Питане за управлене на климатроника е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Питане за управлене на климатроника е39
Днеска един колега от форума ми изпрати управление за климатроника, че моето му изпадаха половината копчета. Моето управление е от 99, а това на колегата е от 97. Сложих го тръгна без проблем. Направи ми впечетление, че малката турбинка (ветилаторче) в управлението се върти постоянно и когато угася колата и извадя ключа пак си продължава. Поизчаках да видя дали се върти по инерция, но видях, че не спира. Според мене не е нормално. Сложих си пак старото управление. При него въпросната турбинка изобщо не се върти. Та незнам сега как трябва е и дали е нормално когато колата не работи тази турбинка дали тря се върти нон стоп...
Re: Питане за управлене на климатроника е39
Колега копчетата на лицевия панел на климатроника се сменят без дори да се вади модула от мястото му на таблото.
Вентилаторчето е предназначено да обдухва сензора за температурата на въздуха в купето, който е разполоцен в модула за управление и не трябва да върти при изключен контакт.
Вентилаторчето е предназначено да обдухва сензора за температурата на въздуха в купето, който е разполоцен в модула за управление и не трябва да върти при изключен контакт.
Re: Питане за управлене на климатроника е39
Аз смених направо управлението вместо да се мъча да махам копчетата от едното на другото. Не съм сигурен, че мога да направя такава манипулация без да счупя някое краче на копче. Един колега сега ми каза, че около 15 мин. се въртяла тази перка и после си спирала сама. Тря стоя в колата да пробвам.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Питане за управлене на климатроника е39
На 16тата минута като заспи компа, тогава спира и перката 

- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Re: Питане за управлене на климатроника е39
blacksapphire написа:На 16тата минута като заспи компа, тогава спира и перката
Ами ако е много уморена и заспи на 15-тата минута?

Прав е колегата спира след като "заспи" колата.
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
Re: Питане за управлене на климатроника е39
Не ми се седи 15 мин. в тази жега в колата. Щом казвате ще ви повярвам 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Питане за управлене на климатроника е39
blacksapphire написа:На 16тата минута като заспи компа, тогава спира и перката
това е нормалното колега просто твоето вентилаторче на старото управление не е работило от там и датчика за вътрешна температура не е отчитал коректно.
Провери го и сам ще се убедиш, че ще спре след като заключиш колата след 15 минути.
- geleto021
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: Vraca
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 525 tds
Re: Питане за управлене на климатроника е39
Здраейте искам да попитам за перката дали трябва да се седи и нищо да не се пипа за да спре защото при мен ако съм оставил колата и отида след 1-2 часа например и перката си върти , и незнам дали тръгва когато отклшюча колата или си върти постоянно.А това ми създава проблем защото вчера си купих акумулатор и не ми завериха гаранцията защото има постоянно теглене на ток!!
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Питане за управлене на климатроника е39
Здравей колега.
Интересно ми е да опишеш как са разбрали ,че има утечка?!
Колата се проверява за утечка след като заспи ( след 15мин) по следния начин:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -here.html
При всяко отключване колата се "събужда".
Ако реално имаш утечка то ще я разбереш като махаш бушоните един по един.
Най-вероятните заподозрени са: таралеж,телефон.
Успех.
Интересно ми е да опишеш как са разбрали ,че има утечка?!
Колата се проверява за утечка след като заспи ( след 15мин) по следния начин:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -here.html
При всяко отключване колата се "събужда".
Ако реално имаш утечка то ще я разбереш като махаш бушоните един по един.
Най-вероятните заподозрени са: таралеж,телефон.
Успех.
- bg_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: MauHa CuTu
- Пол: Мъж
Re: Питане за управлене на климатроника е39
Перката спира след 16 минути ... стоене вътре в заключена кола и по-възможност без да мърдаш много много за да не активираш алармата ... И аз в началото си мислех , че не спира и един ден стоях 23 мин ... защото на 8-мата включих алармата
и още 16 ... И чудо колата "заспа" спря вентилаторчето и загасна лампата на автомата

- geleto021
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: Vraca
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 525 tds
Re: Питане за управлене на климатроника е39
Ами аз снощи седях 25 мин в колата и не спря а алармата не се задейства. От какво може да е да го сменям
))

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Питане за управлене на климатроника е39
geleto021 написа:Ами аз снощи седях 25 мин в колата и не спря а алармата не се задейства. От какво може да е да го сменям))
Таралеж най вероятно.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани