проблем с 325 tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с 325 tds
не знам колеги. нямам представа дали са добре/зле инжекторите и/или гнп-то. предполагам че ако вържа колата към домашния компютър няма да ми покаже нищо 

I think things -- and they happen...
- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: проблем с 325 tds
hakerizanov написа:ако е била сваляна веригата, не е направено от мен. колата всъщност я имам от няколко дена. засега си джиткам с компакта но не е лошо да стане и тази. а какво общо има водната помпа с трудното палене, неподдържането на обороти и якото пушене(ако всичко си е наред с веригата и зацепването й)
Колега имах в предвид дали ти е пипана ангренажната верига, много ясно 4е водната помпа няма нищо общо в този слу4ай.
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с 325 tds
По това което описваш 99% съм сигурен, че проблема е в плочката на ГНП.
С времето графитните писти се износват на мястото на което е седял най-мого четеца, а именно на ниските обороти и сътветно там няма канали, компа се шашка и колата гасне.
Когато задържиш с педала на 1500-2000 оборота има ли проблем с оборотите? Менили ги или си седят заковани?
Вариантите за ремонт са два, нова плочка с електрониката - около 800лв.
Или друго ГНП втора ръка - около 450-500 лв.
П.С. Помпата в резервоара неможе да бъде причина за това поведение.
Веригите ако са ратегтнати е желатело на ги смениш веднага!
Това разбирасе ще го установиш като оправиш плочката на помпата и подкараш колата.
Има много писано за симптоми на разтегната верига, а и се вижда ако се гледа от грамотен дизелджия със стенд.
С времето графитните писти се износват на мястото на което е седял най-мого четеца, а именно на ниските обороти и сътветно там няма канали, компа се шашка и колата гасне.
Когато задържиш с педала на 1500-2000 оборота има ли проблем с оборотите? Менили ги или си седят заковани?
Вариантите за ремонт са два, нова плочка с електрониката - около 800лв.
Или друго ГНП втора ръка - около 450-500 лв.
П.С. Помпата в резервоара неможе да бъде причина за това поведение.
Веригите ако са ратегтнати е желатело на ги смениш веднага!
Това разбирасе ще го установиш като оправиш плочката на помпата и подкараш колата.
Има много писано за симптоми на разтегната верига, а и се вижда ако се гледа от грамотен дизелджия със стенд.

- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с 325 tds
първоначално и аз бях за гнп/плочката. пипах веригата през капачката за маслото и не поддава повече от милиметър(субективно). дали има и толкова. интересно е че при над 1500 об. двигателя си работи доста стабилно само че продължава яко да пуши. първоначално излиза яко черен пушек, а впоследствие става сив. ако това ви говори нещо. лично на мен нищо 

I think things -- and they happen...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с 325 tds
Ако има и претрисане има шанс да има повредени разпъсквачи.
Иди в някой дизел сервиз да я погледнат, има шанс и самото ГНП да не е зацепено правилно
Иди в някой дизел сервиз да я погледнат, има шанс и самото ГНП да не е зацепено правилно


- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с 325 tds
забравих да спомена. ламбата на дюзите светва за секунда и после гасне като дадеш контакт. тази за свещите свети постоянно. това значи ли че дюзите са добре? пушенето от какво може да е? твърде много впръсквано гориво? в смисъл сивия пушек. черния ми е ясно откъде е
I think things -- and they happen...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: проблем с 325 tds
Значи подгрева ти свети постоянно,така ли? 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с 325 tds
Айде стига сме хвърляли боб, две страници тема а още не си отишъл на сервиз.
Ясно е че всичко това може да е от най-различни неща, така че най добре да се прегледа, така по нета нема да стане
Пиши след прегледа
Ясно е че всичко това може да е от най-различни неща, така че най добре да се прегледа, така по нета нема да стане

Пиши след прегледа


- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с 325 tds
непременно ще пиша след прегледа
пожелайте късмет да е нещо по-дребно 


I think things -- and they happen...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: проблем с 325 tds
Ами ко искаш ми отговаряй!Аз с мойта талига съм имал доста проблеми-мога да ти помогна!След като ми излезе 15000лв. 
Но товя работа ти си знаеш!

Но товя работа ти си знаеш!

- zashevBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 5.08.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е30,Е36 344i
Re: проблем с 325 tds
Колега със сигурност тие електронния блок на помпата(плочката),ебава се четеца и за това ти гасне а щом присветка и жълтата дилза няма мн.да кара и ще изгастне някъде на пълно.Този блок се взима друг,но трябва да е със съштия номер и заспива на тдската!
А това кадето ти пуши мн.тие дадено гориво от тази плочка трябва мако да се върне назад,а самата плочка има капак от горе на 4 болчета,като се свали се сипва малко масло на самия четец и се раздвижва с пръст,така ще видиш каде не докача петлето,но гаранция това ще е от началото.
Отностно веригата колата може да не пали топла веднага да върти по повече.





- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с 325 tds
Nasko_325TD не че те игнорирам пич. за сефте се сблъсквам с това. на компакта (318 тдс) нямам такъв проблем, работи си перфектно. за мен това е нещо ново. понеже не съм специалист на дизелите, нито на бензинките попивам всяко инфо, което може да ми предложите. за което ви благодаря
та на въпроса ти дали свети постоянно лампата на подгревните свещи на м51 - самия мотор не успява да работи много време, не мога да му нагодя оборотите с педала и почти винаги гасне няколко секунди след паленето. през това време лампата си свети постоянно. не знам защо. сигурно и свещите не са добре, или компа нещо не е в ред, или знам ли и аз какво. другата седмица ще я закача на компютър да ми кажат какво е. засега събирам инфо и пари, че не знам колко ще струва ремонта

I think things -- and they happen...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: проблем с 325 tds
А преди да я оставиш без да я караш колата правеше ли така?
Защото има варянт само с почистване да минеш.
Важно е дали е правела така и преди?Понеже това нещо което му викат плочка си е един потенциометър.И като е стояла е твърде възможно сега неда не функционира правилно.
И да проблема наистина клони към управлението на ГНП.Но това незначи задължително ново!

Аз имам такова с номер който завършва на 995 и работи перфектно гледано е в Пловдив на стенд.
Обаче се оказа,че моято проблем беше в елемента на помпата и от там търсих друго ГНП цяло.Даже го купих от един колега във форума.Та ако не се оправи с почистване и настройка.Пиши на ЛЦ и ще се разберем ако искаш да го вземеш.Ще ти го дам на символична цена,понеже на мен не ми трябва засега,а и искам да ти помогна.
Но пак ти казвам не бързай да купуваш ново!!!

Защото има варянт само с почистване да минеш.

Важно е дали е правела така и преди?Понеже това нещо което му викат плочка си е един потенциометър.И като е стояла е твърде възможно сега неда не функционира правилно.

И да проблема наистина клони към управлението на ГНП.Но това незначи задължително ново!


Аз имам такова с номер който завършва на 995 и работи перфектно гледано е в Пловдив на стенд.
Обаче се оказа,че моято проблем беше в елемента на помпата и от там търсих друго ГНП цяло.Даже го купих от един колега във форума.Та ако не се оправи с почистване и настройка.Пиши на ЛЦ и ще се разберем ако искаш да го вземеш.Ще ти го дам на символична цена,понеже на мен не ми трябва засега,а и искам да ти помогна.
Но пак ти казвам не бързай да купуваш ново!!!
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: проблем с 325 tds
окей
няма да бързам с нова помпа. двигателя е M51D25 OL. този с алуминиевите колектори. казаха ми че бил с помпа 994. лично аз не съм гледал каква е, понеже не знам къде да гледам. не знам как е била преди да я взема. нов внос е и я купих с тоя проблем. пак благодаря на всички за съветите
много са полезни за мен щото си нямам и идея от дизели


I think things -- and they happen...
- zashevBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 5.08.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е30,Е36 344i
Re: проблем с 325 tds
Колега номера на ГНП е отстрани на помпата и мисля че беше 9 или 10 цифрен трябва да отговаря напълно иначе ако не отговаря колата само върти като луда но няма никакъв признак за палене,дори и дим няма!!! 90% можеш да минеш само с електронен блок.Пиши ми ако нешто трябва имам части за ТДС мн.А за ламбата за свещите като загрее колата след синьто и я изгасиш,после като запалиш пак ли свети, защото има датчик на главата, които следи темп.на двигателя след колко градоса да спират да греят свештите.
Ако ли не търси някъде реле за тях,може да е залепило,но така ще горят мн.бързо. УСПЕХ от мен 


39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани