Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Модератор: Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Честита първа е34ка на николайчо - КРЕТЕН-а известен и в по горния технически форум като момчето с 2те бели е30ки + една черна
След дълго търсене и чудене Ники се спря на Хасковска М50Б25 туринг, с шпер, нивомат, климатиче и борбет А 15ки, цвят granitsilber metallic.
Аз я видях само в мобилето вчера но сега обявата е изтрита щото днеска я купи сутринта. 11.6 разход за 240км на климатик
- извън града.
Успех КРЕТЕН и вече си с голям семеен кораб и ти.
След дълго търсене и чудене Ники се спря на Хасковска М50Б25 туринг, с шпер, нивомат, климатиче и борбет А 15ки, цвят granitsilber metallic.
Аз я видях само в мобилето вчера но сега обявата е изтрита щото днеска я купи сутринта. 11.6 разход за 240км на климатик

Успех КРЕТЕН и вече си с голям семеен кораб и ти.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Честита да му е
Безаварийни километри и само бензини и масла да налива
Я да видим снимки на туринга за какво иде реч


Я да видим снимки на туринга за какво иде реч



- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Честито колега и пак заповядай в наше село
може на по чашка някой път 





Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Е го комбито вече с 16х9
Има неколко проблема за който бих споделил ама утре, че днес станах в 5 за да не я земе некой друг и съм на супер крив хехе 


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Зверщина
джантите са 6+
тази първата снимка май май е от Хасково




Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Честито и от мен , верния фен на турингите
Пожелавам ти само приятни емоции с колата ,ползвай я за всичко по много и ще се убедиш какво чудо са тези коли
Георги Пенчев

Пожелавам ти само приятни емоции с колата ,ползвай я за всичко по много и ще се убедиш какво чудо са тези коли

Георги Пенчев
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Първите две са от Хасково да. Заради тях я земах колата. Са е тъмно ама утре ще има още. Да махна драконите само 
Благодаря за пожеланията. Дилян вчера го разпитвах дали да зимам 2.5 или ще ми харчи много хаххахах.
Айде до утре. Лягам.

Благодаря за пожеланията. Дилян вчера го разпитвах дали да зимам 2.5 или ще ми харчи много хаххахах.
Айде до утре. Лягам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна KPETEH на 14 Авг 2010, 14:49, променена общо 1 път
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
ЕЕЕЕ каква романтика-а-а-а
оригиналната книжка за колата ,много ги обичам тези аксесоари
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Здравейте,
Айде с малко проблеми да ви позанимавам - ако имате отговори и насоки да ми помогнете:
1. На нивомата била спукана едната тръба която минава под левите врати. Хората я резнали и сложили некъв маркуч. Днес гледам, че капе от там. Какво да правя за да го закрепя до края на месеца?
2. Задницата е супер твърда - подскачат отзад пътниците като карам. Нямам представа дали така трябва да се държи колата или е нещо свързано с нивомата - количество течност или въздух в системата.
3. Климатика работи - духа студено, обаче за известно време, после спира. Изключвам го и след 5-10 мин. почва пак да духа. Едно момче каза, че е възможно да се обледенява радиатора в купето. Така ли е? Какво мога да направя по този въпрос?
Това за сега. По-късно снимки.
Айде с малко проблеми да ви позанимавам - ако имате отговори и насоки да ми помогнете:
1. На нивомата била спукана едната тръба която минава под левите врати. Хората я резнали и сложили некъв маркуч. Днес гледам, че капе от там. Какво да правя за да го закрепя до края на месеца?
2. Задницата е супер твърда - подскачат отзад пътниците като карам. Нямам представа дали така трябва да се държи колата или е нещо свързано с нивомата - количество течност или въздух в системата.
3. Климатика работи - духа студено, обаче за известно време, после спира. Изключвам го и след 5-10 мин. почва пак да духа. Едно момче каза, че е възможно да се обледенява радиатора в купето. Така ли е? Какво мога да направя по този въпрос?
Това за сега. По-късно снимки.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
KPETEH написа:Здравейте,
Айде с малко проблеми да ви позанимавам - ако имате отговори и насоки да ми помогнете:
1. На нивомата била спукана едната тръба която минава под левите врати. Хората я резнали и сложили некъв маркуч. Днес гледам, че капе от там. Какво да правя за да го закрепя до края на месеца?
2. Задницата е супер твърда - подскачат отзад пътниците като карам. Нямам представа дали така трябва да се държи колата или е нещо свързано с нивомата - количество течност или въздух в системата.
3. Климатика работи - духа студено, обаче за известно време, после спира. Изключвам го и след 5-10 мин. почва пак да духа. Едно момче каза, че е възможно да се обледенява радиатора в купето. Така ли е? Какво мога да направя по този въпрос?
Това за сега. По-късно снимки.
Честито за колата, колега, по точка 3- виж дали върти перката на климатика. Ако не работи, би трябвало след 2-3 минути празен ход на място да ти изключи климатика, но извънграда климатика трябва да работи без да спира.

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Не съм забелязал кога се въти перката. Тя трябва да се включва с климатика ли? Постоянно ли трябва да работи? Може ли радиатора на климатика да е много зле и от там да е проблема?! В началото не се включваше компресора всеки път - нещо запичаше съединителчето. Прави струва един тип, някъв бушон смени и каза, че включва сега, ама виж за перката не знам. Карам си на климатик, спира да духа студено, лампичката на копчето си свети, изключвам го. След няколко минути пробвам пак. Натискам копчето и се чува едно цъкване някъде откъм таблото и почва да духа студено. Ако не се чуе туй цъкване не почва да духа... Голямо обяснение. 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
KPETEH написа:Не съм забелязал кога се въти перката. Тя трябва да се включва с климатика ли? Постоянно ли трябва да работи? Може ли радиатора на климатика да е много зле и от там да е проблема?! В началото не се включваше компресора всеки път - нещо запичаше съединителчето. Прави струва един тип, някъв бушон смени и каза, че включва сега, ама виж за перката не знам. Карам си на климатик, спира да духа студено, лампичката на копчето си свети, изключвам го. След няколко минути пробвам пак. Натискам копчето и се чува едно цъкване някъде откъм таблото и почва да духа студено. Ако не се чуе туй цъкване не почва да духа... Голямо обяснение.
Не съм специалист, но тва за цъкането може да е свързано с проблема ти, че не е включвало компресора преди- трябва да говориш с специалист по климатици. А за перката на климатика- ако си оставиш колата за 5-10 минути на място на климатик в жегите, задължително ще я чуеш/видиш, ако работи.

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Казах ти Илия ще ти оправи климатика - младост 1 блок 43, звъни му работи с бмвисти и след работно време 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Честито колега, много безаварийни километри
1. мисля че Пенчев си беше правил маркучи за високо налягане със щуцери за нивомата - може да го питаш за адрес.
2. друсането може да е от неправилно регулиране - като гледам на снимките е висока отзад трябва да е на 521 мм от борда на джантата с 15-ки, или от изпуснали сфери - което е по-кофти вариант.

1. мисля че Пенчев си беше правил маркучи за високо налягане със щуцери за нивомата - може да го питаш за адрес.
2. друсането може да е от неправилно регулиране - като гледам на снимките е висока отзад трябва да е на 521 мм от борда на джантата с 15-ки, или от изпуснали сфери - което е по-кофти вариант.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Честита 525и Туринг на КРЕТЕН-а
Здравейте,
днес ходих да сложа крайното гърне, щот нямаше никво и премерих нивото на нивомата. Оказа се, че от долен ръб на джантата до веждата имам около 570мм. В темата за нивомата прочетох, че трябва да е 531мм. Следва да го регулирам. Гледам ето тази схема: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=50
Какво точно трябва да направя?! Колегата Иво(Зъбчо) каза да освободя 1 от към стабилизиращата щанга. И после какво? Нещо не мога да си го представя... Трябва да я скъся ли за да намаля височината или обратното? Стабилизиращата щанга не е ли под напрежение? Нещо не ми е ясно. Помогнете моля.
днес ходих да сложа крайното гърне, щот нямаше никво и премерих нивото на нивомата. Оказа се, че от долен ръб на джантата до веждата имам около 570мм. В темата за нивомата прочетох, че трябва да е 531мм. Следва да го регулирам. Гледам ето тази схема: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=50
Какво точно трябва да направя?! Колегата Иво(Зъбчо) каза да освободя 1 от към стабилизиращата щанга. И после какво? Нещо не мога да си го представя... Трябва да я скъся ли за да намаля височината или обратното? Стабилизиращата щанга не е ли под напрежение? Нещо не ми е ясно. Помогнете моля.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани