Ай една интрига от мен?
Модератор: bum_bum
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
landikar написа:Cobra-та,нищо не написа за турбото.![]()
Ако не намерите стендалоун с карта на запалването за твоята кола по-добре слагайте СМТ-то.
Мисля,мисля, батко затова е времето до Коледа,после като донеса това-онова ще пиша

- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
TOM написа:F-14 написа:и като дойде бегача/житния/ да ме надмине с астрата дето вече е с турбо мотор и съвсем ще се депресирам
не,не, няма да дойдеУплаши го малко и няма да дойде
F-14 написа:иначе ти вярвам че ще стане...всяка кола става бързо ама за 3-4000лв дето съм отделил за това...се съмнявам
ДобреА коя кола(2000см3) на цената на е36 ще стане 13сек с 3-4000х.л.
вектра турбо с модове,калибра турбо с модове.
астра с нитро,корса със суап турбо.
за кадет нема да споменавам

вр6/не е 2000кубика ама...голфе/ на цената на е36 с чарджър...абе има си коли.
F-14 написа:вектра турбо с модове,калибра турбо с модове.
за кадет нема да споменавамнитро турбо както го искаш така.
вр6/не е 2000кубика ама...голфе/ на цената на е36 с чарджър...абе има си коли.
Относно вектра турбо: Колко струва(наистина не знам) вектра турбо на състоянието на твоята е36, и ВСИЧКО по нея да е в пълна изправност


А нали все пак търсиш издръжливостF-14 написа:астра с нитро,корса със суап турбо.



говорим за кола на цената на хубаво е36 320F-14 написа:за кадет нема да споменавам



е21 345 0-402м 12.18


- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
TOM написа:F-14 написа:вектра турбо с модове,калибра турбо с модове.
за кадет нема да споменавамнитро турбо както го искаш така.
вр6/не е 2000кубика ама...голфе/ на цената на е36 с чарджър...абе има си коли.
Относно вектра турбо: Колко струва(наистина не знам) вектра турбо на състоянието на твоята е36, и ВСИЧКО по нея да е в пълна изправностС проблемите в трансмисията ще ти е трудно(скъпо) да се справиш
А нали все пак търсиш издръжливостF-14 написа:астра с нитро,корса със суап турбо.А там няма
![]()
говорим за кола на цената на хубаво е36 320F-14 написа:за кадет нема да споменавама кадета
![]()
аз разбрах да се вместя в тия пари

а колкото до проблемите с трансмисията....ако визираш черната вектра вината си е на собственика инак трансмисията си държи над 500 коня спокойно

корса турбо има далеч по голяма издръжливост от бмв с турбина хоум мейд


хубу че пусна отделна тема да видим кво ще напишат...
а и по моето синьо лайне далеч не всичко е в изправност...
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
PARADOX_sf написа:Ако имах толко пари за тунинг ниски 12...
не знам ква кола визираш ама квато и да е с 4000лв аз не виждам начин да направиш ниски 12 ако вече не си на ниски 13 разбира се

- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
TOM написа:Ти пък , ай стига бреF-14 написа:корса турбо има далеч по голяма издръжливост от бмв с турбина хоум мейд гарантирам ти го тва.От къде таз мисъл
тва да го довършим на лична да не сбозим темата че ми е интересно кво ше пишат


- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
F-14 написа:PARADOX_sf написа:Ако имах толко пари за тунинг ниски 12...
не знам ква кола визираш ама квато и да е с 4000лв аз не виждам начин да направиш ниски 12 ако вече не си на ниски 13 разбира се
Сивик с В16 мотор. Бутала с биели 900$, ризи 300$, биелни и основни лагери 100$, Турбинка 400$, хедъри с другите боклуци 600$, даунпайп 200$, уайдбанд контролер 200$ (но може и без него) и едини сликове подарък от цецо.

П.С. Трява лаптоп.
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
PARADOX_sf написа:F-14 написа:PARADOX_sf написа:Ако имах толко пари за тунинг ниски 12...
не знам ква кола визираш ама квато и да е с 4000лв аз не виждам начин да направиш ниски 12 ако вече не си на ниски 13 разбира се
Сивик с В16 мотор. Бутала с биели 900$, ризи 300$, биелни и основни лагери 100$, Турбинка 400$, хедъри с другите боклуци 600$, даунпайп 200$, уайдбанд контролер 200$ (но може и без него) и едини сликове подарък от цецо.Цените са с доставката и няма няма компромисни елементи...
П.С. Трява лаптоп.
от 15,5 сток на В16 ми се струва че трудно ще паднеш на ниски 12 с тая кола,дори и с тия неща дето си изброил като изключвам че качествен кит аз лично се съмнявам да събереш сам за тия пари...но знае ли човек може и да стане..

да уточня защо смятам че на мен лично няма да ми стигнат 4000лв за 13 секунди.Apexi AVCR - 460$ без доставката до тук.GReddy dual pillar pod + gauges boost и air to fuel - около 350$.пак без доставка ама да речем там ще си спестя некой работи.Може би но още не знам дали - Zeitronix ZT-2 с дисплея - около 400$ там без доставка няма да мина.Значи поне 30 отгоре.еми до тук са над 1700лв...ами турбота кулери ауспуси и т.н. т.н.

Това от мойта гледна точка де

- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Добре 5000 хилки ми требват.
Забраих гауаджетата по-голем интеркулер, инжектори, ойл кетч и един регултатор за горивото.
Абе 15,5 с малко дребни проблемчета. На пролет ще видя колко е лимита на тоя сток мотор без да се отвара и минал Х км...
П.С. И 3 бара ГМ сензор.
Забраих гауаджетата по-голем интеркулер, инжектори, ойл кетч и един регултатор за горивото.
Абе 15,5 с малко дребни проблемчета. На пролет ще видя колко е лимита на тоя сток мотор без да се отвара и минал Х км...
П.С. И 3 бара ГМ сензор.
да уточня защо смятам че на мен лично няма да ми стигнат 4000лв за 13 секунди.Apexi AVCR - 460$ без доставката до тук.GReddy dual pillar pod + gauges boost и air to fuel - около 350$.пак без доставка ама да речем там ще си спестя некой работи.Може би но още не знам дали - Zeitronix ZT-2 с дисплея - около 400$



" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
V_G_Z написа:да уточня защо смятам че на мен лично няма да ми стигнат 4000лв за 13 секунди.Apexi AVCR - 460$ без доставката до тук.GReddy dual pillar pod + gauges boost и air to fuel - около 350$.пак без доставка ама да речем там ще си спестя некой работи.Може би но още не знам дали - Zeitronix ZT-2 с дисплея - около 400$
е хубу ама кажи сега таз хуйня греди-то за кво ти е ? ... щото няма апекси да гледаш бооста и няма ЗТ дисплей за АФ-то ?
хем малак бюджета хем газарийки
бюджета расте според желанието


- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
То без тия неща неможе
А на колегата пардокс ненам си кво,
не става чак така сметките както си ги написал,ама на такова общо ниво да си чеше, езиците е много загуба на време!
Само пример ви давам
наша кола в УС правена пред очите ми :
Е36 328ис, 97', турбо на 1,6 бара,прави 11,2 (при брат ми 11,3
),
и да ти кажа е доста далеч от тия цифри дето тука се коментират!
До времена 14,Х!Нещата се правят евтино от там надолу не става с трици маймуни на се ловят
Ай със здраве!

А на колегата пардокс ненам си кво,
не става чак така сметките както си ги написал,ама на такова общо ниво да си чеше, езиците е много загуба на време!
Само пример ви давам
наша кола в УС правена пред очите ми :
Е36 328ис, 97', турбо на 1,6 бара,прави 11,2 (при брат ми 11,3

и да ти кажа е доста далеч от тия цифри дето тука се коментират!
До времена 14,Х!Нещата се правят евтино от там надолу не става с трици маймуни на се ловят


Ай със здраве!
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани