ГИ...София-Бургас!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

ГИ...София-Бургас!!!

Мнение от jbankov » 21 Авг 2010, 9:27

Проблемът е следният:
Снощи късно тръгнах от София към Бургас.На Ихтиман на Еко спрях да заредя газчица.Напълних до горе и газ към морето :)Имах и бензин.След Пловдив ми светна лампата за бензина и тогава се чатнах,че има нещо нередно.Карам уж на газ,т.е. на бутона вътре ми свети индикация за газ,но всъщност след спиране в аварината лента установих от нивомера на бутилката ,че газта изобщо не е тръгвала :shock: .Карал съм си на бензин,що ми е по-евтино :twisted: Изгасих двигателя,постоях малко и след това запалих.Обърна си веднага на газ.Това го разбрах ,защото когато съм на газ оборотите са ми малко по-ниски от колкото на бензин ,а и се получава едно рязко намаляване на оборотите и възстановяване след това,когато смени горивата.След това продължих по пътя и отново подкарах на уж на газ :(
Всичко това го разказвам ,за да няма после ама как си разбрал това,ама как си установил онова!
Търсих в търсачката ,ама нещо не можах да открия подобрен проблем,ако някой има линк да дава :ok:


Проблемът накратко е следния:Има газ в бутилката ,ама колата не иска да върви с нея.Тръгва за момент и след това си превключва на бензин! Предполагам като вляза в по-високи оборите 5-6к, превключва на бензин и след това не иска да почне да работи на газ.Нещо запича според мен,но тъй като не съм майстор по ГИ нз какво е това :dunno:

КЪМ КОЛЕГИТЕ ОТ БУРГАС и региона: Дайте някой читав майстор ,който да види за кво става дума,ако все пак не успея с ваша помощ да разреша загадката за мен!
Предварително благодаря на отзовалите се и на тези ,които ЩЕ ПИШАТ САМО ПО ТЕМАТА!!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: ГИ...София-Бургас!!!

Мнение от vanka7a » 21 Авг 2010, 9:32

Пак ли проблеми с тази газ, брат :( Найстина има такава функция след 5К оборота някаде да превключва на бензин, но после, защо не ти връща пак на газ не ми е ясно :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Re: ГИ...София-Бургас!!!

Мнение от tekabg » 21 Авг 2010, 10:10

Колега до стадион лазур има един майстор доста го хвалят а пък и аз съм доволен от него справял се е добре със задачите които съм му поставял докато карах на газ.Можеш да видиш и той какво ще ти каже. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 15.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `99 318i E36 Touring
Мечтае да кара: M5 Touring

Re: ГИ...София-Бургас!!!

Мнение от ceco_ » 21 Авг 2010, 10:41

Може би компа бърка. Аз съм с ГИ и мине ли си на газ, превключва на бензин само когато свърши газта, без значение в какви обороти е. Едничното друго за което се сещам е филтъра за газта преди инжекторите, ако се е запушил и недостига достатъчно налягане до инжекторите и да минава на бензин, но би трябвало да ти светне вътре че караш на бензин.
Най-добре се обади на тези които са ти слагали ГИ, със сигурност имат идея къде е проблема
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: ГИ...София-Бургас!!!

Мнение от jbankov » 21 Авг 2010, 19:05

tekabg написа:Колега до стадион лазур има един майстор доста го хвалят а пък и аз съм доволен от него справял се е добре със задачите които съм му поставял докато карах на газ.Можеш да видиш и той какво ще ти каже. :yes:


До Лазур имаш впредвид тук ли http://www.bgmaps.com/map.aspx?sid=a37f ... 8737&tip=1 или някъде другаде.Даи по точни координати.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 318i

Re: ГИ...София-Бургас!!!

Мнение от MALKIA.BMW » 21 Авг 2010, 20:17

здрасти колега --- та при мен се получи същия проблем и аз доста се чудех каде може да е този проблем защото ГИ-то беше ново и не бях свикнал с него карал съм и кола с обикновена уредба -- за това казвам свикнал
но да взема да обясня каде е проблема -- поне при мен беше така
проблема е следния кагато се слага ботилката тя по принцип си е наред и е тествана---- вътре има едно болче което държи поплавака --- а той представлява и един вид игла която пропуска газта това болче се саморазвива при пълнене на ботилката с газ
развиваш фланеца на ботилката и вадиш всичко което се държи на фланеца --развивай внимателно ако е пълна ботилката да не вземе да стане сакатлък от налягането вътре И НЕ ПАЛИ ЦИГАРА когато правиш това ---там ще видиш каде е закрепен поплавака и болчето с което е закрипен --просто го затегни добре и ще е всичко наред
да обясня и защо е така защото компа отчита че постъпващото гориво е малко и започва да добавя и от бензина --- палиш на бензин загрява до определена температура и тя сама превключва на газ и ти си мислиш че всичко е наред караш си нормално но когато я настъпиш газта не достига и започва да добавяот бензина
при мен се получи когато изкачвах Шипка
пиши дали си решил проблема
ИНТЕРЕСИ
моята кола
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 24.04.2009
Местоположение: Бургас
Кара: Е36
Мечтае да кара: ски на Килиманджаро

Re: ГИ...София-Бургас!!!

Мнение от vesellin » 22 Авг 2010, 7:28

А при мен се получава следното: на 2-3 пъти като пълня бутилката "до горе" ... пали си на бензин, минава на газ, свирва ми зумера че няма газ и минава пак на бензин. Ако ти нямаш такъв зумер не я усещаш как минава на бензин сама.
Ходих при газаджията и ми каза че е от някакъв предпазен клапан на ГИ. Получава се когато ня някой газстанции зареждат бутилката с високо налягане (мисля че е над 8, но не съм сигурен.)
Затова ако се случи някога, развивам отзад маркуча дето отива към двигателя за да изпусна малко газ, налягането в бутилката спада и си карам на газ без проблеми. Ако правиш такива намеси много внимавай със запалими устройства, цигари, запалки и ГСМ-и.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: ГИ...София-Бургас!!!

Мнение от Пилев » 22 Авг 2010, 10:33

А бе я глупости. По-добре ходи на майстор не си прави опасни експерименти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: ГИ...София-Бургас!!!

Мнение от jdl » 23 Авг 2010, 10:42

Газовият инжекцион има (поне по-читавите) функция, която може и да се изключи, разбира се, която следи налягането на газта в рейката на инжекторите, и ако падне под зададена критична стойност, минава аварийно на бензин. Моят ГИ при това почва неистово да реве (имам предвид - зумера пищи), докато не натиснеш копчето, за да потвърдиш, че си разбрал, че авантата в момента е disabled ;). Досега ми се е случвало да предизвикам тази ситуация само два пъти - точно след зареждане на газ, като преди това съм изпразнил бутилката напълно, излизам на магистралата и с мръсна газ се набирам. Гадното при моя инжекцион е, че понеже това се счита за сериозна грешка, запалването трябва да се изключи и включи отново, т.е. да се рестартира системата, за да позволи наново работа на газ, а в паметта за грешки на ГИ-то остава запис за ситуацията.

Обяснението е, че понякога в газопровода, след изпразване на бутилката и току-що направено заредеждане, все още има остатъчни балончета, които при голямо потребление на газ (форсиране на мотора), може моментно да предизвикат недостиг на газ - и тази ситуация.

Ако системно я прави - или има проблем в редуктора, или сечението на газопроводите е малко, и не могат да доставят необходимото количество газ при най-натоварените режими на двигателя.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook