проблем с тоците след късо

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 21.06.2004
Местоположение: Димитровград

проблем с тоците след късо

Мнение от Paff » 23 Авг 2010, 13:44

здравейте ,днес след като си разкачих СД -то и докато скубах жиците една от тях се беше вмъкнала вътре и докато се усетя вече "заваряше " :mhihi: по буксата на антената :banghead: в следствие на което :
1. Колата запали много тегаво и след 1 час вече нямаше никакъв ток в акумулатора :dunno:
2. Големия борд само свети ,но не показва нищо :(
3. Не работят оборотомера и моментния разход

друго засега не съм забелязал , проверих предпазителите ,но не видях да има някой изгорял
някой ако има идеи нека да ги сподели :idea: :idea: :idea:
мерси предварително на отзовалите се

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 21.06.2004
Местоположение: Димитровград

Re: проблем с тоците след късо

Мнение от Paff » 23 Авг 2010, 22:28

:shock: :help: :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: c. София
Пол: Мъж
Кара: E30 318i 89

Re: проблем с тоците след късо

Мнение от venom888 » 23 Авг 2010, 23:38

Бушоните гледа ли, би требвало при тех да е само проблема... :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: проблем с тоците след късо

Мнение от 6estaka » 23 Авг 2010, 23:45

venom888 написа:Бушоните гледа ли, би требвало при тех да е само проблема... :roll:


Проверил ги е...поне така е написал...

Щом пада акумулатора значи все още има утечка някъде...Да не би някъде в снопа кабели да има стопили се и залепнали един за друг проводника които не си забелязъл?Пробвай да откачиш акумулатора да не се е объркал компа нещо
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 21.06.2004
Местоположение: Димитровград

Re: проблем с тоците след късо

Мнение от Paff » 24 Авг 2010, 0:15

бушоните са проверени и няма изгорели,акумулатора го откачих и го закачих и нищо не тръгна ,и аз предполагам че е утечка няква ама не мога да я открия все още Днеска свалих цялото табло и ше се търси проблема някъде по кабеляците

за борда и за таблото някой с :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Re: проблем с тоците след късо

Мнение от cargo22 » 24 Авг 2010, 13:43

:mhihi: Всички така действаме ,а във всички ръководства започват с разкачане на акумулатора. :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Re: проблем с тоците след късо

Мнение от димящият вожд » 25 Авг 2010, 0:30

ако не откриеш нищо под таблото ,разглоби бушонното табло.
провери и дали ти зарежда алтернатора.

но по вероятно си стопил снопа. :banghead:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F02 740Li & E34 525IX
Мечтае да кара: F90 M5

Re: проблем с тоците след късо

Мнение от venek » 26 Авг 2010, 16:56

Колега,до колкото разбрах като си слагал касетофона ти е изгоряло нещо....провери си кабелите които са към касетофона...единя от тях е вързан през контакта на колата и според мен там си оплескал нещата защото пишеш че трудно ти пали,мисля че кабела е лилав с баля ивица...вземи един мултицет и като сложиш контактния ключ на първа степен трябва да имаш 12 волта.
Относно бензиномера и обортомера,те са вързани на бушон който е 15А...като отвориш капака на бушоните,на първия ред мисля че е втория или третия бушон.
Зад касетофона няма допир до метал или до маса...единствената е на корпуса на касетофона...масата е кафяв кабел.
В този ред на мисли като е станало късото,масата се е стопила и може да е опряла някъде където не го виждаш.
Другата маса през която може да стане късо е на корпуса на касетофона а от там в масата на антената,а на антената кабела е с добра екранировка ако е оригиналния,така че там е трудно да замъси към някой плюс.
Успех за сега..
Ако стигнеш до някъде и не знаеш пиши,ще помагаме! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F02 740Li & E34 525IX
Мечтае да кара: F90 M5

Re: проблем с тоците след късо

Мнение от venek » 26 Авг 2010, 17:00

Сега виждам че си писал че се е заварила за антената...може да провериш нейния кабел...недей да разкачаш корите...по лесно е с уреда-хвани маса на буксата на антената и на купето някъде...виж какво ще ти покаже уреда-трябва да има малко съпротивление(някъде около 5-10 ома).Ако има повече значи е заварила към някой плюс някъде... :dunno: ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 21.06.2004
Местоположение: Димитровград

Re: проблем с тоците след късо

Мнение от Paff » 26 Авг 2010, 20:54

днеска след като колата беше разколачена тотално ,съвсем случайно се откри че бушон Н 21 е изгорял :mhihi: (гледах ги 100 пъти ама кво съм гледал незнам :mhihi: ) след като беше заменен всичко си тръгна ,и борда и таблото ,но акумулатора ми е заминал тотално (явно някаква клетка е избила след късото :( ) и те тва е ,ся се събира колата :mhihi:
благодаря на отзовалите се :yes:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook