Проблем-задна дясна врата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- chegevara1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 12.09.2008
- Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06
Проблем-задна дясна врата
колеги от няколко месеца задната дясна врата спря да се подчинява на командите отключване заключване.
от време на време се оправяше сама но напоследък напълно отказа.
от къде може да идва проблема и как мога сам да го реша?
мерси
от време на време се оправяше сама но напоследък напълно отказа.
от къде може да идва проблема и как мога сам да го реша?
мерси
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Проблем-задна дясна врата
Машинката на централното вероятно, около 250лв нова
Отвори и поразгледай нещо да не се е откачило, почисти, смажи каквото можеш. 


- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Проблем-задна дясна врата
Предполагам важи същото и за предна дясна (да не пускам нова тема).
- dragohr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 tds sedan
Re: Проблем-задна дясна врата
колега дежавю, и на мен ми направи същия номер но се оправи и от тогава си е добре. Не съм я отварял защото тъкмо се бях наканил и тя се отказа да се гаври с мен. Но по-принцип не ми се вярва да е от управлението, защото тогава нямаше да се отворят и предна дясна и задна лява. Затова както казват калегите 90% е кофти връзка и е доста по-малко вероятно да е заминала машинката, макар и да не е невероятно. Ако излезе от машинката, ти препоръчвам да си потърсиш втора ръка, защото принципно нямат чак толкова голямо износване, и по-скоро е дала някъкъв дефект, пък и нова сигурно не е ефтина. 


- dragohr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 tds sedan
Re: Проблем-задна дясна врата
Кората се смъкваше доста смешно, по спомен или имаше само едно болче край дръжката, или нямаше изобщо болчета и е само на щипки.

- dragohr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 tds sedan
Re: Проблем-задна дясна врата
Колега значи наистина няма. Спомнямси че като си правих ел. стъклото, и аз се озъртах като лисица и накрая толкова смешно излезе че се зачудих това бмв ли е или трабант. затова по-смело дърпай отдолу докато излязат щипките, ипосле леко нагоре да излезе уплатнението напрозореца, макар че не съм много сигурен дали нямаше болче на ръкохватката за отваряне. Еи ся ще сляза да хвърля един кьор кириз и ще пиша със сигурност.

- dragohr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 tds sedan
Re: Проблем-задна дясна врата
Колега наистина има болче на дръжката за отваряне, като на предната врата е скрито с една тапичка, която се вади лесно с права отверка, така че смело деиствай. 


- chegevara1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 12.09.2008
- Кара: Е39 525тдс 99; Е60 545 06
Re: Проблем-задна дясна врата
има ли някакъв начин да се замери машинката за да се види дали от нея идва проблема?
- dragohr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 tds sedan
Re: Проблем-задна дясна врата
колега, вземаш един мултицет ( не е нужно да е кой знае какъв) слагаш го на мерене на диоди, или най ниското за съпротивление, и допираш клемите на машинката със сондите на мултицета. Трябва да ти покаже някъкво ниско съпротивление, в порядъка на от10 до 50 ома, ако е така значи машинката е здрава, ако ти покаже 0 значи е изгоряла, ако ти покаже високо съпротивление, значи прави кофти връзка някъде отвътре и трудно ще се оправи. Би трябвало да провериш дали като натискаш копчето на машинката дали всъшност не се опитва да работи а само се мъчи и загрява, при това положение нещо механично и пречи и трябва да прегледаш механичната част. Ако се усеща моторчето че завърта прекалено лесно а лостчето не реагира значи механизъма на машинката се е прецакал и в повечето случаи не си заслужава да се ремонтира. Ако все пак ти покаже някъкво ниско съпротивление а машинката не реагира, провери буксата за кофти връзки, ако нищо не излезе, провери дали идва напрежение когато отключваш и заключваш, ако не идва провери някъде по-напред по инсталацията. Ако машенката е изгоряла или непоправимо счупена ще трябва смяна, но ако наистина струва 300лв, според мен отиди в някой сервиз за авто аларми да ти замерят полярността на управлението и да ти пригодят някоя от 15-30лв за около половин един час и да си решиш проблема. И не си мисли че оригиналната ще е кой знае колко по-хубава, защото принципите на действие са еднакви и разликата е само в качеството на материалите а там ще ти препоръчат нещо тествано и издържливо. Надявам се да съм бил полезен пък дори и на някой друг колега. 


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани