e36 325 tds - помощ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
e36 325 tds - помощ
здравейте колеги , не ми се искаше да отварям нова тема за да не спамя, знам че е писано по въпроса но се насъбраха доста неща за които да ви помоля за съвет затова го правя
та да си дойдем на думата, имам 325-ца тдс , 98 г, доста време колата стоя в гараж и само от време на време се припалваше, та сега когато започнах да я карам по-редовно започнаха да изскачат и проблемите!
Та основния проблем е че не пали лесно на студен двигател,смених 4 подгревни свещи бяха заминали, но продължи да не пали лесно, после забелязах че изпуска малко нафта от помпата, та смених гарнитурите, казаха ми че засмуквало въздух и затова не палела лесно, след това видях че маркучите за обратната нафта които влизат в дюзите единия е напоен и смених и него , но отново нищо не се промени, преди малко пак я паля и едва на третия път след доста въртене всеки път - запали, като запаля веднъж всеки следващ е като детска игра , пали по-добре и от Zippo запалка
Моля някой да даде някакво предложение , какво да търся къде може да е проблема, че вече много почва да ме дразни това непалене
да добавя още нещо , при палене колата не тресе, не пуши, акумолатора не е сменян но мисля че не е от него, пробвал съм на наклон пак същата история, просто не ми останаха други идеи
та да си дойдем на думата, имам 325-ца тдс , 98 г, доста време колата стоя в гараж и само от време на време се припалваше, та сега когато започнах да я карам по-редовно започнаха да изскачат и проблемите!
Та основния проблем е че не пали лесно на студен двигател,смених 4 подгревни свещи бяха заминали, но продължи да не пали лесно, после забелязах че изпуска малко нафта от помпата, та смених гарнитурите, казаха ми че засмуквало въздух и затова не палела лесно, след това видях че маркучите за обратната нафта които влизат в дюзите единия е напоен и смених и него , но отново нищо не се промени, преди малко пак я паля и едва на третия път след доста въртене всеки път - запали, като запаля веднъж всеки следващ е като детска игра , пали по-добре и от Zippo запалка

Моля някой да даде някакво предложение , какво да търся къде може да е проблема, че вече много почва да ме дразни това непалене

да добавя още нещо , при палене колата не тресе, не пуши, акумолатора не е сменян но мисля че не е от него, пробвал съм на наклон пак същата история, просто не ми останаха други идеи

- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: e36 325 tds - помощ
eekset написа:подкачаща помпа в резервоара?
аз писах че на наклон пак е същата работа, т.е не е от помпата в резервоара , пък и тя се чува да работи като дам контакт
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: e36 325 tds - помощ
Колега ако нафтата в резервара е малко е възможно да е подкачващата помпа,но мен повече ме съмнява че клапана на гнп-то ти е заминал и ти връща обратно нафтата в резервоара.Според мен си купи един еднопосочен клапан и го монтираи след филтъра и няма да имаш повече проблеми.Има даже някъде такава тама как се монтира в раздела Е34,просто се поразрови малко. 

- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
Re: e36 325 tds - помощ
първо пробвай да смениш горивния филтър,щом казваш ,че колата не е пътувала дълго време.
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: e36 325 tds - помощ
thehunter написа:eekset написа:подкачаща помпа в резервоара?
аз писах че на наклон пак е същата работа, т.е не е от помпата в резервоара , пък и тя се чува да работи като дам контакт
все пак разкачи маркуча СЛЕД филтъра и виж на контакт колко ще плювне. мога ти изровя от гаража две помпи, дет бръмчат прекрасно и не вадат грам нафта.
а и след като си свалял свещите, що не и врътна една компресия - ей така от любопитство...
Re: e36 325 tds - помощ
eekset написа:все пак разкачи маркуча СЛЕД филтъра и виж на контакт колко ще плювне. мога ти изровя от гаража две помпи, дет бръмчат прекрасно и не вадат грам нафта.
а и след като си свалял свещите, що не и врътна една компресия - ей така от любопитство...
ще пробвам всичките тези съвети , с помпа , филтър и еднопосочен клапан, само един въпрос , малко балъшки за повечето но ...

- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: e36 325 tds - помощ
Трябва си уред за мерене на компресия, колега във всеки сервиз го имат. Маха се свеща, слага се в отвора едно нещо дето мери компресията (как духа буталото) и това е.
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: e36 325 tds - помощ

ей туй нещо е компресомера. мери колко се сгъстява флуида в горивната камера - компресия(едно от най-важните неща за паленето при дизела след въздуха и нафтата). навива се един накрайник дет седи подгревната свещ и се върти на стартер при изключена помпа(нагнетателна). после гледаш показанията и преценяваш моторетката здрава ли е, не е ли...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: e36 325 tds - помощ
Мерис се само на студен мотор! 

- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: e36 325 tds - помощ
Реле свещи...?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: e36 325 tds - помощ
thehunter написа:аз писах че на наклон пак е същата работа, т.е не е от помпата в резервоара...
То колегата по-долу е писал,но да отбележа и аз - помпата не се тества така.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: e36 325 tds - помощ
Дебита и премери!
Ако е към литър и нещо(незнам колко беше точно в минута,има го във форума),значи сичко е 6!

Ако е към литър и нещо(незнам колко беше точно в минута,има го във форума),значи сичко е 6!

Re: e36 325 tds - помощ
значи днес търсих еднопосочен клапан, в няколко магазина за авточасти ме гледаха странно какво ли точно искам от тях но както и да е , та намерих алуминиев за 12.5 лв , фи-8, взех си и маркуч прозрачен , ама жената ми е дала фи 6 та малко зор видях, после пак се връщах за осмица че единия край влезна към филтъра , но другия край към помпата е на много гадно място и нямаше да стане, с малко масълце и повечко натискане и въртене стана. Та като резултат от филтъра до клапана фи-6 прозрачен маркуч, след филтъра до помпата фи-8 черен непрозрачен,общо около 20-тина сантиметра трябват, направих и снимка за да може някой друг ако слага да знае какво представлява , че аз търсих из форума но снимков материал нямаше , а друго си е око да види ръка да пипне .... (или това беше друга поговорка).
относно помпата в резервоара, след като откачих маркуча след филтъра, дадох контакт и след 2-3 сек. от там бликнаха около 15-20 мл нафта , и това беше, някъде четох че помпата работи около 20 сек след като се даде контакт , но никъде не намерих колко трябва да изплюе на ниво контакт
, пък и като карам не ми гасне колата, понеже други се оплакват от този проблем при развалена помпа
в крайна сметка не бях палил колата, на студен двигател, след като сглобих постановката дадох няколко пъти (4) контакт и пробвах да запаля и воала както казват някои народи
запали от раз , остава да видя утре сутринта и занапред какво ще стане...
Благодаря на всички за съветите , ако имаше как да ви черпя всичките по една бира , да седнем и .... нататък знаете
относно помпата в резервоара, след като откачих маркуча след филтъра, дадох контакт и след 2-3 сек. от там бликнаха около 15-20 мл нафта , и това беше, някъде четох че помпата работи около 20 сек след като се даде контакт , но никъде не намерих колко трябва да изплюе на ниво контакт

в крайна сметка не бях палил колата, на студен двигател, след като сглобих постановката дадох няколко пъти (4) контакт и пробвах да запаля и воала както казват някои народи

Благодаря на всички за съветите , ако имаше как да ви черпя всичките по една бира , да седнем и .... нататък знаете

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: e36 325 tds - помощ
Колега затова е толкова ценен този форум.Радвам се че сме ти разрешили проблема,и за напред само гориво да наливаш. 

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани