Проблем с десен фабричен ксенон.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
Проблем с десен фабричен ксенон.
Здравейте.Преди няколко дена в големите дъждове изгасна левия ксенон.Та се наканих днес да видя за какво става въпрос.
1.Размених крушките.И двете работят/светят/Philips D2S/35W.
2.Проверих двата предпазителя на лайт модулите всичко си О.К.
3.Проверих дали постъпва +12волта на левия баласт и пак О.К.+12 и кусур волта постъпва.
4.Напръсках с контактен спрей,но УВИ.
5.Подрбно изчетох чрез търсачката за проблема,но нищо и в тази връзка рекох да попитам.
Явно ще разглабям баласта и може би стартера за да измеря за какво става въпрос.
Да допълня,че автомобила е Е-39/520I и има разлика в баластите.Десният е по-голям от левия и има пласмасов блок ,който се куплира в крушката/може би стартера/
1.Размених крушките.И двете работят/светят/Philips D2S/35W.
2.Проверих двата предпазителя на лайт модулите всичко си О.К.
3.Проверих дали постъпва +12волта на левия баласт и пак О.К.+12 и кусур волта постъпва.
4.Напръсках с контактен спрей,но УВИ.
5.Подрбно изчетох чрез търсачката за проблема,но нищо и в тази връзка рекох да попитам.
Явно ще разглабям баласта и може би стартера за да измеря за какво става въпрос.
Да допълня,че автомобила е Е-39/520I и има разлика в баластите.Десният е по-голям от левия и има пласмасов блок ,който се куплира в крушката/може би стартера/
- chegevara1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 12.09.2008
- Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
колега а дали не е самият лайт модул,понеже и на мен не ми свети единят дълъг и ми казаха че ми е модула но мой замерки не съм правил.
- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
chegevara1 написа:колега а дали не е самият лайт модул,понеже и на мен не ми свети единят дълъг и ми казаха че ми е модула но мой замерки не съм правил.
Няма резон защото постъпват +12V в баласта,освен акои лайт модула не е вътре в по-големият десен баласт/съмнявам се/Ще потърся къде се монтират тези модули/Имам и Auto data.Умея и да разчитам принципни схеми ако има такава за модулите.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
Аз съм с оригинален ксенон, но и двата баласта са еднакви като големина.
Сигурен ли си, че колата е заводски излезнала с ксенон?
Сигурен ли си, че колата е заводски излезнала с ксенон?
- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
Аз нещо не вдявам тука...уж проблема е в десния ксенон(ако съдим по заглавието) а се оказва ,че лявата крушка е изгоряла...ок,това както и да е...!!! Не разбрах защо колегата chegevara1 се "включи" с неговия проблем,като няма нищо общо,само подвеждаш колегата,твоя проблем е съвсем различен-да заради лайт модула ти свети постояно дългите светлини на единия фар,и има тема за решението на проблема! До колегата със ксенона-колега не търси лайт модула във баластите,защото лайт модула (LCM-light control modul) стои под жабката.Търси си проблема в баластите,ако и двете крушки не светват с този баласт работата е ясна ! Също може да размениш местата на баластите (от ляв на десен) и ако пак не светят двете крушки значи си за нов баласт
- chegevara1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 12.09.2008
- Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
колега нещо май май не четеш много-казах че и на мен не ми свети единя дълъг фар и ми казаха че е от модула, а проблема ми е същия има ток,има всичко но не свети. 

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
Аз доколкото виждам от снимките единия баласт е оригинал от кола преди фейса , а другия от кола след фейса ?!?
- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
Да намерих мястото на лайт модула.Писах и потвържадвам"
Не свети десният ксенон/късите,тъй като не съм с би ксенон/.Размених крушките/всеки един грамотен човек,ще го направи/ и писах-крушките са О.К.Измерих и +12V ,който постъпвах/влизат,както искате/в баласта.Логично лайт модула да работи.Почти 90% бях сигурен,че е баласа.Ще разглабям и меря.Белкем е ремонтопригодно.
Не свети десният ксенон/късите,тъй като не съм с би ксенон/.Размених крушките/всеки един грамотен човек,ще го направи/ и писах-крушките са О.К.Измерих и +12V ,който постъпвах/влизат,както искате/в баласта.Логично лайт модула да работи.Почти 90% бях сигурен,че е баласа.Ще разглабям и меря.Белкем е ремонтопригодно.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
Според мен баласта ти е заминал, а не лайт модула.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
Колега май бъркаш нещо..
1. измери наличието на 12 В на входа на двата баласта, при запалени къси.
2. Ако има и на двата и пак не свети левия, прехвърли крушката за проба, ти си го направил казваш, значи ако ти се занимава свали само баласта от десния, и го закачи към левите 12 волта. Ако всичко е окей и свети, начи ти е заминал левия баласт.
3. Баласта е Nicht repariert
4. В форума има поне 4 е39 тки на части, сменяш баласта и си ти
1. измери наличието на 12 В на входа на двата баласта, при запалени къси.
2. Ако има и на двата и пак не свети левия, прехвърли крушката за проба, ти си го направил казваш, значи ако ти се занимава свали само баласта от десния, и го закачи към левите 12 волта. Ако всичко е окей и свети, начи ти е заминал левия баласт.
3. Баласта е Nicht repariert

4. В форума има поне 4 е39 тки на части, сменяш баласта и си ти

- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
За "зла врага"съм завършил Техническият "радио и Т.V".Дълги години работя по институти и т.н.Естественно,че при вкл.светлини и на КОНТАКТ измервам +12 V от модула.Абе аз си знаех,че е баласта,но рекох да попитам.Те и таралежите не се реминтират ама аз си ги разпечатвам или ,както вие кажете и си ги ремонтирам.Утре ще сваля левият баласт/капака му е на звезди/и ще видя за какво става въпрос?Мога и някоя др.снимка да кача.Не е до парите за second hand баласт,а за крастата.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
Колега я виж това...Освен тази електролитка да е изсъхнала, друго едва ли ще може да се направи, но успех....
- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
Платката,която сте снимали е на баласт на фейса.При мен единият е такъв/не дефектиралия и явно е сменян преди да купя автомобила/Другият за който ставаше реч е от два модула/преди 2000г/.Отворих , измерих и смених това в което се съмнявах,но уви.Направо си е 1/2 прогимназия.Дори и микропроцесор има на една вертикално разположена платка/с керамична подложка/и доста др.smd I.C.Действително чудо.Защо швабата е хвърлил толкова елементи,като 25 КV може да се постигне по-елементарно.При първа възможност ще снимам.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с десен фабричен ксенон.
SMT e кофти работа. Ами немците след като за загубили войната, са казали, че ще направят такива автомобили, дето да мъчат всички по света, когато ги поправят
Направо купувай втора ръка.. Друго си бяха старите телевизори с по една голяма каскада вътре....

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани