M52TU
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- EvoBvlgari
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 24.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 m52b28tu
- Мечтае да кара: E39 m52b28tu
Re: M52TU
SpeedyMan написа:Привет колеги!
или е с Никосил?
С Никасил е, само водачите са стоманени. Това е направено за да може да се произвеждат едни и същи двигатели за целия свят.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: M52TU
EvoBvlgari написа:SpeedyMan написа:Привет колеги!
или е с Никосил?
С Никасил е, само водачите са стоманени. Това е направено за да може да се произвеждат едни и същи двигатели за целия свят.
С алусил са ТУ-тата, както и М54-ките. Само М52 са с никасил. Щатските M52b28 са със стоманени блокове. Проблемът с никасила е прераздухан от БМВ, явно са объркали няколко партиди, тъй като по това време и Порше и други известни марки са го ползвали и не са имали проблем, също както и не всички двигатели на БМВ са засегнати. Така че всеки, който е с никасилово покритие на цилиндрите и още му върви колата, няма и да разбере за този проблем (става въпрос за М52 само).
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: M52TU
Нещо и вие не сте наясно мисля...
@EvoBvlgari - При наличие на стоманените ризи/втулки НЯМА нужда от Никасил, за това няма как да има и двете.
@bmw_n00b - Алусил се ползва в М54, ти си първия човек който казва че го слагат на M52TU. Прочетено тук: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54
Информацията е че моторите М52 произведени от март 1998 са със стоманени ризи/втулки и мотори с код 206S4 и последните 206S3 са така. 206S4 е кода на M52TU. Не ми беше ясно дали това е само за Англия и някои страни или всичките са така, защото ТУК пише че със стоманените ризи се води TU-3.
@EvoBvlgari - При наличие на стоманените ризи/втулки НЯМА нужда от Никасил, за това няма как да има и двете.
@bmw_n00b - Алусил се ползва в М54, ти си първия човек който казва че го слагат на M52TU. Прочетено тук: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54
Информацията е че моторите М52 произведени от март 1998 са със стоманени ризи/втулки и мотори с код 206S4 и последните 206S3 са така. 206S4 е кода на M52TU. Не ми беше ясно дали това е само за Англия и някои страни или всичките са така, защото ТУК пише че със стоманените ризи се води TU-3.

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: M52TU
SpeedyMan написа:@bmw_n00b - Алусил се ползва в М54, ти си първия човек който казва че го слагат на M52TU. Прочетено тук: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54
Да, прав си, че на М52ТУ и на М52 от март 98-ма слагат стоманени ризници.
Ето ти още малко материали:
http://www.bavarian-board.co.uk/nikasil.htm#affected
http://www.usautoparts.net/bmw/engines/nikasil.htm
http://webcache.googleusercontent.com/s ... bg&ct=clnk
http://webcache.googleusercontent.com/s ... bg&ct=clnk
Въпреки всичко пак ти казвам, че истината е някъде между редовете. И аз бях полудял на времето и четох много. Сега съм с английски двигател М52б25 от 09.96-та и няма признаци за загуба на компресия. От тази гледна точка - досега щом няма фрапиращо износване на стените на цилиндрите, едва ли ще се появи изведнъж.
- EvoBvlgari
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 24.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 m52b28tu
- Мечтае да кара: E39 m52b28tu
Re: M52TU
SpeedyMan написа:Нещо и вие не сте наясно мисля...
@EvoBvlgari - При наличие на стоманените ризи/втулки НЯМА нужда от Никасил, за това няма как да има и двете.
Прав си, странното е, че информацията от различни източници варира, едните пишат, че са със стоманени втулки, други, че са с Никасил...аз незнам защо се обърках с водачи на клапаните

Със стоманени ризи трябва да е ТУ двигателя, докато М54 вече е с алусил, въпреки, че източниците и тук си противоречат.
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: M52TU
Още инфо по въпроса: http://www.bavarian-board.co.uk/nikasil.htm
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани