компота не иска да пали(когато си иска)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
компота не иска да пали(когато си иска)
компаккта е е36 316и 2000г 1 9 105 коня преди седмици не искаше да запали .стартера върти мотора на пресекулки(с по сантиметър) сирената на фабричната аларма издава единичен биип(сигнал) с всяко чукане на стартера,същевременно лампите по таблото премигваха.даваме ток от друга кола с запален двигател(с изправни кабели и напрежение от 13 волта)и пак никой.съответно с бутане запали на втория метър.после си палеше без проблем,но след 3 часа старата песен на нов глас.примерих ак......ра и показа 10 волта при което едната клетка е била заминала(44ампера 6 годишен фиамм) с друг читав ак.....р62ам седмица наред никакви ядове докато не реши да ме остави на бензиностанцията.ток си има около 12 50 волта а при зареждане вади 13 95. махнах бушоните на алармата и централното но пак нищо.давам директен+ на стартера а тои си върти без проблем(без да са махнати бушоните) но сирената почна да писка.разглобих патронника пускам + на кабелчето към стартера и пак същите симптоми.откакто станаха тези простотий забелязах че двата прозореца не се вдигат напално до горе с едно натискане.та някой модул някое реле маи се бъзика с мен някой да се е сблъсквал с подобно нещо.благодарности за отделеното време.
=-=-=-=-=-=-=-=
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
не някое реле а някой кабел маса може би.
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
Тези симптоми се появяват при слаб акумулатор, или проблеми с масата.. Виж алтернатора дали зарежда и пробай с читав акумулатор. Ако не се оправи значи ще да е маса 

Re: компота не иска да пали(когато си иска)
масата е перфектна с оригиналните клеми е и няма никаде окислено .динамото вади 13 95 с фарове и парно на 4ри пада на 13 70волта
=-=-=-=-=-=-=-=
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
vlashev написа:масата е перфектна с оригиналните клеми е и няма никаде окислено .динамото вади 13 95 с фарове и парно на 4ри пада на 13 70волта
Премерете ЦДто дърпа ли ток при всичко изгасено,това като му махнеш панела или го откачите от буксата.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
цд то правеше такива парчета без панел светеше и нямя нямя поне веднаж на ден губи настроикте а лампите в жабката и в багажника са махнати от седмица
=-=-=-=-=-=-=-=
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
Колега стария компот ми правеше подобен номер и се оказа проблем с аудиото и подчти оттишъл акумолатор...
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
ми направете му тест за отечка с мултицета
Настройваш го за работа на прав ток за измерване на ампераж. И по-точно на 20А. Повечето от мултицетите имат четири букси. Едната е специално за ампераж 20 ампера без бушон. Едната клема на мултицета трябва да е там, а другата на универсалният вход/ това третия от ляво на дясно/. Води се COM 1. Изваждаш отрицателната клема на батерията на автомобила от обувката и мериш с мултицета токът от минуса на батерията до клемата. Максимално допустимия ток е 0.05 А. Над тази граница значи има отечка.
Настройваш го за работа на прав ток за измерване на ампераж. И по-точно на 20А. Повечето от мултицетите имат четири букси. Едната е специално за ампераж 20 ампера без бушон. Едната клема на мултицета трябва да е там, а другата на универсалният вход/ това третия от ляво на дясно/. Води се COM 1. Изваждаш отрицателната клема на батерията на автомобила от обувката и мериш с мултицета токът от минуса на батерията до клемата. Максимално допустимия ток е 0.05 А. Над тази граница значи има отечка.

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
Ще го видя по щателно това цд а за оттечката ще си поиграя с мултицета
=-=-=-=-=-=-=-=
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
провери помпата прави ли налягане още при контакт и датчика на коляновят вал с някой друг и мисля че ще достигнеш до отговора
Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
Бате Сашо написа:провери помпата прави ли налягане още при контакт и датчика на коляновят вал с някой друг и мисля че ще достигнеш до отговора
В случая не е датчик на колянов вал.. Едно е да не мойеж да палиш, друго е да не можеш да палиш поради слаб ток

ЦД-то си го виж, както казаха колегите. Доста често те правят мизерии

Re: компота не иска да пали(когато си иска)
vanka7a написа:Бате Сашо написа:провери помпата прави ли налягане още при контакт и датчика на коляновят вал с някой друг и мисля че ще достигнеш до отговора
В случая не е датчик на колянов вал.. Едно е да не мойеж да палиш, друго е да не можеш да палиш поради слаб ток![]()
ЦД-то си го виж, както казаха колегите. Доста често те правят мизерии
имаш предвид че и ток не стига... е това е достатъчен довод да не пали. зимата при по-слаб акумолатор често неиска да запали заради слабо налягане на бензина. Бмв-то е капризно от към ток и бензин


Глупака е глупак, защото не знае че е тъп...
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
При мен касетофона се оказа че има утечка и след 3 дена без да се кара ми падаше акумулатора...
а и той беше на 3 години...
Така или иначе смених колата .. онази пострада след засечка на един опел но след като си оправих автото и смених акумулатора не е правил проблеми от този род...
Естествено може да са още куп неща но почни да търсиш за утечка провери си акумулатора ...
едва след това търси проблема другаде
а и той беше на 3 години...
Така или иначе смених колата .. онази пострада след засечка на един опел но след като си оправих автото и смених акумулатора не е правил проблеми от този род...
Естествено може да са още куп неща но почни да търсиш за утечка провери си акумулатора ...
едва след това търси проблема другаде
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
Колкото и да са ти НЕокислени клемите, бих те посъветвал с фина шкурка или фина пиличка да ги минеш внимателно.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: компота не иска да пали(когато си иска)
в тази жега колеги днес не съм пипал колата, колата си пали без проблем. та клемите са почистени помпата се чува че работи а датчик колянов вал е издумкал от доста време.зимата колата ако стои три дена,и нямаше палене.и стъклата пробвах днес и само с задържане на бутона се вдигат.преди месец и повече газов инжекцион сложих. колеги тенкс за мненията.
=-=-=-=-=-=-=-=
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани