Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Модератор: Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Именно това е лоста който спяно товара реголира налягането трябва да навиеш крайните винтове..Някой колега да ме поправи ако греша.При всички положения е под напрежение но предполагам не голямо ..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Така е, както ти е казал Zubcho като освободиш лостчето от гайката която го държи и бутнеш напред назад - колата се дига и се сваля
вземи си нещо да я пръснеш тая гайка, че много ръждясва и не напъвай много, че скъса ли се е кофти 


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Ако може да помоля някой колега с изправен нивомат и правилно калибриран от средата на капачката на джантата (някой който е със 17цола джанти ме интересува) до веждата пак ли му е 531мм или повече?
Поздрави
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
KPETEH написа:Здравейте,
Айде с малко проблеми да ви позанимавам - ако имате отговори и насоки да ми помогнете:
1. На нивомата била спукана едната тръба която минава под левите врати. Хората я резнали и сложили некъв маркуч. Днес гледам, че капе от там. Какво да правя за да го закрепя до края на месеца?
2. Задницата е супер твърда - подскачат отзад пътниците като карам. Нямам представа дали така трябва да се държи колата или е нещо свързано с нивомата - количество течност или въздух в системата.
3. Климатика работи - духа студено, обаче за известно време, после спира. Изключвам го и след 5-10 мин. почва пак да духа. Едно момче каза, че е възможно да се обледенява радиатора в купето. Така ли е? Какво мога да направя по този въпрос?
Това за сега. По-късно снимки.
Значи за въпрос 1 : Супер голяма простотия е това и единия вариант да търсищ тръба (попитай Дидо от Любимец the_gate на л.с. дали има останала тръба).Другия вариант е да отидеш на адреса на тази фирма

Въпрос номер 2 : Щом ти е толкова твърда задницата най-вероятната причина е да са ти изпуснали сферите на ниво-регулатора отзад.В тях има една мембрана която разделя общия обем на две части ,като в едната част има азот с определено налягане а в другия обем е маслото към амортисьорите.Те са компенсатори на налягането сами по себе си и когато излязат от строя започва лудото друсане.Понеже сподели стойност след измерване на задницата да те попитам дали я натовари с 280 кг. и колко цола са ти джантите ?
По въпрос номер 3 : Климатика ти с кое управление на таблото е ? Климатроник с врътките за палеца или климатик с трите обикновенни врътки ?
Георги Пенчев
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Здравейте,
Намерих тръбички за около 50 лева двете, но имат 5 дни доставка. Ще ги проверя тези с маркучите. Та днес притегнах тоя маркуч от където капеше с още две скоби и спря. Докато стигна до работа обаче волана почна да скърца - беше се пробила тръбата на второ място. Зех парче маркуч, нахлузих го върху дупката и пак го стегнах със скоби. Запалих колата и тръбичката се проби на3-то място. Намерих по-дълъг и дебел маркуч, сложих го върху двете нови дупки, стегтнах го и за са не тече. Зех течност на Фукс за нивомата за 22.40 лева литъра. На етикета имаше номер отговарящ за БМВ. Имаха само една бутилка обаче. Кат зема тръби ще купя нови 2 бутилки и ще я сменя цялата. Карах още към 40км днес и теч няма.
Ами сутринта кат мерих от долен ръб на 16-ката джанта до веждата бях сам и не съм я товарил с нищо колата - то ми трябват трима души още:) После обаче ходих на канал и видях, че тая целата пръчица и болтите са адски ръждясъли и малко се съмнявам, че ще успея да я скъся по оригиналния начин. Колкото до сферите - ако са те, кво се прави?! Отремонтират ли се? Какво се сменя и на какви пари?
Климатика е с 3 обикновенни врътки, но днес колегата Илия(ipi74) го мери и се оказа, че спира защото вдига налягане. Перката не се включва въобще. Ходихме обаче и измихме и двата радиатора и после почна да не вдига толко много налягане - 13-тина км не спря да духа, явно виското сега успява да охлажда и двата радиатора.
Утре сутрин ще я видя таз пръчка на нивомата и ще пробвам да го регулирам без да строша нищо друго. Искам да ходя до Бургас след обяд. Благодаря ви за отговорите.
П.С.
Иво, 531мм е от долен ръб на 16-ка джанта, ако искаш от средата на капачката, тоест средата на главината, би трябвало разстоянието да е 531мм-8инча(531-8*25.4=327.8мм) Няма значение колко е голяма джантата ако мериш от центъра на главината. Поне така си мисля аз. Мерси ти за упътванията днес.
Намерих тръбички за около 50 лева двете, но имат 5 дни доставка. Ще ги проверя тези с маркучите. Та днес притегнах тоя маркуч от където капеше с още две скоби и спря. Докато стигна до работа обаче волана почна да скърца - беше се пробила тръбата на второ място. Зех парче маркуч, нахлузих го върху дупката и пак го стегнах със скоби. Запалих колата и тръбичката се проби на3-то място. Намерих по-дълъг и дебел маркуч, сложих го върху двете нови дупки, стегтнах го и за са не тече. Зех течност на Фукс за нивомата за 22.40 лева литъра. На етикета имаше номер отговарящ за БМВ. Имаха само една бутилка обаче. Кат зема тръби ще купя нови 2 бутилки и ще я сменя цялата. Карах още към 40км днес и теч няма.
Ами сутринта кат мерих от долен ръб на 16-ката джанта до веждата бях сам и не съм я товарил с нищо колата - то ми трябват трима души още:) После обаче ходих на канал и видях, че тая целата пръчица и болтите са адски ръждясъли и малко се съмнявам, че ще успея да я скъся по оригиналния начин. Колкото до сферите - ако са те, кво се прави?! Отремонтират ли се? Какво се сменя и на какви пари?
Климатика е с 3 обикновенни врътки, но днес колегата Илия(ipi74) го мери и се оказа, че спира защото вдига налягане. Перката не се включва въобще. Ходихме обаче и измихме и двата радиатора и после почна да не вдига толко много налягане - 13-тина км не спря да духа, явно виското сега успява да охлажда и двата радиатора.
Утре сутрин ще я видя таз пръчка на нивомата и ще пробвам да го регулирам без да строша нищо друго. Искам да ходя до Бургас след обяд. Благодаря ви за отговорите.
П.С.
Ако може да помоля някой колега с изправен нивомат и правилно калибриран от средата на капачката на джантата (някой който е със 17цола джанти ме интересува) до веждата пак ли му е 531мм или повече?
Иво, 531мм е от долен ръб на 16-ка джанта, ако искаш от средата на капачката, тоест средата на главината, би трябвало разстоянието да е 531мм-8инча(531-8*25.4=327.8мм) Няма значение колко е голяма джантата ако мериш от центъра на главината. Поне така си мисля аз. Мерси ти за упътванията днес.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Само да кажа честито и че много се радвам че най-накрая едно комби 525и. Welcome to the 525i club!

edited by penchev





edited by penchev

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Колата изпадна супер случайно, точно в момента в който бях решил да ходя до Германия да си купя от там 2.5 туринг. Супер шанс и късмет. Много съм доволен.
Искам да питам дали колата се е втвърдила отзад заради доливане на неправилна течност? Възможно ли е да са заминали разни компоненти по нивомата вследствие на експлоатацията му с неправилна течност. Момчето от което я купих каза, че долял след като е сложил мъркуча и след това се е втвърдила задницата. Той иначе въобще не знаеше какво е това нивомат и сигурно е сипал некъв АТФ. Голяма мизерия си мисля аз.
Искам да питам дали колата се е втвърдила отзад заради доливане на неправилна течност? Възможно ли е да са заминали разни компоненти по нивомата вследствие на експлоатацията му с неправилна течност. Момчето от което я купих каза, че долял след като е сложил мъркуча и след това се е втвърдила задницата. Той иначе въобще не знаеше какво е това нивомат и сигурно е сипал некъв АТФ. Голяма мизерия си мисля аз.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
KPETEH написа:Недейте се кара бре хора. Колата изпадна супер случайно, точно в момента в който бях решил да ходя до Германия да си купя от там 2.5 туринг. Супер шанс и късмет. Много съм доволен.
Искам да питам дали колата се е втвърдила отзад заради доливане на неправилна течност? Възможно ли е да са заминали разни компоненти по нивомата вследствие на експлоатацията му с неправилна течност. Момчето от което я купих каза, че долял след като е сложил мъркуча и след това се е втвърдила задницата. Той иначе въобще не знаеше какво е това нивомат и сигурно е сипал некъв АТФ. Голяма мизерия си мисля аз.
Ако е долял АТФ почва да вие помпата на сервото. Лично на мен ми се случи. Ако е вдигната много нагоре почва да вози като каруца. Смени маслото, регулирай я и ако пак е маного твърда вече трябва да мислиш за сфери. Нови май не са много скъпи.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- fast or stupid
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 5.03.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: неква джипка
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Честито за новата придобивка, и дано по бързо да я постегнеш.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Здравейте,
направих 1000км до морето и обратно. Разхода е твърдо 10 със галене на педала. По-малко от тфа не знам как се прави
Около 120 на магистралата и 90-100 по другите пътища. Климатика работеше когато можеше - перката му обаче не работи. Купх си комплект предни дискове и накладки Текстар. Трябва регистрация и смяна на маслото. Скоро.
направих 1000км до морето и обратно. Разхода е твърдо 10 със галене на педала. По-малко от тфа не знам как се прави

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Е за такива разходи само митове бях слушал - но на теб ти вярвам
.
Чудна покупка си направи, да ти е честита още веднъж - и както си казал - докарай ми я до офиса да направим 2-3 кръга (на място)

Чудна покупка си направи, да ти е честита още веднъж - и както си казал - докарай ми я до офиса да направим 2-3 кръга (на място)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Здравейте,
Преди малко смених маслото и въздушния филтър, измих я отвън и я минах с прахосмукачка. Имаше изненади. Открих под пасажерската седалка втора аптечка - пластмасова, червена. Като чели там има място за аптечка, ама тази е по тясна - лашка се и са сложили един ластик да я държи на място. По-голямата изненада се оказа наличието на тонколона "Ericsson", пак под пасажерската седалка, чийто кабел влиза под барчето на скоростния лост. Не е вързана към касетофона и не знам за какво е въобще. Некви идеи?! Открих и една бяла торба под шоферската седалка, мисля че трябва да абсорбира влагата и миризмите. Яко изненади
Докато източвах маслото се загледах как да сваля перката на климатика, щот нали не работи. Има едни болтчета от долната и страна. Как се сваля въобще? Трябва ли да се маха пластмасата която е зад и под регистрационната табела?! Ако да - как става?!
И последно - нямам кора за под мотора. Някой ако има да свирка - искам да има сичко по таз кола. Ето и една снимка.
Преди малко смених маслото и въздушния филтър, измих я отвън и я минах с прахосмукачка. Имаше изненади. Открих под пасажерската седалка втора аптечка - пластмасова, червена. Като чели там има място за аптечка, ама тази е по тясна - лашка се и са сложили един ластик да я държи на място. По-голямата изненада се оказа наличието на тонколона "Ericsson", пак под пасажерската седалка, чийто кабел влиза под барчето на скоростния лост. Не е вързана към касетофона и не знам за какво е въобще. Некви идеи?! Открих и една бяла торба под шоферската седалка, мисля че трябва да абсорбира влагата и миризмите. Яко изненади

Докато източвах маслото се загледах как да сваля перката на климатика, щот нали не работи. Има едни болтчета от долната и страна. Как се сваля въобще? Трябва ли да се маха пластмасата която е зад и под регистрационната табела?! Ако да - как става?!
И последно - нямам кора за под мотора. Някой ако има да свирка - искам да има сичко по таз кола. Ето и една снимка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Здрасти колега, оригиналната аптечка е черна голяма отзад с едни гуми "щраква" за основата на държача
За перката на климатика мисля, че се сваля цялата предна броня, но не е трудно отстрани под лайсните има 2 пластмасови, които се развиват отпред има 4 гайки и се издърпва напред. Само внимавай там отстрани да не счупиш релсите че са пластмасови и после бронята увисва отстрани
Другите неща са някакви странни.. колонката да не е била за някакъв телефон правена
За перката на климатика мисля, че се сваля цялата предна броня, но не е трудно отстрани под лайсните има 2 пластмасови, които се развиват отпред има 4 гайки и се издърпва напред. Само внимавай там отстрани да не счупиш релсите че са пластмасови и после бронята увисва отстрани

Другите неща са някакви странни.. колонката да не е била за някакъв телефон правена

Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
KPETEH написа: ...Открих под пасажерската седалка втора аптечка - пластмасова, червена. Като чели там има място за аптечка, ама тази е по тясна - лашка се и са сложили един ластик да я държи на място....
На Е34 оригиналната аптечка стои точно под пасажерската седалка на релси. Черна е на цвят
KPETEH написа:... По-голямата изненада се оказа наличието на тонколона "Ericsson", пак под пасажерската седалка, чийто кабел влиза под барчето на скоростния лост. Не е вързана към касетофона и не знам за какво е въобще....
Тонколоната е от допълнително слаган телефон. под облицовката около скоростите на централната колона сигурно ще намериш и модула на телефона. Ако на централната колона високо към таблото от дясно има дупки от рапидки, сигурно е имало и стойка за телефона
KPETEH написа:... как да сваля перката на климатика, щот нали не работи. Има едни болтчета от долната и страна. Как се сваля въобще? Трябва ли да се маха пластмасата която е зад и под регистрационната табела?! Ако да - как става?!...
Сваля се решетката с бъбреците и бронята
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Благодаря Ви за отговорите.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани