Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
Така , здравейте за начало и пак за тдс- а
Имам мало неяснотии относно въпросния агрегат а именно :
Може ли при не сработващо виско колата да прегрява само извънградско? Смисъл мога да мина 10К км градско / софия / и да няма проблем и да изляза за малко на прав път и да реши да прегрее?
Като казвам извънградско загрявала е на 160 км/ ч - какво виско тогава ? Ако е гарнитура или глава как може от първия път откакто го направи тоя мотор да е минал над 100К ? Ако е капачката защо само извънградско да изплюва водата ? Защо градсо няма проблем? И още нещо странно - перката на климата ако сработва като се напече , защо се включва само когато колата е прегряла - смисъл сработва само като изплюва водата преди това не ? Водната помпа е ок, какво остана друго.
Моля бензинджиите по полека

Забравих да кажа че от есен до пролет антифриза не мърда , а лятото плюе от маркучето , маркучите са горе долу твърди - или нещо надува и изхвърля водата или капачката по рано се надига ...
И аз не знам вече ....



Имам мало неяснотии относно въпросния агрегат а именно :
Може ли при не сработващо виско колата да прегрява само извънградско? Смисъл мога да мина 10К км градско / софия / и да няма проблем и да изляза за малко на прав път и да реши да прегрее?
Като казвам извънградско загрявала е на 160 км/ ч - какво виско тогава ? Ако е гарнитура или глава как може от първия път откакто го направи тоя мотор да е минал над 100К ? Ако е капачката защо само извънградско да изплюва водата ? Защо градсо няма проблем? И още нещо странно - перката на климата ако сработва като се напече , защо се включва само когато колата е прегряла - смисъл сработва само като изплюва водата преди това не ? Водната помпа е ок, какво остана друго.
Моля бензинджиите по полека



Забравих да кажа че от есен до пролет антифриза не мърда , а лятото плюе от маркучето , маркучите са горе долу твърди - или нещо надува и изхвърля водата или капачката по рано се надига ...
И аз не знам вече ....
- jeremeto
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 10.08.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: Е60/LCI
- Мечтае да кара: 760
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=98327
Колега тук има доста неща относно охладителната система.Погледни си и радиатора да не би да е запушен от външна страна,по точно между радиатора на климатика и радиатора на охладителнота система..
Колега тук има доста неща относно охладителната система.Погледни си и радиатора да не би да е запушен от външна страна,по точно между радиатора на климатика и радиатора на охладителнота система..
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
Според мен мръсен/запушен радиатор.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
nandrolon написа:Така , здравейте за начало и пак за тдс- а![]()
![]()
![]()
Имам мало неяснотии относно въпросния агрегат а именно :
Може ли при не сработващо виско колата да прегрява само извънградско? Смисъл мога да мина 10К км градско / софия / и да няма проблем и да изляза за малко на прав път и да реши да прегрее?
Като казвам извънградско загрявала е на 160 км/ ч - какво виско тогава ? Ако е гарнитура или глава как може от първия път откакто го направи тоя мотор да е минал над 100К ? Ако е капачката защо само извънградско да изплюва водата ? Защо градсо няма проблем? И още нещо странно - перката на климата ако сработва като се напече , защо се включва само когато колата е прегряла - смисъл сработва само като изплюва водата преди това не ? Водната помпа е ок, какво остана друго.
Моля бензинджиите по полека![]()
![]()
Забравих да кажа че от есен до пролет антифриза не мърда , а лятото плюе от маркучето , маркучите са горе долу твърди - или нещо надува и изхвърля водата или капачката по рано се надига ...
И аз не знам вече ....
Перката на климата трябва да сработва на 2ра степен при 106 градуса. Извън града освен ако не катериш баири не би трябвало да се включва.
Виското също едва ли е проблемът - със 160км/ч въздушната струя е достатъчна.
Водната помпа ще ти дава проблеми градско също.
Термостатът също ще ти прави проблеми в града.
Промиване на радиаторът + тест за газове в системата - и дано да е нещо евтино.
ПС Пробвай да я настъпиш яко в града и виж дали държи температура.
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
Въпросния анализ с какво точност доказва пробив? Мой познат така ходи някъде и залуду отваря главата
Иначе температурата си стои там дето трябва до момента в който колата загуби мощност и като погледна стрелката захожда надясно. Маслото е ок, нито го пипа / като за 15 годишна кола / нито му има нещо, на око няма мехурчета в казанчето

Иначе като за 4 години вече бая е видяла градско. Проблема идва от това като постои повечко време над 2500 оборота вероятно.
Запушен радиатор сякаш звучи най- логично.



Иначе като за 4 години вече бая е видяла градско. Проблема идва от това като постои повечко време над 2500 оборота вероятно.
Запушен радиатор сякаш звучи най- логично.
- zashevBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 5.08.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е30,Е36 344i
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
Колега щом изкарва от маркучето не е добре,а и ти казваш че маркучите са твърди,може да е запушен и радиатора но мисля че колата ти е тръгнала,някъде може да е тръгнала главата защото и моята беше така.Виж я като е на студен двигател и термостата е затворен отвори капачката на казанчето и ако надува трябва да изкарва балони така наи добре можеш да я хванеш,иначе тоя мотор му дават че работи от 1.2-1.6 бар.в системата.Може да ти надува и от капачката и също така и ако ти се запуши маркуча където ти връща от радиатора,но тогава ще ти мърда постоянно стрелката. 

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
nandrolon написа:Въпросния анализ с какво точност доказва пробив? Мой познат така ходи някъде и залуду отваря главатаИначе температурата си стои там дето трябва до момента в който колата загуби мощност и като погледна стрелката захожда надясно. Маслото е ок, нито го пипа / като за 15 годишна кола / нито му има нещо, на око няма мехурчета в казанчето
![]()
Иначе като за 4 години вече бая е видяла градско. Проблема идва от това като постои повечко време над 2500 оборота вероятно.
Запушен радиатор сякаш звучи най- логично.
Доказва наличието на изгорели газове в системата! Ти ми кажи от къде може да идват?
Такъв тест и евентуален ремонт се прави само в доверен сервиз!
Мехурчета в казанчето нищо недоказват.
Промии радиатора и си направи теста да ти е мирна главата.
ПС Плюс това ти от 4ри години ли го имаш този проблем? Според мен, ако я настъпиш здраво няколко пъти при 30++ градуси и в града ще ти прегрее.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
Промивка на радиятора отвън и отвътре! 

- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
При мен какво се получи...- след като смених водната помпа принудително
, уж всичко ОК и тръгвам един голям баир на 3-та с около 110-120 около минута , две и най- горе, вече като изкачих, гледам стрелката между средата и лампата....
. Пускам парно веднага и вкарвам 5-та и се нормализира.... след като спрях , гледам радиатора леко листенца и клонки се набили по него ( преди 3-4 дни карах в наи -поройните дъждове и водата беше горе-долу до фаровете..). Такааа... измих веднага радиатора с маркуч , колкото можах де, и айде пак на долу по баира за тест. Слизам долу, обратен...газ на горе пак на 3-та с 120-130 целия баир, и тоя път стрелката не мръдна.....
температърата на въздуха беше около 32 градуса.... и до сега си нямам проблеми....



температърата на въздуха беше около 32 градуса.... и до сега си нямам проблеми....
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
sa_hellrot написа:При мен какво се получи...- след като смених водната помпа принудително, уж всичко ОК и тръгвам един голям баир на 3-та с около 110-120 около минута , две и най- горе, вече като изкачих, гледам стрелката между средата и лампата....
. Пускам парно веднага и вкарвам 5-та и се нормализира.... след като спрях , гледам радиатора леко листенца и клонки се набили по него ( преди 3-4 дни карах в наи -поройните дъждове и водата беше горе-долу до фаровете..). Такааа... измих веднага радиатора с маркуч , колкото можах де, и айде пак на долу по баира за тест. Слизам долу, обратен...газ на горе пак на 3-та с 120-130 целия баир, и тоя път стрелката не мръдна.....
![]()
температърата на въздуха беше около 32 градуса.... и до сега си нямам проблеми....
Две минути на 4300-5000 оборота на 3та - играеш си с огъня май

- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
колега до скоро и аз имах същия проблем,сменено всичко и колата само по баир загрява оказа се радиатора смених го с втора ръка но оргинален бер много запазен алуминиев и проблем асе реши сега и в жегите по баир с мрасна газ не мърда от средата,ако твоя е добър радиатор смисъл не е много изгнил или са му здрави ламелите и трабичките ще се оправи с една хубава промивка.успех
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
Колега, изчисти си радиатора.
Изчисти/промии си кулера.
Масления радиатор как е? Има един термостат на изхода за масления радиатор, който трябва да отваря като загрее колата.
Изчисти/промии си кулера.
Масления радиатор как е? Има един термостат на изхода за масления радиатор, който трябва да отваря като загрее колата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
vanci88 написа:Две минути на 4300-5000 оборота на 3та - играеш си с огъня май.
Чак две миниути да е карал с тия обороти на 3-та не ми се вярва ,но дори така да е не виждам какъв е проблема .... ?
Ако двигателя е здрав , ако всички системи работят както трябва ше си кара и 2 и 3 и колко си иска минути с тия обороти ...

Единствено пробем може да възникне ако маслото е минало "редовния" си препоръчителен пробег или ако е некоя приста ...

Иначе по въпроса за прегряването .... Вече се изказаха някоко мнения за почистване и промиване на радиатора ....
Аз за това преди всяка зима свалям радиатора , измивам го хубаво от вън и от вътре и наливан НОВ антифриз ..... Последния път като правих тази манипулация , един приятел ме видя и се изненада колко бистър излезе антифриза от двигателя .... По този начин предпазвате не само радиатора , но и цялата "водна " система от натрупване на боклуци и котлен камък , а също пазите гарнитурата на главата !
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
metodi80 написа:vanci88 написа:Две минути на 4300-5000 оборота на 3та - играеш си с огъня май.
Чак две миниути да е карал с тия обороти на 3-та не ми се вярва ,но дори така да е не виждам какъв е проблема .... ?
Ако двигателя е здрав , ако всички системи работят както трябва ше си кара и 2 и 3 и колко си иска минути с тия обороти ...

quote]
10++ годишните коли рядко са под 200 000-300 000км - ти ми кажи колко да е здрав такъв двигател.
Стар дизел не трябва дълго да се пържи на 4500+ оборота - лично мнение.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Пак за тдс, виско, глави, гарнитури, капачки и други .....
vanci88 написа:Стар дизел не трябва дълго да се пържи на 4500+ оборота - лично мнение.
Прав си , прав си .... , грешка моя ... !
Не бях прочел добре поста на колегата , че става дума за дизел ...
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани