не върви..

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: 745i e65, 525dA e39
Мечтае да кара: 850 CSi :)

не върви..

Мнение от rado89 » 22 Авг 2010, 12:14

Здравейте. Проблема е следният: заредих на лукойш, и след това дадох на приятелката да кара. След около 2, 3 километра тя без да иска угаси колата. От тогава започнаха проблемите. При опит да я запаля не успях. Въртях, и в крайна сметка не успях. Обазих се на приятел и той ми донесе нов акумулатор. С врътването колата запали. Тръгнах и колата не беше същата. Не иска да се развърти. Давам газ, тя прекъсва, присецва и не върви. Реших, че е помпата. На диагностиката изкара грешки на ламбда сондата и дебитомера, но след като ги изчистихме и промих дебитомера и дросела с карбураторен спрей разлика нямаше. Започнахме да гледаме всичли показатели на двигатжля. Всичко е наред, освен показанията на датчика на разпреджлителният вал. Там пишеше, че на свободен ход трябва да показв -2,5 до -4 градуса ъгъл на запалване, което си беше така, но при 1500 оборота трябвало да показва +2,5 до +3,5, но стойностите си оставаха отрицателни. Чудя се дали проблема е в датчика или самият вал не си променя газоразпределението, а датчика да си показва реалните стойности. Тествахме и клапана на ваноса, но той си работи. Направихме и графика на дебитомера, и при натисксне на газта графиката започва стремително изкачване, но по средата прави рязък скок надолу, след което се изкачва докрай и спада при пускане на газта. Снощи колата се оправи от самосебе си, но има една мъртва зона в оборототе, между 4000 и 5000,където не иска да ускорява, но предполагам, това се обуславя от графиката на дебитомера. Сега пак прави проблеми. Ту върви, ту не иска. Датчика ли е проблема, дебитомера ли е, горивото ли е. Мотора е m52b20. Дайте напътствия. Благодаря за отделеното време и внимание.
Сърдитко Петко - празна му торбата..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: не върви..

Мнение от bum_bum » 22 Авг 2010, 14:30

След като датчика явно не е в норми защо не го сменяш? Едва ли ще се оправи от самосебе си.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 8.04.2006
Местоположение: wonderland
Кара: DUB bimmer down the road in style

Re: не върви..

Мнение от lowrider » 22 Авг 2010, 14:35

Жена ти е счупила камшафт датчика... :mhihi:
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: не върви..

Мнение от ~Мишо~ » 22 Авг 2010, 14:55

bum_bum написа:След като датчика явно не е в норми защо не го сменяш? Едва ли ще се оправи от самосебе си.

И дебитомера и бензина...

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328

Re: не върви..

Мнение от brax » 22 Авг 2010, 15:47

И при мен беше така ту върви ту не даже по някой път и гаснеше оказа се датчик на коляновия вал, докато работи коректно няма проблеми , но прецакаше ли се излизаха и грешки на дебитомера и ламбдата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: не върви..

Мнение от vanka7a » 22 Авг 2010, 16:37

Еййй тва жена кво пипне, всичко остаа в ръцете й :mhihi: Мамата си джаса :ok: Случва се понякога, преди да се прецака ламбдата напълно:
-Колата върви добре, др. път не.
-Харчи малко повече...
Дебитомер: след 3-4000 оборота колата ще спира да ускорява както трябва (ще забива муцуната) и пак малко повече разход.
Датчик колянов вал:
-трудно палене или изобщо не пали
-колата гасне в движение, след което не може или много трудно пали.
-вървежа на колата не е нормален.

Ти реши приятелю кое е, аз залагам на датчика :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: не върви..

Мнение от BorisMW » 22 Авг 2010, 16:43

Хванал си 3 датчика.Единственият,който можеш да видиш,че жиците му правят късо е ламбдата,като я свалиш и разгледаш.Не съм чул някой да е оправял запецнали датчици освен чрез смяна.Колегите да добавят.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: 745i e65, 525dA e39
Мечтае да кара: 850 CSi :)

Re: не върви..

Мнение от rado89 » 22 Авг 2010, 17:22

Уви, има симптоните и на ламбда, и на дебитор и на датчик, като и трите не са от най-евтините :( ей тва мъж неможе да счупи толкоз наведнъж.
Сърдитко Петко - празна му торбата..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: не върви..

Мнение от bum_bum » 22 Авг 2010, 17:46

Те тия датчици не се сменят, когато пръднат и да стискаме палци да изкарат повече време, а през определени интервали. При купуване на колата смяната на ламбдите и датчиците на валовете вярвам винаги ще се изплати в разход и разправии, ако те остави на пътя заради този на коляновия или диагностики и висене по майстори, ако замине някой от тях.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook