Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

Мнение от BULL3T » 14 Авг 2010, 20:33

KPETEH написа:Благодаря Ви за отговорите.


Може да не ти работи перката на климата от буксата за нея.При мен за това не работеше,понеже букста се разпадна в ръцете ми!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

Мнение от BABHOMED » 14 Авг 2010, 23:57

Нормално то там не е много хладно..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

Мнение от KPETEH » 16 Авг 2010, 11:25

Е ще я проверя таз букса, но принципно самата перка се завърта с доста голямо усилие и според мен ще трябва нова.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 29.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525tds
Мечтае да кара: MIG29

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

Мнение от jogr » 16 Авг 2010, 13:47

KPETEH написа:Е ще я проверя таз букса, но принципно самата перка се завърта с доста голямо усилие и според мен ще трябва нова.


Колега и моята беше така (трудно се въртеше), свалих я и се оказа че е яко запекла- оправия няма трябва нова или втора ръка. Аааа имаи някакви италиански доста евтини но трябва да се преправя за да се захване на оригиналните места, ако те интересува пробвай с търсачката ще излезе!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

Мнение от BABHOMED » 16 Авг 2010, 14:16

Нямат ли вариант за разглобяване на ел. мотора ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

Мнение от cod-cdbp » 16 Авг 2010, 15:21

BABHOMED написа:Нямат ли вариант за разглобяване на ел. мотора ?


Има да, и после следва ревизия на карантията ако е възможно
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 29.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525tds
Мечтае да кара: MIG29

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

Мнение от jogr » 17 Авг 2010, 10:29

Аз моя го разглобих и вътре всичко беше мазало - гняс, ръжда и т.н. По-добре търси оригинална втора ръка - около 100лв. вървят, за да нямаш проблеми (както всичкик знаят тази перка освен за климатика е и помощна на виското)!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

Мнение от BABHOMED » 17 Авг 2010, 19:56

Аз пък бих си поиграл да реставрирам един такъв ел мотор (стига да не иска пренавиване в случей че е изгорял) стига да е клеасал.На пазара има достатачно видове препарати против ражда а и медно крафитни четки в изобилие ..Една такава профилактика не мисля че би струвала повече от 10-15 лева и няколко часа работа :)
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

Мнение от KPETEH » 18 Авг 2010, 9:52

Ами аз ще я сваля и ще я разглобя и ще видим дали ще се справим. Трябва да премерим дали не е изгоряло моторчето. Иначе вчера я регистрирах колата. Истинска се оказа :mhihi:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

Мнение от BABHOMED » 18 Авг 2010, 22:58

Хяхях ....Да добра идея е да го замериш преди да го разфасоваш така ще се сптести доста хамалогия :)
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а

Мнение от KPETEH » 19 Авг 2010, 15:18

Опа, вчера ходих да купя мотор за таз перка. Само, че трябваше време за да се свали от една счупена кола, и се разбрахме да мина по-късно да я взема, обаче забравих. Та снощи реших да я сваля перката - бронята, бъбреците, едната пластмаса на фаровете, клаксона единия. Свалих я и отидох на акумулатора на е30-ката да я тествам - оказа се, че работи на синия кабел но на кабела през съпротивлението не работи. Днес почнах да търся ново съпротивление, но на 3-4 места нямаше. Можех да взема едно старо от е39 с преправяне да стане за около 40лв. Ядосах се, че няма и слязох до един съседен магазин за поправка на електро уреди - видеа, радиа и тнт.
Проблем беше, че не знаехме къв резистор да сложим. Благодарение на Иво(Зъбчо) разбрах, че то е 0,6 ома на 10 вата. Все пак като свалихме старото и извадихме жицата отвътре, която се беше прекъснала от ръжда го замерихме и показа точно 0.6 ома. После се оказа, че го пише на алуминиевата стойка дет държи съпротивлението към перката, но кой да гледа - че и мръсно беше.
Та за 3 лева зех едно 0,5 ома и с още 7 лева взех алуминиеви планки и акъл. След това се заех да изобретя новата стойка на съпротивлението. Не знам колко ще издържи, но ще видим. Ако се гътне скоро ще търся отново истинско.
Е снимка как стана. Таз решетка е уж да се охлажда по-добре.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook