Проблем с десен фабричен ксенон.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Пловдив/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW-E60
Мечтае да кара: Simson
Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа

Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от ham » 10 Авг 2010, 11:14

Здравейте.Преди няколко дена в големите дъждове изгасна левия ксенон.Та се наканих днес да видя за какво става въпрос.
1.Размених крушките.И двете работят/светят/Philips D2S/35W.
2.Проверих двата предпазителя на лайт модулите всичко си О.К.
3.Проверих дали постъпва +12волта на левия баласт и пак О.К.+12 и кусур волта постъпва.
4.Напръсках с контактен спрей,но УВИ.
5.Подрбно изчетох чрез търсачката за проблема,но нищо и в тази връзка рекох да попитам.
Явно ще разглабям баласта и може би стартера за да измеря за какво става въпрос.
Да допълня,че автомобила е Е-39/520I и има разлика в баластите.Десният е по-голям от левия и има пласмасов блок ,който се куплира в крушката/може би стартера/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 12.09.2008
Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от chegevara1 » 10 Авг 2010, 11:36

колега а дали не е самият лайт модул,понеже и на мен не ми свети единят дълъг и ми казаха че ми е модула но мой замерки не съм правил.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Пловдив/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW-E60
Мечтае да кара: Simson
Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от ham » 10 Авг 2010, 11:45

chegevara1 написа:колега а дали не е самият лайт модул,понеже и на мен не ми свети единят дълъг и ми казаха че ми е модула но мой замерки не съм правил.

Няма резон защото постъпват +12V в баласта,освен акои лайт модула не е вътре в по-големият десен баласт/съмнявам се/Ще потърся къде се монтират тези модули/Имам и Auto data.Умея и да разчитам принципни схеми ако има такава за модулите.

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от DAEL » 10 Авг 2010, 12:15

Аз съм с оригинален ксенон, но и двата баласта са еднакви като големина.
Сигурен ли си, че колата е заводски излезнала с ксенон?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Пловдив/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW-E60
Мечтае да кара: Simson
Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от ham » 10 Авг 2010, 12:43

Ами има си пръскалките на бронята.Купил съм е от жена в Германия преди години.Ще снимам за да видите за какво става реч.Ето и снимките.
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от im0tep » 10 Авг 2010, 13:25

Аз нещо не вдявам тука...уж проблема е в десния ксенон(ако съдим по заглавието) а се оказва ,че лявата крушка е изгоряла...ок,това както и да е...!!! Не разбрах защо колегата chegevara1 се "включи" с неговия проблем,като няма нищо общо,само подвеждаш колегата,твоя проблем е съвсем различен-да заради лайт модула ти свети постояно дългите светлини на единия фар,и има тема за решението на проблема! До колегата със ксенона-колега не търси лайт модула във баластите,защото лайт модула (LCM-light control modul) стои под жабката.Търси си проблема в баластите,ако и двете крушки не светват с този баласт работата е ясна ! Също може да размениш местата на баластите (от ляв на десен) и ако пак не светят двете крушки значи си за нов баласт

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 12.09.2008
Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от chegevara1 » 10 Авг 2010, 13:52

колега нещо май май не четеш много-казах че и на мен не ми свети единя дълъг фар и ми казаха че е от модула, а проблема ми е същия има ток,има всичко но не свети. :conf:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от Sesko » 10 Авг 2010, 14:18

Аз доколкото виждам от снимките единия баласт е оригинал от кола преди фейса , а другия от кола след фейса ?!?
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Пловдив/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW-E60
Мечтае да кара: Simson
Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от ham » 10 Авг 2010, 14:25

Да намерих мястото на лайт модула.Писах и потвържадвам"
Не свети десният ксенон/късите,тъй като не съм с би ксенон/.Размених крушките/всеки един грамотен човек,ще го направи/ и писах-крушките са О.К.Измерих и +12V ,който постъпвах/влизат,както искате/в баласта.Логично лайт модула да работи.Почти 90% бях сигурен,че е баласа.Ще разглабям и меря.Белкем е ремонтопригодно.

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от DAEL » 10 Авг 2010, 14:35

Според мен баласта ти е заминал, а не лайт модула.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от sadex5 » 10 Авг 2010, 14:39

Колега май бъркаш нещо..
1. измери наличието на 12 В на входа на двата баласта, при запалени къси.
2. Ако има и на двата и пак не свети левия, прехвърли крушката за проба, ти си го направил казваш, значи ако ти се занимава свали само баласта от десния, и го закачи към левите 12 волта. Ако всичко е окей и свети, начи ти е заминал левия баласт.
3. Баласта е Nicht repariert :mhihi:
4. В форума има поне 4 е39 тки на части, сменяш баласта и си ти :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Пловдив/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW-E60
Мечтае да кара: Simson
Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от ham » 10 Авг 2010, 14:51

За "зла врага"съм завършил Техническият "радио и Т.V".Дълги години работя по институти и т.н.Естественно,че при вкл.светлини и на КОНТАКТ измервам +12 V от модула.Абе аз си знаех,че е баласта,но рекох да попитам.Те и таралежите не се реминтират ама аз си ги разпечатвам или ,както вие кажете и си ги ремонтирам.Утре ще сваля левият баласт/капака му е на звезди/и ще видя за какво става въпрос?Мога и някоя др.снимка да кача.Не е до парите за second hand баласт,а за крастата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от sadex5 » 11 Авг 2010, 5:56

Колега я виж това...Освен тази електролитка да е изсъхнала, друго едва ли ще може да се направи, но успех....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Пловдив/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW-E60
Мечтае да кара: Simson
Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от ham » 16 Авг 2010, 14:21

Платката,която сте снимали е на баласт на фейса.При мен единият е такъв/не дефектиралия и явно е сменян преди да купя автомобила/Другият за който ставаше реч е от два модула/преди 2000г/.Отворих , измерих и смених това в което се съмнявах,но уви.Направо си е 1/2 прогимназия.Дори и микропроцесор има на една вертикално разположена платка/с керамична подложка/и доста др.smd I.C.Действително чудо.Защо швабата е хвърлил толкова елементи,като 25 КV може да се постигне по-елементарно.При първа възможност ще снимам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с десен фабричен ксенон.

Мнение от sadex5 » 16 Авг 2010, 16:28

SMT e кофти работа. Ами немците след като за загубили войната, са казали, че ще направят такива автомобили, дето да мъчат всички по света, когато ги поправят :lol: Направо купувай втора ръка.. Друго си бяха старите телевизори с по една голяма каскада вътре....

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook