Как да проверя тъпия датчик ....?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Как да проверя тъпия датчик ....?
Става въпрос за М20Б25-та как да проверя дали ми работи датчика на кабела на 6-ти цилиндър,защото вече 3-ти датчик слагам и си пръскат и 6-те дюзи едновременно,(това го виждам при свален колектор) мисля че четох някъде че се замерваше на две от крачетата на буксата,но не си спомням какви стойности трябваше да показва.Възможно ли е компютара да си е запаметил тази грешка и дори и да слагам читав датчик,отново да си продължават да си пръскат и 6-те?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Как да проверя тъпия датчик ....?
georde123000 написа:колега те 6-те дюзи трябва да пръскат постоянно
не е вярно,3+3 трябва да пръскат
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Как да проверя тъпия датчик ....?
Ако се сетиш как работят цилиндрите на шестака на БМВ и като знаеш, че инжекторите са на два драйвъра 1-2-3 и 4-5-6 ще стигнеш до заключението, че са вързани отделно, но цъкат заедно.
По памет май беше около 1000ома датчика.
По памет май беше около 1000ома датчика.
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Как да проверя тъпия датчик ....?
колега от някъв "service manual" бях вадил параметри за тези датчици даваха го от 720 ома до 1200...така че най вероятно ще е около 1000 ома...
мериш си го с най обикновен мултицет на обхват до 2000 ома... 



- MotorsportPower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1981 Corvette
Re: Как да проверя тъпия датчик ....?
3 по 3 работят на жетроника, а не на мотроник
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани