Пак дюзи!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 16 Ное 2005, 10:09

Cobra , защо не се поинтересуваш и от Megasquirt, ефтина е, върши идеална работа и има доста турбо бмв-та с тази система включително и това на bimmerjim -> http://www.bimmerjim.com/

сайта на MS -> http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html

тук може да прочетеш какви възможности има
-> http://megasquirt.sourceforge.net/extra/index.html

Вече системата поддържа и запалване което е с отделни бобини за всяка свещ ;)

п.п. Аз инсталирах такава система на МБ-то, става много лесно и само с корекция на инжекторите (моите са ниско омови 510сс, базовата карта беше за високо омови ~300 сс ) която стана за точно 1 мин :mhihi: , колата запали от първото завъртане на ключа :twisted:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 16 Ное 2005, 12:24

разни хора разни мнения аз мога и се наемам да сваля неговата кола до 14-те секунди със смт без нитро и без да минава еднобаровата бариера :idea: също 1000 левовата бариера няма да се подмине ,която включва монтаж и настройки, а разхода на гориво при нормално каране в атмосферни режими и ниски бууст нива ,ще си остане същия както досега

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 16 Ное 2005, 13:50

Добре Жоре,
а кое от тях щото имат Версия 1 и 2, съответно за $300 и
$410 и това работи ли при теб?Щото чета по нет-а отзиви че било трудно за мапване?!?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 16 Ное 2005, 14:50

При мен работи но аз съм с готова карта от атмосферен МБ. С тази същата карта вече има доста МБта които карат без проблем (един- два вече 3-4 година). Моята кола съм я карал много малко тъй като това е карта за NA а не за турбо сетъп, за турбото ще трябва да се донастройва и то доста(за късмет има карти за турбо МБ с който може да почна, за БМВ има доста повече). Аз съм с MegaSquirt I v2.2 на ако сега пазарувах бих взех Megasquirt II. За мапване е толкова труден колкото всяка една стандалоун система но нещата доста се улесняват от факта ,че по форумите може да се намерят карти който после само да се донастроят за колата(повечето са безплатни.....)
Определено SMT6 ще е по-лесен за мапване и според мен ще ти върши добра работа. Ако вземеш SMT6, вземи SMT6 Turbo kit-а който включва 2.5 бар мап сензор .
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 16 Ное 2005, 17:28

Имам един въпрос горе-долу по темата. Всички говорите за инжекторите примерно 300cc инжектори, 500cc инжектори и т.н.


Мойте инжектори са тея: 0 280 150 208 = 133 cc/minute

Закарах ги скоро на тест за инжектори, ма те там ми казаха някви съвсем други цифри, примерно 15cc за 100 цикъла. Щото техния софт за тестове мери на брой цикли за определени мс всеки цикъл и така.

Тези данни които ги дават на сайтовете как са измерени? Как да си ги тествам. При какво налягане се правят тестовете, при постоянно отворени инжектори за 1 минута или на някакви цикли и така?

Примерно забивам инжектора на налягане 2,5 бара чиста водичка, пускам му 12волта за точно 1 минута и го пускам в 1 мензура и мера дали са 133cc така ли?
Последна промяна b2 на 16 Ное 2005, 17:30, променена общо 1 път
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 16 Ное 2005, 17:29

Е да де,
ама откъде това СМТ?
Той лудия има,от него?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 16 Ное 2005, 22:15

маповете са ми 3 барови и 6 барови та ако иска някой и истински драгстер да надува

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: София

Мнение от vassil.velichkov » 17 Ное 2005, 1:30

b2 написа:Имам един въпрос горе-долу по темата. Всички говорите за инжекторите примерно 300cc инжектори, 500cc инжектори и т.н.


Мойте инжектори са тея: 0 280 150 208 = 133 cc/minute

Закарах ги скоро на тест за инжектори, ма те там ми казаха някви съвсем други цифри, примерно 15cc за 100 цикъла. Щото техния софт за тестове мери на брой цикли за определени мс всеки цикъл и така.

Тези данни които ги дават на сайтовете как са измерени? Как да си ги тествам. При какво налягане се правят тестовете, при постоянно отворени инжектори за 1 минута или на някакви цикли и така?

Примерно забивам инжектора на налягане 2,5 бара чиста водичка, пускам му 12волта за точно 1 минута и го пускам в 1 мензура и мера дали са 133cc така ли?


Сериозните фирми обявяват дебита при 85% Duty Cycle и 3 бара налягане на горивото. Или се ползват lb./h. (паундове на час) или cc/min (куб.см. на минута). Първата мерна единица е разпространена в Щатите и освен това е от типа "тегло за единица време", а другата е "по-европейска" и е от типа "обем за единица време". Малко лаишко обяснение, ама...Това го отбелязвам, защото искам да напомня, че 1 литър бензин не тежи 1кг., докато 1 литър дестилирана вода ТЕЖИ 1кг.! Специфичното тегло на водата е 1, а на бензина май беше 0.737.

Пичовете, които мерят, какво всъщност мерят? Не знам какъв им е софтуерът, но цялата работа ми е много странна - има си СТАНДАРТНИ мерни единици за дебит. Виж тук:
http://www.onlineconversion.com/flow_rate.htm

Сигурен съм, че могат да изкарат резултата в по-смислен вид, защото мерна единица от сорта на "куб.см.-за-100-цикъка-на-някакво-устройство-с-неясна-продължителност-на-цикъла" няма... :lol: :lol:
Ако ми кажеш дължината на циклите, в които инжекторът е отворен, лесно ще сметнем общото време, за което е бил отворен, след което по просто тройно правило ще сметнем какъв му е дебита при 85% duty cycle за една минута...

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 17 Ное 2005, 23:58

ludiagsm написа:разни хора разни мнения аз мога и се наемам да сваля неговата кола до 14-те секунди със смт без нитро и без да минава еднобаровата бариера :idea:

А ти някоя вкарал ли си досега в 14 сек. на Божурище :?: Или си мислиш че е просто като 2 и 2 прави 5 :P
Кажи сега ,кажи за фордчето кога му е термина или вече роди ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Ное 2005, 0:05

bawareca написа:
ludiagsm написа:разни хора разни мнения аз мога и се наемам да сваля неговата кола до 14-те секунди със смт без нитро и без да минава еднобаровата бариера :idea:

А ти някоя вкарал ли си досега в 14 сек. на Божурище :?: Или си мислиш че е просто като 2 и 2 прави 5 :P
Кажи сега ,кажи за фордчето кога му е термина или вече роди ;)


скоро ще дойде на диното и ще видиш сам

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 18 Ное 2005, 0:22

ludiagsm написа:скоро ще дойде на диното и ще видиш сам

Хубу де, ша лепнете буталцето с покси-пол и готово :P Ма не каза колко коли си свалил в 14-те на Божура :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Ное 2005, 0:39

bawareca написа:
ludiagsm написа:скоро ще дойде на диното и ще видиш сам

Хубу де, ша лепнете буталцето с покси-пол и готово :P Ма не каза колко коли си свалил в 14-те на Божура :winky:



на пролет Ще се види

КИро писна ми да се ям у форума с тебе и Явор ако има6 няква грижа земи ми звънни или земи престани хурата тук не са длъжни да 4етат караници

факт е 4е от електроника грам не разбираш факт е 4е правиш бмв-та когато аз съм бил у детската градина факт е оба4е 4е и аз прявя макар и отскоро монтирам електроники мапвам бмв-та и други коли
ако това те дразни много съжалявам за теб , аз не мисля да ти преча не мисля 4е си ми конкуренция не мисля 4е и аз самия съм ти конкуренция , факт е 4е твои клиенти искат да дойдат при мен за монтаж на електроника и мапване :idea: моля те порастни

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Ное 2005, 0:40

bawareca написа:
ludiagsm написа:скоро ще дойде на диното и ще видиш сам

Хубу де, ша лепнете буталцето с покси-пол и готово :P Ма не каза колко коли си свалил в 14-те на Божура :winky:



на пролет Ще се види

КИро писна ми да се ям у форума с тебе и Явор ако има6 няква грижа земи ми звънни или земи престани хурата тук не са длъжни да 4етат караници

факт е 4е от електроника грам не разбираш факт е 4е правиш бмв-та когато аз съм бил у детската градина факт е оба4е 4е и аз прявя макар и отскоро монтирам електроники мапвам бмв-та и други коли
ако това те дразни много съжалявам за теб , аз не мисля да ти преча не мисля 4е си ми конкуренция не мисля 4е и аз самия съм ти конкуренция , факт е 4е твои клиенти искат да дойдат при мен за монтаж на електроника и мапване :idea: моля те порастни

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 18 Ное 2005, 0:52

ludiagsm написа: на пролет Ще се види

КИро писна ми да се ям у форума с тебе и Явор ако има6 няква грижа земи ми звънни или земи престани хурата тук не са длъжни да 4етат караници

факт е 4е от електроника грам не разбираш факт е 4е правиш бмв-та когато аз съм бил у детската градина факт е оба4е 4е и аз прявя макар и отскоро монтирам електроники мапвам бмв-та и други коли
ако това те дразни много съжалявам за теб , аз не мисля да ти преча не мисля 4е си ми конкуренция не мисля 4е и аз самия съм ти конкуренция , факт е 4е твои клиенти искат да дойдат при мен за монтаж на електроника и мапване :idea: моля те порастни

Чеки е младеж , ко са палиш :winky: Представи си че съм ти клиент и та питам ти колко коли си мапнал и колко си вкарал в 14-те 8) Ти па ша ма бийш щот не разбирам от електроника , ма аз компютър не знам кво е бе , са от ДжиЕсЕма ти пиша , ей го на признах си :uups:
Само да та светна теб и Джейми че аз тунинг на коли за пари не правя , срещу символично или никакво заплащане съм направил 2-3 на приятели/тъй де квото и да значи/ които са ме помолили:!: Това обаче не ми пречи да поназнайвам доста от тая материя и съответно да бъда коректив на някои крайни изявления 8) Това че не различаваш Apexi S-AFCII ot Apexi AVC-R едва ли говори много добре за твоя опит и знания в областта на моторния тунинг. Аз само се опитвам леко да ти подсказвам някои неща , ма ти си решил голя да го вадиш , Ок , твоя си работа.
Конкуренция ,както и ти си се досетил, можеш да ми станеш като фанеш некой и друг клиент от източното крайбрежие :mhihi:

П.П. Кажи за Фордо де :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Ное 2005, 1:23

факт е 4е в досегашните ви проекти не сте достигнали дори 70% от възможностите на железата а се хвърляте на все по-големи неща

ето ти например по4на 5етицата прави и плетени колектори зема ми маслените пръскалки от стария мотор турбина огромна надува на 2 бара на моменти и кво стана :) богати дюзи ше зема по богати дюзи и зема сложи ги и кво стана сваля глава незнам колко пъти ,снима неква електроника магнети марели у форума пусна снимките и кво :)
железа за 500+ коня ама нема6е и 200коня налягане 2 бара колата прави 16,6 на 400метра бахти


сега се хвърли на М-ката на Росен дано да стане само 4е в проспеед не мапват за без пари аз също желая ви късмет

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook