Малко префасониране на таблото...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: Малко префасониране на таблото...
Coulthard написа:...
Точно защото е страшен филм преминаването от врътки към дигитална клима искам да ги сглобя нещата накуп. За съжаление от финансова гледна точка това остава за другото лято. Аз имам под ръка AVeR USB тунер и един външен за който имам идея да се управлява с копчета от конзолата евентуално или от touchscreen-а. Media Center-а не е лоша идея ама имам особен мерак да си направя всичко да е в едно(ако няма готово ще си напиша едив софт все пак ми е професия това

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Малко префасониране на таблото...
баламският вариант е с инвертор 12-220, което лично мен не ме кефи - тъч-а който тествах е с адаптер и всъщност входящо получава 12в както и пц-то
така че проблема ми решен само с филтър
друго което се замислям е направо верига от някой УПС с умрели батерии и два кабела към акумулатора и му махам инвертора от 12 към 220. идеята е ясна докато е 12 волта си го получавам по веригата в момента в който имам пад - автономно от акумулатора.
П.П Оставащо гориво в резервоара, пробег при този разход на гориво естествено дата час и температура


П.П Оставащо гориво в резервоара, пробег при този разход на гориво естествено дата час и температура
- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: Малко префасониране на таблото...
Хахахах изпреварил си ме тамън щях да напиша, че идеята ми беше тази за UPS-а 
Дата и час са ясни от компютъра, температурата ми е интересно може ли да се прочетат данните от термистора по някакъв начин или ще трябва да се мине през някакъв PIC и ако неможе без PIC предполагам, че през него да се направят и данните за разхода да минават...

Дата и час са ясни от компютъра, температурата ми е интересно може ли да се прочетат данните от термистора по някакъв начин или ще трябва да се мине през някакъв PIC и ако неможе без PIC предполагам, че през него да се направят и данните за разхода да минават...
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Малко префасониране на таблото...
гадна историйка мери разликата в пада на напрежение от термистора така че - PIC ама изпадаш във филмче че и с продължения аз принципно ползвам максимата: тва което е направил Гюнтер, ние можем само да развалим. та затова големият борд ще се слага...
П.П Нещо интересно http://www.en4cer.co.uk/iDNightR.shtml
П.П Нещо интересно http://www.en4cer.co.uk/iDNightR.shtml
- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
Re: Малко префасониране на таблото...
Coulthard написа:гадна историйка мери разликата в пада на напрежение от термистора така че - PIC ама изпадаш във филмче че и с продължения аз принципно ползвам максимата: тва което е направил Гюнтер, ние можем само да развалим. та затова големият борд ще се слага...
П.П Нещо интересно http://www.en4cer.co.uk/iDNightR.shtml
Той колега мисля че от този сайт е взел картинката иначе това май са само софтуери. Има доста интересни неща в този сайт.
http://www.en4cer.co.uk/carputer.shtml
Lurking in the shadows
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Малко префасониране на таблото...
до 20.08 ще имам всички необходими елементи без тъч-а така че
иначе аз залагам на хибриден тунер с dvb-t и fm radio във вторник пристигат 3 модела за тест GPS приемника беше избран лесно HOLUX GR 213
http://www.holux.com/JCore/en/products/ ... sp?pno=127

http://www.holux.com/JCore/en/products/ ... sp?pno=127
- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко префасониране на таблото...
PiMPi написа:Незнам дали е за този раздел или за тунинг та ако съм го объркал предварително се извинявам...
Въпроса е следния - някой знае ли в България да се продават такива неща като това долу на снимката или някой да може да ми изработи такова някой дето прави тунинги или подобно от стъклопласт ? Причината да питам е, че това се продава в Интернет за $175 !??!?!?!??!?!?Пък за една пластмаса ми се вижда много...
Колега, ти първо си купи екрана, защото тази рамка е правена специално за определен модел на Лилипут.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: Малко префасониране на таблото...
Знам, че е за специален модел(Лилипут 619) затова искам първо да намеря рамката, защото досега намерих само тая рамка, а екрани има колкото искаш... Въпроса е да намеря някой да я направи и тогава с екранчето при него да правим калъп или каквото трябва и така...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко префасониране на таблото...
Вярно е, че екрани има всякакви и точно там е проблема, всеки модел си има определен начин на закрепяне към рамкат. Има и още един много важен момент, всеки производител на LCD TFT дисплеи предлага 7" екрани с различни размери. Диагонала може да е 7", но формата може да е 4:3, 5:3, 8:5, 16:9, 16:10 и дебелината на дисплея също е от значение. За Е36 най-добре пасва 6,5" и 7" дисплеи с формат 16:9, вече втори месец се ровя из нета и правя сметки. Оригинално на BMW се монтират 6,5" дисплеи на SHARP.
Щом си решил първо да се сдобиваш с рамката, веми малко МДФ с дебелина 6-8мм и си изрежи рамката, оформия както искаш да издлежда, намери си дисплея, напасни го в рамката и после или я боядисай или я дай на фирма да ти я изреже от пластмаса, ако не облечи я с карбон. Има колега от форума, който мисля, че няма да откаже да помогне с карбона.
Щом си решил първо да се сдобиваш с рамката, веми малко МДФ с дебелина 6-8мм и си изрежи рамката, оформия както искаш да издлежда, намери си дисплея, напасни го в рамката и после или я боядисай или я дай на фирма да ти я изреже от пластмаса, ако не облечи я с карбон. Има колега от форума, който мисля, че няма да откаже да помогне с карбона.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: Малко префасониране на таблото...
Ами мен не ми и проблем да приспособявам разни решения, просто ми се искаше да потърся някой, който прави такива неща да ми направи една рамка - пък като гледам ще има интерес към такъв продукт...
- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: Малко префасониране на таблото...
Явно никой неможе да направи такова нещо тук, ама някой поне знае ли каква е процедурата и материалите ако си направиш макет от нещо после отгоре как се минава със смола и т.н ?
EDIT: Намерих си инфо като се върна от морето ще си направя панел за един телевизор като начало и ще постна снимките...
EDIT: Намерих си инфо като се върна от морето ще си направя панел за един телевизор като начало и ще постна снимките...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко префасониране на таблото...
Защо да не може колега, в София на няколко места предлагат лазарно рязане на детайли, могат да изрежат всичко. А ти щом си намерил инфо сподели с нас. Може да е полезно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани