М20 - биелните болтове...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

М20 - биелните болтове...

Мнение от NEDD » 05 Авг 2010, 12:51

Ако се смянт лагерите на коляновия вал и биелните лагери, задължително ли е да се подменят и биелните болтове...? Ако да - има ли алтернативи освен оригиналните? Ако някой който го е правил и даде съвет, ще съм благодарен... :bchug:
The fun is not in the straight line...!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от Louis » 05 Авг 2010, 13:05

Ако не е разтегнет няма проблем.
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от NEDD » 05 Авг 2010, 13:21

53мм, нали...? Обаче някъде казват че веднъж като се стегнат повече не ставали... И затова питам и тък, да събера и ваши мнения ;)
The fun is not in the straight line...!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от Louis » 05 Авг 2010, 13:55

Този е от 130мм биела.
Изображение
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от VaLy0 » 06 Авг 2010, 15:29

Ако няма да турбинираш, стягай без да се притесняваш ;)
ИзображениеБъРзИя ///

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от ///Явор » 06 Авг 2010, 15:43

че ,ако турбинира,какво му пречат старите :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от NEDD » 06 Авг 2010, 15:44

Няма, но мисля да си взема нови за да спя спокойно... ;)
The fun is not in the straight line...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от NEDD » 06 Авг 2010, 15:48

Явор написа:че ,ако турбинира,какво му пречат старите :mhihi:

След този пост съм все по объркан... Да сменям или не... :roll: :help:
The fun is not in the straight line...!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от ///Явор » 06 Авг 2010, 15:49

в повечето случаи,новите са по голямо дърво от старите.на оригиналните нищо им няма/все пак не са болтове на глава,които се стягат на 10кг/..ама щом искаш да спиш спокойно :mhihi: ..успех с мунинга :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от NEDD » 06 Авг 2010, 16:25

Явор написа:в повечето случаи,новите са по голямо дърво от старите.на оригиналните нищо им няма/все пак не са болтове на глава,които се стягат на 10кг/..ама щом искаш да спиш спокойно :mhihi: ..успех с мунинга :yes:

Новите пак ще са оригинални... Но kaто чета тук:
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=69492
И тук:
http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=117393

:dunno:
The fun is not in the straight line...!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от VaLy0 » 06 Авг 2010, 16:52

Явор написа:че ,ако турбинира,какво му пречат старите :mhihi:

Ако са разтеглени и турбинира има шанс да не издържат;
Ако са разтеглени и няма да турбинира- няма да се скъсат ;)
ИзображениеБъРзИя ///

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от ///Явор » 06 Авг 2010, 17:12

колега не,че нещо,ама малко повече мотори съм направил от теб :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от Lenco » 06 Авг 2010, 19:11

Ако са кадърно стягани си ползвай старите. Във моя беден технически опит съм ползвал и старите болтове на главата, едните бяха трета употреба, живяха си добре докато свършиха в под форум "Продава - Части, Аксесоари, Консумативи"
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от павката » 07 Авг 2010, 0:20

скоро се случи оригинали на виктор рейнц за м52,на главата един да се скъса :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 22.08.2007
Местоположение: Казанлък

Re: М20 - биелните болтове...

Мнение от SToDo » 08 Авг 2010, 12:09

павката написа:скоро се случи оригинали на виктор рейнц за м52,на главата един да се скъса :D


Биелните болтове не е задължително да се сменят, и при турбо изпълнения държат без проблеми (изпитано до 1.5 бара). По-важното е да се стегнат както трябва а не да се сменят.

Относно тия за главата и аз скъсах един още при първото стягане от 90 градуса.....и уж бяха най-скъпите в магазина.....затова като се скъса дируктно го смених с един от оригиналните :yes:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook