Проблем с паленето когато е загряла

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 22.08.2007
Местоположение: Казанлък

Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от SToDo » 17 Дек 2009, 18:52

Колата е м40 и има проблем когато загрее иска доста въртене докато запали. Изчетох темите по форума и предполагам че трябва да се смени номер 6 от схемата: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

така ли е наистина и каква е цената на този регулатор :?:

Благодаря предварително

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от ///Явор » 17 Дек 2009, 19:00

баш :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 22.08.2007
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от SToDo » 17 Дек 2009, 19:13

Явор написа:баш :yes:


Като пари как е :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от porostorm » 17 Дек 2009, 19:21

Ново е цифра от Дару
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от moadib » 18 Дек 2009, 0:14

Номенклатурен номер : 13531715114
Описание : DRUCKREGLER
Ед.цена (с ДДС) : 259.44 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от steeN » 18 Дек 2009, 1:01

аз имах този проблем и регулатора за налягането на бензина беше здрав... помпата качваше налагяне при палене както и падне, а като тръгне веднъж и работеше нормално. така и не разбрах има ли възвратен клапан в помпата или не... ( само помпа не съм разглобявал с тия Е30 ;) )
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.


Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.10.2009

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от OMVfen » 18 Дек 2009, 1:20

Ако регулатора е здрав, ослушай се за странни шумове от помпата. Ако кавитира или си тръгва, така или иначе сдава багажа, то се чува много ясно, също ако и цедката е задръстена. Ако няма шум от горивната помпа и ако регулатора е наред (манометър), виж горивния филтър.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от Indiana » 19 Дек 2009, 11:16

steeN написа:аз имах този проблем и регулатора за налягането на бензина беше здрав... помпата качваше налагяне при палене както и падне, а като тръгне веднъж и работеше нормално. така и не разбрах има ли възвратен клапан в помпата или не... ( само помпа не съм разглобявал с тия Е30 ;) )


Има клапан, при мен се беше развалил. Симптомите са същите. Студена пали, а топла - 2-3 пъти въртиш (защото помпата подкачва само 3 секунди и колкото и да въртиш тя спира, затова спираш и връткаша наново и така докато стигне бензина).
Вариантът - сменяш помпа или при маркуча веднага след помпата монтираш едно универсално възвратно клапанче и проблемът е решен.

Закачи един манометър и измери налягането когато работи колата, изгаси я и следи налягането 10-30 минути, трябва да е постоянно. Ако не е, проблемът е или в регулатора, който е посочен на картинката или клапанчето в помпата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от Dafy » 10 Авг 2010, 20:16

извинявам се, че вадя темата от мъртвите ... но ми е интересно за този регулатор
сложих си манометър /чисто нов от магазина някъф марков уж/ на входа на бензина преди рейката и след филтъра
показва 2.8 бара ... като изключа вакума на регулатора отива до 3.2 бара ...
като я огася и изчакам налягането пада на 2.2 бара след около 10-15 мин ... по надоло не ...
та въпоса е следния нормално ли работи или се гъбарка с мене ?
гледам че регулатора е на 3 бара ...
мотора тресе на празен ход ... затова ми е интересно какво става ...
поръчах си гарнитури за смукателите, че ми се чува странен шум ... може би смуче въздух от където не трябва ... след 2 дни са тук и ще ги сложа да видим ...
поздрави от Сливен ...

11.08.2010
налягането пада като стои цял ден ... това означава ли че регулатора е скапан ? или има клапан който не държи налягането в рейката ? при палене като няма достатъчно налягане в рейката и тресе ... след 10-15 сек се оправя ... налягането е 2.8 бар-а
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от steeN » 13 Авг 2010, 9:19

познато... става въпрос за едно съскане нали ? няма да изчезне шума... М40 просто така си звучи ;) ма все пак не е излишно да се сменят.
така и така като разглобяваш може да си почистиш и дюзите и да смениш температурния датчик.

за налягането...
(налягането в рейката - това в колектора) = "ефективното" налягане. то е постоянно.
на празен ход има най-голям вакуум в колектора, затова налягането е най-ниско. на пълна газ трябва да е все едно си изключил вакуума, т.е. максималното ~ "ефективното". би трябвало да изтърва щом е 2.8, а не 3, като измъкнеш вакуума.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от Dafy » 13 Авг 2010, 10:25

налягането /на бензина/ в рейката с дюзите като карам на газ/изключва помпата/ и налягането го няма след 4-5 часа ...
това ми се вижда ненормално
като запаля в първия момент тресе/не му стига горивото ... после се оправя /като насмогне да напълни/
за смукателния колетор ми е ясно че на пълна газ вакуум няма ... клапата е отворена и въздуха влиза свободно = няма вакуум...
но така или иначе съм поръчал гарнитурите за там ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от steeN » 13 Авг 2010, 11:34

хм, не съм дочел. аз разбрах, че като извадиш вакуума и тогава 2.8. сори.
или е тъпата помпа или регулатора... не знам аз така и не го оправих и най-накрая трябваше да продам колата...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от Dafy » 13 Авг 2010, 13:05

довечера ще сложа 36-цовата рейка с регулатора ... да видим дали е той ...

ще сложа аз ... те различни/вохда и изхода на бензина , да му се невиди ... регулаторите различни ... язък за ентосиазма ...
а мразя побългарени работи ...
Предложения за регулатор ?

да кажем, че не е помпата /сменяна е преди 2-3 години с нова /скъпа... над 150 лв/ проблема си го има от тогава
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от Владо » 14 Авг 2010, 3:10

помпата обича да се къпе... с колко бензин караш в резервоара... по-скоро мисля че е тя в твоя случай...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Проблем с паленето когато е загряла

Мнение от Dafy » 14 Авг 2010, 11:57

има .... не е като да няма ...
и на полвин резервоар и на 5 лита все едно и също ... не е помпа ...
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook