трябва да имаш 12 волта.
Относно бензиномера и обортомера,те са вързани на бушон който е 15А...като отвориш капака на бушоните,на първия ред мисля че е втория или третия бушон.
Зад касетофона няма допир до метал или до маса...единствената е на корпуса на касетофона...масата е кафяв кабел.
В този ред на мисли като е станало късото,масата се е стопила и може да е опряла някъде където не го виждаш.
Другата маса през която може да стане късо е на корпуса на касетофона а от там в масата на антената,а на антената кабела е с добра екранировка ако е оригиналния,така че там е трудно да замъси към някой плюс.
Успех за сега..
Ако стигнеш до някъде и не знаеш пиши,ще помагаме!
Относно бензиномера и обортомера,те са вързани на бушон който е 15А...като отвориш капака на бушоните,на първия ред мисля че е втория или третия бушон.
Зад касетофона няма допир до метал или до маса...единствената е на корпуса на касетофона...масата е кафяв кабел.
В този ред на мисли като е станало късото,масата се е стопила и може да е опряла някъде където не го виждаш.
Другата маса през която може да стане късо е на корпуса на касетофона а от там в масата на антената,а на антената кабела е с добра екранировка ако е оригиналния,така че там е трудно да замъси към някой плюс.
Успех за сега..
Ако стигнеш до някъде и не знаеш пиши,ще помагаме!

- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: проблем с тоците след късо
Сега виждам че си писал че се е заварила за антената...може да провериш нейния кабел...недей да разкачаш корите...по лесно е с уреда-хвани маса на буксата на антената и на купето някъде...виж какво ще ти покаже уреда-трябва да има малко съпротивление(някъде около 5-10 ома).Ако има повече значи е заварила към някой плюс някъде...
...

Re: проблем с тоците след късо
днеска след като колата беше разколачена тотално ,съвсем случайно се откри че бушон Н 21 е изгорял
(гледах ги 100 пъти ама кво съм гледал незнам
) след като беше заменен всичко си тръгна ,и борда и таблото ,но акумулатора ми е заминал тотално (явно някаква клетка е избила след късото
) и те тва е ,ся се събира колата
благодаря на отзовалите се




благодаря на отзовалите се

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани