проблем с 325 tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с 325 tds

Мнение от hakerizanov » 05 Авг 2010, 10:47

не знам колеги. нямам представа дали са добре/зле инжекторите и/или гнп-то. предполагам че ако вържа колата към домашния компютър няма да ми покаже нищо :mhihi:
I think things -- and they happen...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 7.06.2010
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW 323ti compact
Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20

Re: проблем с 325 tds

Мнение от Thebimmerfan » 05 Авг 2010, 10:50

hakerizanov написа:ако е била сваляна веригата, не е направено от мен. колата всъщност я имам от няколко дена. засега си джиткам с компакта но не е лошо да стане и тази. а какво общо има водната помпа с трудното палене, неподдържането на обороти и якото пушене :dunno: (ако всичко си е наред с веригата и зацепването й)


Колега имах в предвид дали ти е пипана ангренажната верига, много ясно 4е водната помпа няма нищо общо в този слу4ай.
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов



Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем с 325 tds

Мнение от vld » 05 Авг 2010, 11:36

По това което описваш 99% съм сигурен, че проблема е в плочката на ГНП.
С времето графитните писти се износват на мястото на което е седял най-мого четеца, а именно на ниските обороти и сътветно там няма канали, компа се шашка и колата гасне.
Когато задържиш с педала на 1500-2000 оборота има ли проблем с оборотите? Менили ги или си седят заковани?
Вариантите за ремонт са два, нова плочка с електрониката - около 800лв.
Или друго ГНП втора ръка - около 450-500 лв.

П.С. Помпата в резервоара неможе да бъде причина за това поведение.
Веригите ако са ратегтнати е желатело на ги смениш веднага!
Това разбирасе ще го установиш като оправиш плочката на помпата и подкараш колата.
Има много писано за симптоми на разтегната верига, а и се вижда ако се гледа от грамотен дизелджия със стенд.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с 325 tds

Мнение от hakerizanov » 05 Авг 2010, 12:36

първоначално и аз бях за гнп/плочката. пипах веригата през капачката за маслото и не поддава повече от милиметър(субективно). дали има и толкова. интересно е че при над 1500 об. двигателя си работи доста стабилно само че продължава яко да пуши. първоначално излиза яко черен пушек, а впоследствие става сив. ако това ви говори нещо. лично на мен нищо :dunno:
I think things -- and they happen...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем с 325 tds

Мнение от vld » 05 Авг 2010, 13:33

Ако има и претрисане има шанс да има повредени разпъсквачи.
Иди в някой дизел сервиз да я погледнат, има шанс и самото ГНП да не е зацепено правилно ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с 325 tds

Мнение от hakerizanov » 05 Авг 2010, 15:54

забравих да спомена. ламбата на дюзите светва за секунда и после гасне като дадеш контакт. тази за свещите свети постоянно. това значи ли че дюзите са добре? пушенето от какво може да е? твърде много впръсквано гориво? в смисъл сивия пушек. черния ми е ясно откъде е
I think things -- and they happen...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: проблем с 325 tds

Мнение от Nasko_325TD » 05 Авг 2010, 18:19

Значи подгрева ти свети постоянно,така ли? :shock:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем с 325 tds

Мнение от vld » 05 Авг 2010, 19:03

Айде стига сме хвърляли боб, две страници тема а още не си отишъл на сервиз.
Ясно е че всичко това може да е от най-различни неща, така че най добре да се прегледа, така по нета нема да стане ;)
Пиши след прегледа ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с 325 tds

Мнение от hakerizanov » 05 Авг 2010, 20:15

непременно ще пиша след прегледа 8) пожелайте късмет да е нещо по-дребно :mhihi:
I think things -- and they happen...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: проблем с 325 tds

Мнение от Nasko_325TD » 06 Авг 2010, 0:11

Ами ко искаш ми отговаряй!Аз с мойта талига съм имал доста проблеми-мога да ти помогна!След като ми излезе 15000лв. ;)
Но товя работа ти си знаеш! :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 5.08.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е30,Е36 344i

Re: проблем с 325 tds

Мнение от zashevBMW » 06 Авг 2010, 0:51

Колега със сигурност тие електронния блок на помпата(плочката),ебава се четеца и за това ти гасне а щом присветка и жълтата дилза няма мн.да кара и ще изгастне някъде на пълно.Този блок се взима друг,но трябва да е със съштия номер и заспива на тдската! :yes: А това кадето ти пуши мн.тие дадено гориво от тази плочка трябва мако да се върне назад,а самата плочка има капак от горе на 4 болчета,като се свали се сипва малко масло на самия четец и се раздвижва с пръст,така ще видиш каде не докача петлето,но гаранция това ще е от началото. :D Отностно веригата колата може да не пали топла веднага да върти по повече. :mhihi: :driving:
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с 325 tds

Мнение от hakerizanov » 06 Авг 2010, 1:50

Nasko_325TD не че те игнорирам пич. за сефте се сблъсквам с това. на компакта (318 тдс) нямам такъв проблем, работи си перфектно. за мен това е нещо ново. понеже не съм специалист на дизелите, нито на бензинките попивам всяко инфо, което може да ми предложите. за което ви благодаря :) та на въпроса ти дали свети постоянно лампата на подгревните свещи на м51 - самия мотор не успява да работи много време, не мога да му нагодя оборотите с педала и почти винаги гасне няколко секунди след паленето. през това време лампата си свети постоянно. не знам защо. сигурно и свещите не са добре, или компа нещо не е в ред, или знам ли и аз какво. другата седмица ще я закача на компютър да ми кажат какво е. засега събирам инфо и пари, че не знам колко ще струва ремонта
I think things -- and they happen...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: проблем с 325 tds

Мнение от Nasko_325TD » 06 Авг 2010, 10:27

А преди да я оставиш без да я караш колата правеше ли така? :roll:
Защото има варянт само с почистване да минеш. :mhihi:
Важно е дали е правела така и преди?Понеже това нещо което му викат плочка си е един потенциометър.И като е стояла е твърде възможно сега неда не функционира правилно. ;)
И да проблема наистина клони към управлението на ГНП.Но това незначи задължително ново! :driving: ;)
Аз имам такова с номер който завършва на 995 и работи перфектно гледано е в Пловдив на стенд.
Обаче се оказа,че моято проблем беше в елемента на помпата и от там търсих друго ГНП цяло.Даже го купих от един колега във форума.Та ако не се оправи с почистване и настройка.Пиши на ЛЦ и ще се разберем ако искаш да го вземеш.Ще ти го дам на символична цена,понеже на мен не ми трябва засега,а и искам да ти помогна.
Но пак ти казвам не бързай да купуваш ново!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: проблем с 325 tds

Мнение от hakerizanov » 06 Авг 2010, 13:09

окей :yes: няма да бързам с нова помпа. двигателя е M51D25 OL. този с алуминиевите колектори. казаха ми че бил с помпа 994. лично аз не съм гледал каква е, понеже не знам къде да гледам. не знам как е била преди да я взема. нов внос е и я купих с тоя проблем. пак благодаря на всички за съветите :bowdown: много са полезни за мен щото си нямам и идея от дизели
I think things -- and they happen...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 5.08.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е30,Е36 344i

Re: проблем с 325 tds

Мнение от zashevBMW » 06 Авг 2010, 20:24

Колега номера на ГНП е отстрани на помпата и мисля че беше 9 или 10 цифрен трябва да отговаря напълно иначе ако не отговаря колата само върти като луда но няма никакъв признак за палене,дори и дим няма!!! 90% можеш да минеш само с електронен блок.Пиши ми ако нешто трябва имам части за ТДС мн.А за ламбата за свещите като загрее колата след синьто и я изгасиш,после като запалиш пак ли свети, защото има датчик на главата, които следи темп.на двигателя след колко градоса да спират да греят свештите. :yes: Ако ли не търси някъде реле за тях,може да е залепило,но така ще горят мн.бързо. УСПЕХ от мен :D
Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook