V6 vs. R6

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

V6 vs. R6

Мнение от Nasti » 18 Ное 2005, 9:31

Когато говорим за 6 цилиндрови автомобили, нещата стават интересни, капацитета на колите с 2 цилиндъра повече от масово ползваните е доста по-голям, чуството когато настъпиш педала до долу също, ускорението от 180км на горе е коренно различно - изобщо 6 цилиндровите коли са доста различни.
Идва и въпроса, което е по-добър вариант редовият шестак, на който БМВ залагат и до момента или решението за V образна структура на агрегата.
Интересува ме с какво единия е по-добър от другия и какви са силните и слабите страни на двата варианта!
Отговори от типа R6 е по-добър конкурента защото е в БМВ си ги спестете, след като питам в този форум, значи съм сметнал че има доста капацитети, които могат да дадат компетентни отговори на този въпрос!
Интересно ми е alx какво ще разкаже...
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 18 Ное 2005, 10:29

Плюсове:
R6 e по добре бжалансиран от който и да е V6
R6 има по добър звук :twisted:
Минуси: Малко тромав в ниските обороти, докато се развърти, ама после :twisted:
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 18 Ное 2005, 12:45

опитай да сложиш редови 6
цилиндров двигател напреки
в двигателния отсек и ще разбереш :idea: ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 18 Ное 2005, 13:20

naskoksan написа:опитай да сложиш редови 6
цилиндров двигател напреки
в двигателния отсек и ще разбереш :idea: ;)

защо с V6 по-лесно ли е ? :D
Най-мразя да съм прав!!!

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 18 Ное 2005, 14:27

мисля че да...
при положение че всички
V6 двигатели които аз съм
виждал са били разположени
напречно :confused: ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 18 Ное 2005, 14:33

R6 са по капризни откаъм охлаждане,заради по голямата им дължина и са склонни към пукане на глави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 18 Ное 2005, 14:42

naskoksan написа:опитай да сложиш редови 6
цилиндров двигател напреки
в двигателния отсек и ще разбереш :idea: ;)

Волво S80 Т6 е напречно разположен редови 6так.

V6 е много по компактен,но с това май му свършват
предимствата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 18 Ное 2005, 14:44

Доколкото съм чел книжки, двете предимства на V-образния двигател пред редовия са размерите и по-бързото "развъртане". Като размерите са основния мотив за съществуване на V, в който се налага изпозването на балансиращи валове и разни други паразити, които пък понижават КПД-то и повишават теглото... Не случайно се появи двигател VR6, който да пести място и да избегне недостатъците на V-образния. Според това, което съм чел, идеално балансираният двигател би бил 8-цилиндров, редови, стига да се намери място и начин да се балансира кола с такова чудовище. :twisted:
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Варна

Мнение от Vipers » 18 Ное 2005, 14:57

Lion, може ли да обясниш или да дадеш линк с информация за този тип двигатели VR6 :) Благодаря ти!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Ное 2005, 15:10

.
Последна промяна steeN на 31 Дек 2019, 18:19, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 18 Ное 2005, 15:40

[steeN] написа:...най-долу, двигателите само със зелени полета... именно R6,R8,B6,V12...

Ма V6 не спада към двигателите с напълно уравновесени сили и моменти...демек само със "зелени полета". :roll:
Изображение
Driver's Racing Team

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 18 Ное 2005, 16:08

Май забравяте един баварски двигател с 8 цилиндъра ;) :winky:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 18 Ное 2005, 16:33

!!Asen_X написа:Май забравяте един баварски двигател с 8 цилиндъра ;) :winky:


Опаааа,не съвсем ама само четем засега :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Ное 2005, 17:09

.
Последна промяна steeN на 31 Дек 2019, 18:19, променена общо 2 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Re: V6 vs. R6

Мнение от M6 » 18 Ное 2005, 17:24

Nasti написа:Чуството когато настъпиш педала до долу също, ускорението от 180км на горе е коренно различно - изобщо 6 цилиндровите коли са доста различни.

А какво е чуството при V8 V10 V12 W16.......R4 R2 R1 :lol:
Като изключим моя пост темата е доста интересна :D

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook