Е39?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Е39?
barty написа:А пък и не са много хората, купуващи 6 цилиндрови БМВ-та на по 12-13годиниХарчещи по 15/100
Много си прав колега. Един приятел преди няколко месеца си взе E34 2.0i и колата свети все едно е стояла цял живот в гараж. Колата беше в моя роден град (Пазарджик) и понеже нямаше много клиенти за нея тя така си стоеше от месеци и накрая моят човек я взе за 2600лв. - и да уточня, че става въпрос за E34 от 1995 година с голямата решетка и с една камара екстри (2 airbag-а от пред, 4 ел. стъкла, затъмняващо се огледало).
Аз също тръгнах с идеята да си купя като неговата, но друга такава не видяхме дори и на по-висока цена, та взех E39-ката.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: Е39?
Който е сменял маховик, рейка и окачване няма да си я даде за 6000. А ако купиш кола, на която и предстоят тези неща, тя пак ще си дойде на цената.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Е39?
Воденичаров написа:Който е сменял маховик, рейка и окачване няма да си я даде за 6000. А ако купиш кола, на която и предстоят тези неща, тя пак ще си дойде на цената.
Много си прав колега !!! Аз сега като съм сменял окачване и рейката , как да я дам за 6 при положение че съм я взел за 8



- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Re: Е39?
Колегата barty вече "приключи" темата и потвърди, че е наясно с това, че покупната цена, няма нищо общо с разноските за поддръжката. Пожелавам му, преди всичко да има късмет с автомобила, а след това - възможност и желание да го поддържа само с оригинални авточасти и в сериозен сервиз.
Само едно допълнение по отношение на покупната цена - моето впечатление е, че често пъти по-високата покупна цена се основава на добър външен вид и запазен салон. Както всички знаем, това няма нищо общо с основните части по автомобила, които имат определен живот - в часове или пробег. Моят tds го купих за 15 000 лева (август 2007). Има добър външен вид, запазен салон и чудесен двигател, но до момента съм сменил:
1. Всичко по предницата (без рейка) - включително амортисьори.
2. Съединител и маховик.
3. ABS/ASC електронен модул.
4. ABS датчиците.
5. Тампони заден мост.
6. Лагер-главина.
7. Обслужване на ГНП (появи се теч, нищо повече).
Като вземете предвид това, че поддържам автомобила си само с оригинални авточасти и само в сериозен сервиз (това последното е относително, разбира се), нали можете да си представите, каква цена би следвало аз да искам на тази кола. Не казвам, че някой въобще ще се поинтересува от нея. Говорим теоретично.
Струва ми се, че съвсем скоро ще купувам рейка. Има и леко завишение в разхода на масло. Нали се сещате за какво става дума?
Така че, колега barty, какъвто и избор да направиш, БМВ Е39 е един скъп за поддръжка автомобил. Остава да имаш две неща - възможност и желание. Останалото е истинско удоволствие от шофирането и от поведението на автомобила на пътя.
А, закачките и сравненията с Голф са нелепи, така че да не ги развиваме.
Сравнения с участието на Е39 заслужават внимание, само ако другия участник е някой представител от средния клас на Мерцедес. Всичко друго е недоразумение. Лично мнение.
С пожелание за късмет!
Само едно допълнение по отношение на покупната цена - моето впечатление е, че често пъти по-високата покупна цена се основава на добър външен вид и запазен салон. Както всички знаем, това няма нищо общо с основните части по автомобила, които имат определен живот - в часове или пробег. Моят tds го купих за 15 000 лева (август 2007). Има добър външен вид, запазен салон и чудесен двигател, но до момента съм сменил:
1. Всичко по предницата (без рейка) - включително амортисьори.
2. Съединител и маховик.
3. ABS/ASC електронен модул.
4. ABS датчиците.
5. Тампони заден мост.
6. Лагер-главина.
7. Обслужване на ГНП (появи се теч, нищо повече).
Като вземете предвид това, че поддържам автомобила си само с оригинални авточасти и само в сериозен сервиз (това последното е относително, разбира се), нали можете да си представите, каква цена би следвало аз да искам на тази кола. Не казвам, че някой въобще ще се поинтересува от нея. Говорим теоретично.
Струва ми се, че съвсем скоро ще купувам рейка. Има и леко завишение в разхода на масло. Нали се сещате за какво става дума?
Така че, колега barty, какъвто и избор да направиш, БМВ Е39 е един скъп за поддръжка автомобил. Остава да имаш две неща - възможност и желание. Останалото е истинско удоволствие от шофирането и от поведението на автомобила на пътя.
А, закачките и сравненията с Голф са нелепи, така че да не ги развиваме.

С пожелание за късмет!

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Е39?
То 39ки има и за по 4 бона.... независимо за какви пари се предлага колата- гледане му е майкатa и то от човек който е в час с бмвтата и е карал и правил такива. След един обстоен преглед, в зависмост от това какви забележки има по колата се коментира и цената. Пример от мин седмица един познат свали над 1000лв от цената на едно е46 заради поразбита предница и му стъпи точно на 6500 99г беше колата 2,0д.
За поддръжката вече всичко е до лична предубеденост, възможности и мерак. Който е маняк и има възможности взима оригинални части и прави в дебели сервизи, въпреки че моето лично мнение е, че там съдират кожи само заради името си но....
На който не му се наливат луди пари в кола на 13год и може сам да се справя с някои ремонти по колата ( и аз съм в това число
) взима алтернативни части, които според мен не отстъпват на т. нар оригиналдъ и така....

За поддръжката вече всичко е до лична предубеденост, възможности и мерак. Който е маняк и има възможности взима оригинални части и прави в дебели сервизи, въпреки че моето лично мнение е, че там съдират кожи само заради името си но....
На който не му се наливат луди пари в кола на 13год и може сам да се справя с някои ремонти по колата ( и аз съм в това число



- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Е39?
Mario Pankov написа:@ALEX_525tds_2000
Да, имаш добра идея, но ако ти дам следният пример:
Кола 1 - цена 6000 лева - информация за нея: екстри..., първа регистрация хх.хх.хх
Кола 2 - цена 8000 лева - информация за нея: пълна сервизна история, екстри..., първа регистрация хх.хх.хх:D
Колеги,според мен над каквото и да размишляваме,факт е че кола от Германия на тия пари,ще е много карана.Много трудно от там читава,по-скоро на горубляне евентуално,ще се намери за тея пари в"перфектно състояние"


- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Е39?
Според мен всичко опира до късмета.. Караме BMW и се надяваме всичко по тях да изкара няколко идей повече от другите автомобили.. Ще ви дам пример преди около 3-4 години си купих Е36 318is купе с М-пакет,генерация,ангелски очи и най-важното че беше черно
за около 3300лв. В същото време едно приятелче си купи пак Is-ка за 4500 по-лачена с кожа.. и малката разлика че мойта беше с М42 а неговата М44.. Карах колицата около 30хил. км след което я смених за Е36 320i и за цялото това време смених 3-пъти масло,филтри и 10-чифта задни гуми а оня то не бяха бобини,то не беше ангренажни вериги то не бяха дебитомери и каквото се сетите.. Такаче нищо не се знае.. Има доза истина че в повечето случай евтиното излиза скъпо но..
Абе истината е в Е34!
Ето едно мое клипче с някогашната ми голяма любов.. Дано модераторите не се сърдят!
http://www.vbox7.com/play:624ff3ad

Абе истината е в Е34!

Ето едно мое клипче с някогашната ми голяма любов.. Дано модераторите не се сърдят!
http://www.vbox7.com/play:624ff3ad

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Е39?
Еииии това клипче го знам от много време даже си бях свалил песента,клипчето е страхотно,а сега по темата колкото до Горубляне всичко там е удряно катастрофирало спляскано на палачинка между два тира (да неможеш да разбереш това кола ли е било или е купчина железа в пункт за метални отпадъци) после цял отбор майстори са го изчуквали капаци,врати джамове,фарове,стопове,части и още куп чиркулаци от други бмв-та на части сглобят го пребоядисат го превъртят му километража измият го и айдееее на Горубляне:
-"Тая кола е от Германия нов внос почти не е карана имала е един собственик някакво старче ходил с нея само до магазина почти не е карал като нова е пазел е повече от жена си никога не е удряна,не е пушено в нея никога,седяла е цял живот в гараж,негори нищо 7-8 най-много градско (520i e39
) няма да се притесняваш сменено и е всичко масло филтри милтри цъка като часовник няма забеляжка перфектна е сеедно купуваш нова кола беее!!!"
Ако някой е ходил до Горубляне да си търси кола значи написаното по горе го е чувал и преди!

-"Тая кола е от Германия нов внос почти не е карана имала е един собственик някакво старче ходил с нея само до магазина почти не е карал като нова е пазел е повече от жена си никога не е удряна,не е пушено в нея никога,седяла е цял живот в гараж,негори нищо 7-8 най-много градско (520i e39

Ако някой е ходил до Горубляне да си търси кола значи написаното по горе го е чувал и преди!


Re: Е39?
Nikolay86 написа:Колеги,според мен над каквото и да размишляваме,факт е че кола от Германия на тия пари,ще е много карана.Много трудно от там читава,по-скоро на горубляне евентуално
На горубляне читавите коли са 1:1000
Хората от горубляне купуват коли от Италия за много МАЛКО пари!Тоест,да се вложат малко средства,а да се печели повече,не го ли разбрахте това вече толко години...толко редове се изписаха,толко хора реваха след като взеха коли от там








Кола,САМО от чужбина и от ЧАСТНО ЛИЦЕ!!!!!!!(и пак не е сигурно)
НЕ АВТОМОРГА(къща).....ако някой от вас е пътувал,знае за какво говоря.......не си мислете че като е от Германия колата е читава........арабелите и там въртят нещата

Имам приятел,който живее в такъв район......колите се взимат от морга,и заминават отсреща в автокъщата,където се поправят,въртят се километражите и после се излагат........и като дойдат балъчетата и почват......а колко е запазена



Така,че тръгнете ли да купувате кола,водете човек който наистина познава тези коли,всеки един такъв знае къде и какво да погледне,а то си личи кое е читаво и кое е направено да изглежда така

- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Е39?
Mario Pankov написа:А тва със сервизните книжки само от човек в Германия
Аз си водя моя собствена тук като продължение на тази от Германия - фактурата за частите както и работата - с телбод за книжката плюс опис какво е правено и от кого. като ти я покажа такава, с опис дори на шасито на колата на всяка фактура, защо да не ми се довериш например?
Естествено,че бих се доверил на някой от форума..Тук всеки си гледа колата подобаващо.Аз самия също сабирам тука в една папка фактури,бележки..Но колегата търси нещо около 6000лв.такова кола в Германия трудно,по-скоро тук на Горубляне някой дарак "качваш се и караш"

Ако съм на мястото на колегата,който търси кола за 6000лв. в продава има една 528i viewtopic.php?f=46&t=214509 ,момчето даже писа вчера,фолио на капаци..има доволно екстри,като я гледам колицата.Не че няква реклама му правя на колата,но ако аз търсих бих отишал първо тая да видя,преди да се вкарвам в филми разни-Горубляне и тн..
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Е39?
meha написа:На горубляне читавите коли са 1:1000
Хората от горубляне купуват коли от Италия за много МАЛКО пари!Тоест,да се вложат малко средства,а да се печели повече,не го ли разбрахте това вече толко години...толко редове се изписаха,толко хора реваха след като взеха коли от там![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Кола,САМО от чужбина и от ЧАСТНО ЛИЦЕ!!!!!!!(и пак не е сигурно)
Колега не всеки може да си позволи да ходи до чужбина за кола.
Аз веднага ще ви споделя моя опит от горубляне:
1) Взехме едно A6 2.5 TDI 1998 - колата беше без видими забележки вънщни и вътрешни. Като я закарахме при майстора за смяна на консумативи, се оказа че тече яко масло някъде от двигателя. При смяната на консумативи така и така беше разчекната колата от пред майстора погледна за теча - оказа се гарнитура на някакъв капак. Сменихме я и течът спря. Единствените проблеми, които колата имаше след като я покарах малко - съединителят отделяше доста горе (сигурно е бил почти за смяна) и трубото виеше доста (може би и то е щяло да умре скоро).
Карах колата 6000 км. и по стечение на обстоятелствата я продадох. През това време само нафта съм сипвал и нищо друго. Сега чак ме е яд защо си продадох аудито - светеше от всякъде и вървеше два пъти повече от тоя tds, който карам сега.
2) Взехме Пасат 1.8Т 1998 година - външен вид без забележки. В салона на предната колонка се беше разлепила тапицерията и една от духалките в средата на таблото бяха счупени. Проблеми - нямаше много компресия и от време на време влизаше в някакъв авариен режим (колата спираше да върви и се налагаше гасене и заплаване на двигателя отново). По нея само съм сменил консумативите и сложих един чип за 250лв. Карах я около 5000 км. без никакви проблеми (освен това с аварийния режим, което така и не оправих).
3) Един колега си взе Сеат Толедо май беше около 1995 година. На него пишеше уникат, когато го гледахме - не знам точно колко километра е карал колата, но още я има и не се е оплаквал от никакви проблеми.
Така че и на горубляне има прилични коли - стига да се гледа повече. Аз единствено се чувствам малко прецакан за пасата, но тогава го взехме малко на бързо и може би за това така стана.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Е39?
Последната ми кола Мерецедес Е200 беше от Горубляне, перфектна отвсякъде, без проблеми
Продадох я на човек, който я купи по снимка
А беше една от скъпите в Мобилето....



- viktor_e46
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 12.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 5
- Мечтае да кара: 7
Re: Е39?
Здравейте, за да не отварям нова тема - искам само да ви питам, понеже съм се навил да взимам 530d как стоят нещата с поддръжката щото какви ли не чудесии чувам, как щяла да ми седи пред блока щото няма да имам пари и т.н. Ясно че няма да струва колкото поддръжката на голф 2, но наистина ли всяко посещение на сервиза ще ми струва 1000-1500 лв.? Гледах днес примерно в Дарукар един преден спирачен диск струва около 200 лв., което не е чак такава болка. Въпроса е дали има някакви супер скъпи работи, на които ще се налага честа смяна. Примерно турбина за 2500, дебитомер 700 кинта и т.н. Иначе са безспорни предимствата, возията и визията на автомобила. Кажете според вас да взимам ли? Имам прилични доходи, но не знам какво да очаквам. Става дума за тези от 2001-2003, по 12-16 бона вървят. Мерси!
[Bayerische Motoren Werke]
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Е39?
Колеги, не става само с ядене, иска се и четене!
Подфорум Е39 е пълен с всякаква информация, както за частите, така и за детските болести. И всичко това е най-отгоре, като важни теми и даже не се налага ползване на търсачка.
От вас се иска само смешно малко отделено време за четене, така че не си пилейте времето за писане, вместо да четете
Подфорум Е39 е пълен с всякаква информация, както за частите, така и за детските болести. И всичко това е най-отгоре, като важни теми и даже не се налага ползване на търсачка.
От вас се иска само смешно малко отделено време за четене, така че не си пилейте времето за писане, вместо да четете

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани