Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
Здравейте колеги, днес реших да си почистя помпата в резервоара/а в последствие може би и целия резервоар/, но стигнах до положение, в което по добре да питам отколкото да чупя. Така свалих помпата, но не мога да отворя тръбата, в която се движи поплавъка. Дайте акъл как да стане по лесния начин. Снимах 2 пикчара, но с телефон и нищо се не види. Но за да се придобие представа стават:


Благодаря предварително!


Благодаря предварително!


- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
По-добре не отваряй... толкова е станала чуплива пластмасата, че само глаболия може да си докараш 

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
Ще ти стане на сол в ръцете, повярвай ми... ааа вервайте ми
Ако този хич не работи направо си купи едно "ново на старо" и така докато свършат
след 5-6 години 800 кинта при официоза и тва е
Поздрави,
Д

Ако този хич не работи направо си купи едно "ново на старо" и така докато свършат

след 5-6 години 800 кинта при официоза и тва е

Поздрави,
Д

- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
колеги, тва е адски идиотоустойчива пластмаса. Как ли не се опитвах да я счупя, но уви. Гъни се като мека пишка. Не иска да се отделя шапката на цилиндъра. Пада се от дясната страна на снимките. Искам да позачистя оста по която се движи поплавъка, защото усещам едно леко задиране така да се каже, докато се движи. А и под 20 литра ми показва каквото си иска. Също и видях че по цялата височина на цилиндара има 2 мн тънки проводника, но единия е скъсан. Колега дддк, най-накрая сигурно така ще стане, но искам поне да видя дали ще я счупя или ще стане нещо от нея.
ПС: Решил съм да правя профилактика на резервоара и компонентите му. И в този ред на мисли да Ви попитам:
1. има ли някакви тънкости при свалянето на подкачващата и почистването на цедката й.
2. пак за тънкости и съвети за свалянето на резервоара и почистването му.
Благодаря!
ПС: Решил съм да правя профилактика на резервоара и компонентите му. И в този ред на мисли да Ви попитам:
1. има ли някакви тънкости при свалянето на подкачващата и почистването на цедката й.
2. пак за тънкости и съвети за свалянето на резервоара и почистването му.
Благодаря!


- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
аз на моя дизел му я свлих накиснах я в АМБ и после раклащане на горе на долу,та сега горе долу показва.......
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
Здравейте. Снощи успях да го отворя. На дъното има една малка гайка, за която трябва специална отверка - нещо подобно на права птверка с роги. Резнах една нормална с шлайфа посредата и стана. Няма да ви казвам какво намерих - 1 пръст по дъното нещо подобно на черен сопол. Почистих я и сега свети, но стана малък инцидент с кабелите отгоре - и 3те успях да ги извадя от спойките им. Сега не знам кой на кое място да запоя. Ако някой има снимка или знае как ще съм му благодарен. Ще постна снимки като се прибера.


- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
пичове ето снимките на въпросните проводници и мястото им:


Ето за тия кабели става въпрос. Ако някой може да ми помогне кой къде да запоя ще съм му благодарен. Цял уикенд гледам снимки в гугала за да видя някой разглобен поплавък, но без успех.


Ето за тия кабели става въпрос. Ако някой може да ми помогне кой къде да запоя ще съм му благодарен. Цял уикенд гледам снимки в гугала за да видя някой разглобен поплавък, но без успех.


Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
Кафявия кабел е "маса" и е общ (навсякъде по колата кфявите кабели са на "маса").
Според мен би трябвало да е на дясната (дългата) шина, но все пак трябва да се премери с мултиметър
Синия и сивия кабел са съответно за нивомера и резервата.
Можеш да ги различиш като мериш съпротивлението между всеки един от тях и масата. Веигата при този който е за нивомера (стрелката на таблото) трябва плавно да си променя съпротивлението когато се движи поплавъка в тръбата (накланяте сондата), а този който е за лампата за резервата е (ON/OFF) или съпротивлението се мени от нула (затворена верига ) до безкрайност (отворена верига)
така можеш да установиш кой кабел от къде е.
Провери на WDS-то клемата как е окабелена (кой пин за какво е) и ще разбереш как да ги свържеш.

Другия вариант е да видиш на някоя свалена сонда как се вързани кабелите (едва ли някой колега ще се съгласи да отвори резервоара за едната проверка като знам каква врътка е ....)
Според мен би трябвало да е на дясната (дългата) шина, но все пак трябва да се премери с мултиметър
Синия и сивия кабел са съответно за нивомера и резервата.
Можеш да ги различиш като мериш съпротивлението между всеки един от тях и масата. Веигата при този който е за нивомера (стрелката на таблото) трябва плавно да си променя съпротивлението когато се движи поплавъка в тръбата (накланяте сондата), а този който е за лампата за резервата е (ON/OFF) или съпротивлението се мени от нула (затворена верига ) до безкрайност (отворена верига)
така можеш да установиш кой кабел от къде е.
Провери на WDS-то клемата как е окабелена (кой пин за какво е) и ще разбереш как да ги свържеш.

Другия вариант е да видиш на някоя свалена сонда как се вързани кабелите (едва ли някой колега ще се съгласи да отвори резервоара за едната проверка като знам каква врътка е ....)
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
tsb_bg написа:(навсякъде по колата кфявите кабели са на "маса").
това го изтрии по-добре, защото на прима-виста се сещам за 2 места където кафявото не е маса.

Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
Аз лесно ще го изтрия но поне ги кажи тези места, за да видя и аз къде греша и колегите да ги знаят тези места (говорим за снопове кабели от окабеляването на колата, а не от отделни модули)
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
Колега ТСБ_БГ блгодаря за вкючването.
Да споделя какво стана днес: Започнах да замервам с мултиметърче кои извод на какво отговаря, Установих кое е т.нар. маса и кое е за сигнала на лампата. Респективно 3тия извод остава за нивото. И си направих спойките и ухилен отивам да го монтирам, но брада. Правя един сух тест преди да го потопя - места поплавъка и гледам на таблото ама там давам контакт и веднага бяга стрелката вдясно до над 80л. Чакам малко уж да се рефрешне ама фаида. нищо. Проверявм пак с мултиметъра - лампата правилно, масата и тя, но като местя поплавъка не се променя съпротивлението. Стой си на 1.4 ома.
Разпоявам и пробвам всичките 6 комбинации с кабелите, но показва или пълен, или празен. Явно нещо съм преебал. И се сетих, че докато го чистих скъсах единия проводник по който се движи поплавъка и запоих друг такъв с приблизително подобно сечение. Ясно е че ще се търси друг такъв 2ра рака, но да попитам за въпросните проводници - възможно ли е да е от тях? Да са с определено съпротивление? И цирка да е затова че ги замених с обикновени от един кабел?

Да споделя какво стана днес: Започнах да замервам с мултиметърче кои извод на какво отговаря, Установих кое е т.нар. маса и кое е за сигнала на лампата. Респективно 3тия извод остава за нивото. И си направих спойките и ухилен отивам да го монтирам, но брада. Правя един сух тест преди да го потопя - места поплавъка и гледам на таблото ама там давам контакт и веднага бяга стрелката вдясно до над 80л. Чакам малко уж да се рефрешне ама фаида. нищо. Проверявм пак с мултиметъра - лампата правилно, масата и тя, но като местя поплавъка не се променя съпротивлението. Стой си на 1.4 ома.
Разпоявам и пробвам всичките 6 комбинации с кабелите, но показва или пълен, или празен. Явно нещо съм преебал. И се сетих, че докато го чистих скъсах единия проводник по който се движи поплавъка и запоих друг такъв с приблизително подобно сечение. Ясно е че ще се търси друг такъв 2ра рака, но да попитам за въпросните проводници - възможно ли е да е от тях? Да са с определено съпротивление? И цирка да е затова че ги замених с обикновени от един кабел?


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
да, със съпротивление са жичките..
ти си поредния, който се бори за правилно отчитане под 20 литра безуспешно....
ти си поредния, който се бори за правилно отчитане под 20 литра безуспешно....

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
под 20 литра трудно отчита правилно да не говорим, че изобщо стрелката се разхожда като надарена сваа.
Просто приемете факта че това не е точен измервателен уред, но все пак като такъв, по старо правило за тези инструменти, те мерят най точно около 2/3 от делението си (това за хората които са учили ИУ
) .
Иначе долу на тръбичката си има едни каналчета които се запушват, но ще ви дам снимки по натам като направя, защото от толкова много ремонти не съм стигнал до никъде.
Просто приемете факта че това не е точен измервателен уред, но все пак като такъв, по старо правило за тези инструменти, те мерят най точно около 2/3 от делението си (това за хората които са учили ИУ

Иначе долу на тръбичката си има едни каналчета които се запушват, но ще ви дам снимки по натам като направя, защото от толкова много ремонти не съм стигнал до никъде.

Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
аз също съм с тоя проблем ама имам чувството че под 20 литра каквото и да се направи няма да отчита правилно за съжаление дано да греша иначе успех с ремонта 

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Малко помощ за поплавъка на помпата в резервоара
Абе колеги,
Вие наясно ли сте, че 20 л в продълговат 80 л резервоар представлява 2 пръста на дъното.
За какво мерене говорим въобще?!?
Аз съм приел 20 л за абсолютната 0 и така всичко ми е точно
Поздрави,
Д
Вие наясно ли сте, че 20 л в продълговат 80 л резервоар представлява 2 пръста на дъното.
За какво мерене говорим въобще?!?
Аз съм приел 20 л за абсолютната 0 и така всичко ми е точно
Поздрави,
Д

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани