316i M40 проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
316i M40 проблем
Здравейте, нов съм във форума, а и като цяло откъм автомобилни перипетии. Имам следния проблем с наскоро взета 316-ка '92 (бензин/газ): преди 2 дни, след като колата беше приблизително месец в гараж и не беше карана, я извадих, но тъй като акумулаторът и беше заминал прилично (предполагам, че съвсем е умрял, защото на няколко пъти е падал и го зареждах, като след последното такова изобщо не съм го слагал обратно) вързах друг, който явно е бил с малко заряд, защото впоследствие също падна; но така или иначе запалих и всичко си беше що-годе наред. Разходих колата по работа, оставих я за час-два и пак я подкарах. Дотук добре. След второто тръгване след около две-три минути оборотите почнаха да падат, все едно съм свършил бензина (лампичката за бензина дори не свети, гориво има; газ също). Прехвърлих на газ - загасна. Запалих на бензин придръпва едва, едва на 1к оборота, повече не ще, и на едно наклонче изгаснах. Мъчих я на газ - не ще, на бензин - колкото и да форсирам педала, обороти няма. Гледах да не са ми се разкачили маркучи некви - не. Изчаках един приятел да ме изтегли и докъто дойде колата вече съвсем не посмя да запали, пробвахме да запали по инерция - пак не. Изтеглихме я до един сервиз и я оставих там. Днеска ми се обадиха - отидох в сервиза. Казаха ми, че свещите са за смяна, както и бубината, като сегашните ми изобщо не били за тоя модел двигател. Бубините са събрани в едно общо корпусче, затворено с капачка и палец. Момчето каза, че трябвало да са 4 отделни. Освен това понеже е време и за смяна на филтрите с маслото реших, всичко да сменя наведнъж. Скоро ще разбера дали проблема ми ще се реши, но пускам темата, за да съм подготвен, ако се окаже, че тези смени няма да дадат ефект.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: 316i M40 проблем
Значи колега,парво добре дошъл
Писал си че колата ти е `92.При това положение моторът ти трябва да е М40 (както също си писал).М40 е с една бубина-палец и дистрибуторна капачка!Четири са бубините при по-новият мотор М43.Той обаче се монтира при Е36 след 09.93г.Освен това за ориентир и пояснение М40 е с ангренажен ремък,а М43 с ангренажна верига.Трудно би могло да се предположи от разстояние какъв е при теб проблема,но не се връзва това,което ти си написал за колата и това,което са ти обяснили в сервиза.Дай първо да изясним тези подробности 


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BMW_Sport
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 и БМВ Е39
- Мечтае да кара: БМВ 335i Е92 и БМВ F10
Re: 316i M40 проблем
Колега моя двигател е М40 и е с верига .. как става това ? дата на производство 11 месец 91' (извинявам се за лекото отколнение) още нещо ... много хора се чудят че колата ми е 91 и е с 4 дискови спирачки

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: 316i M40 проблем
BMW_Sport написа:Колега моя двигател е М40 и е с верига .. как става това ? дата на производство 11 месец 91' (извинявам се за лекото отколнение)
Ми просто някой те е метнал,че двигателят ти е с верига

- BMW_Sport
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 и БМВ Е39
- Мечтае да кара: БМВ 335i Е92 и БМВ F10
Re: 316i M40 проблем
Ехе и какво 5 години ще се кара тази кола без да се смени ремак ли ? при 3 пъти смяна на масло ? Аз затова се чудя колега не за друго ....

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: 316i M40 проблем
BMW_Sport написа:Ехе и какво 5 години ще се кара тази кола без да се смени ремак ли ? при 3 пъти смяна на масло ? Аз затова се чудя колега не за друго ....
Колега не съществува М40 с верига този мотор се слага още в Е30 но ш последните години но има разлика в М40 за Е30 и Е36. За Е36 М40 е с подобрения в дросела , смукателния колектор , бутала т.е. сигментите
- BMW_Sport
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 и БМВ Е39
- Мечтае да кара: БМВ 335i Е92 и БМВ F10
Re: 316i M40 проблем
Луда работа и как не се е скъсал досега незнам ... добре айде стига толкова по мене че на колегата темата изостана .... извинявай колега!

Re: 316i M40 проблем
М40 си е двигателя от всякъде, сменял съм ремък - с ремък е, не е с верига. Което значи, че бубината е една така ли? За нова бубина/капак/палец ми искат към 200 кинта. Ще се обадя утре в сервиза... А дали скапани свещи се връзва като обяснение на проблема, който съм описал? Тъй като ситуацията много ми приличаше на състояние "out of fuel" се опасявам да не е свързано с бензиновата помпа... Прочетох че на газ има практика да се спира бензиновата помпа,за да не се прецака. Което малко ме обърква - какво всъщност означава това? От сервиза също така ми казаха, че паленето на газ не ми се получава вероятно от замърсен въздушен филтър. Съвсем се обърках...
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: 316i M40 проблем
Може само да се гадае за компетентността на майстора, който твърди, че двигател М40 е с 4 отделни бобини
. По какво разбра, че свещите не са за тоя мотор? На М40 се слагат свещи с изместено положение на искрата /сигурен съм за м40 в е30, нека ме поправят ако греша за същия двигател в е36/, та тези свещи са с два електрода, разположени близо един до друг, а не един срещу друг както е на М42. Има и друг момент, на почти напълно изтощен акумулатор е нормално да падат оборотите и да гасне, ако не се форсира, алтернатора отдава голяма част от заряда си на изтощения акумулатор, двигателя губи обороти от големия товар на алтернатора.

Re: 316i M40 проблем
Така... След смяна на свещи и бубина (която е една обща на m40, а не 4 отделни; проблема е бил в моя телевизор, че сме се изгубили в превода с майстора), както и на маслото и филтрите (на които им беше време), се получава следното: имам лек теч от масло; колата не бачка на газ, а отпред където са връзвани кабеляците за газовата инсталация има едно бушонче, което прегрява, когато мотора работи.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: 316i M40 проблем
Колега тея кабели на тая газова не са ли в някакъв шлаух за да няма разтопена изолация от темп. и след това късо



12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани