въпрос за шпер от е34

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

Re: въпрос за шпер от е34

Мнение от Станислав Попов » 11 Авг 2010, 15:26

deyan-enchev написа:
ТУРБО написа:Кутията най-вероятно ти е от е36 така че дифа с това число ти е перфектен!


По-скоро кутията му е тая дето слагат на м20б20 при е30.


по скоро е тя да :mhihi: ами понеже ще го взема на супер добра цена все пак мисля да пробвам колко ще "умре" 87 на края е колата ми троен стоп

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: въпрос за шпер от е34

Мнение от ///ivanE30 » 11 Авг 2010, 15:30

то попринцип ако нема сила да врътне гумите сега закво ти е шпера по добре зимата си го сложи :D
bedrock city racing

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: въпрос за шпер от е34

Мнение от Mecho Puh » 11 Авг 2010, 16:44

Кефите ме всичките... :banghead: ,да ,колата не ще умре,а на право ще загине :mhihi: почти на 100% съм убеден ,че твоита дваиска е с малкото за е30 прасе 4,10,както и моита в момента,затова като вземеш дифа от 5цата ще ти трябва и едно голямо прасе за е30 с отворена касета в които да прехвърлиш шпер касетата :winky: колегите ти казаха какво масло да вземеш,имаше и някакъв Мотул но не му помня модела,а за количеството масло не знам как ги виждате нещата,но в моя сипахме 1,2л и преля през пробката( шпера събира 1,2л ,отворения диф - 1,7л)
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 3.03.2009
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: Е39 М5

Re: въпрос за шпер от е34

Мнение от daniel.penchev » 11 Авг 2010, 22:51

аз даже бих казал че като сложиш този дълъг диф направо няма да ти се сяда в 30-ката да я караш щото грам няма да върви.ако е неква позйорка слагай кво да е дифче с каквото и да е число,ама в тоя ред на мисли си мисля че щом искаш да слагаш шпер значи ще искаш да раздаваш газ.в крайна сметка според мен не е удачно да слагаш този диференциал защото трудно ще се заметеш на някои завои на 2-ра.моето мнение е :no:
[img]zagadka_padenii_v_futbole_yapfiles.ru.gif[/img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

Re: въпрос за шпер от е34

Мнение от Станислав Попов » 12 Авг 2010, 18:09

доволно ме разобедихте за което благодаря :yes: все пак тя и сега си се поосуква , ще търсиме квото трябва малко няма да е тва цената ама все пак по добре един път голяма сума отколкото преди нея още една малка : :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: въпрос за шпер от е34

Мнение от Mecho Puh » 12 Авг 2010, 19:12

E30-Kz написа:доволно ме разобедихте за което благодаря :yes: все пак тя и сега си се поосуква , ще търсиме квото трябва малко няма да е тва цената ама все пак по добре един път голяма сума отколкото преди нея още една малка : :bchug:

Наи лесно ситуацията ти се решава ако си намериш диф от е34 с числа 4,27 или 4,45,съответно това е голямото прасе на е30 и малкото на е34,намираш си и капак за е30 и си ти. С 4,27 колата ще е ок,а с 4,45 скоростите ще ти свършват бързичко :mhihi: и няма да вдига 200 :shock: но пък ще е изключително забавна ( колкото една дваиска може да е забавна де :mhihi: )
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

Re: въпрос за шпер от е34

Мнение от Станислав Попов » 13 Авг 2010, 9:20

ми брат аз не съм няккав адския рацер :mhihi: нямам и такива възможности за сега 20сето бива... мислим и за светло бъдеще мн ясно :bchug: пък за диф-а ще гледаме ко ще се прави сега, мерси пак на всички колеги който ми наляха акъл дет се вика :bchug:

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook