Проблем с 316 TI-compact edition
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tubeamplifier
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.08.2010
Проблем с 316 TI-compact edition
Здравейте колеги.
Нов съм като шофьор на БМВ и нов във форума.
Поздрави на всички които участват в този прекрасен форум и на всички които се грижат за добрия му облик.
Та на въпроса.
От преди месец си купих БВМ-316 компакт едишън изпълнение.
Всичко беше нормално до преди 2 седмици когато му сложих аларма и тогава започнаха проблемите - по-точно проблема.
Както си карам нормално ,и изведнъж колата изгасва - просто ей така.
Нито мени обороти ,нито придърпва ,нищо - просто си изгасва.
И още по-странното е ,че не иска да запали след това.
Първият път когато се случи това ,просто изкарах контактния ключ и го сложих пак и си запали,но от там нататък не ставаше по тоя начин.
Трябва да я оставя така около 10-15 минути да стои и тогава запалва нормално.
Забелязах ,че това с гасненето го прави при по-дълъг път - извънградско - след около 5-6 км. каране.
При градското каране го няма този проблем.
Аз отдавам проблема на алармата ,имайки в предвид какво ми казаха когато я монтираха ,а именно ,че алармата блокира паленето.
Освен това ,че алармата блокира паленето ,си мисля да не би да има и нещо друго което също блокира паленето на двигателя.
Ако някой е имал подобен проблем или може да ме насочи към решаване на проблема ,ще съм много благодарен.
Нов съм като шофьор на БМВ и нов във форума.
Поздрави на всички които участват в този прекрасен форум и на всички които се грижат за добрия му облик.
Та на въпроса.
От преди месец си купих БВМ-316 компакт едишън изпълнение.
Всичко беше нормално до преди 2 седмици когато му сложих аларма и тогава започнаха проблемите - по-точно проблема.
Както си карам нормално ,и изведнъж колата изгасва - просто ей така.
Нито мени обороти ,нито придърпва ,нищо - просто си изгасва.
И още по-странното е ,че не иска да запали след това.
Първият път когато се случи това ,просто изкарах контактния ключ и го сложих пак и си запали,но от там нататък не ставаше по тоя начин.
Трябва да я оставя така около 10-15 минути да стои и тогава запалва нормално.
Забелязах ,че това с гасненето го прави при по-дълъг път - извънградско - след около 5-6 км. каране.
При градското каране го няма този проблем.
Аз отдавам проблема на алармата ,имайки в предвид какво ми казаха когато я монтираха ,а именно ,че алармата блокира паленето.
Освен това ,че алармата блокира паленето ,си мисля да не би да има и нещо друго което също блокира паленето на двигателя.
Ако някой е имал подобен проблем или може да ме насочи към решаване на проблема ,ще съм много благодарен.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
Щом всичко това се получава след като са ти сложили алармата, значи най-вероятно е от нея. Найстина има такава функция да блокира паленето. Отиди при същите идиоти, където са ти я сложили и им кажи да ти я оправят или да ти откачат това, което спира паленето. Сещам се за още причини колата ти да гасне в движение и след това да не пали и това е датчик колянов вал или разпределителен вал. Но първо виж алармата и след това се насочвай на диагностика
Тези датчици се хващат 


- fast or stupid
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 5.03.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: неква джипка
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
Има вариант да запушва някои филтър, да се е задръстил и да недостига гориво, щом го прави само на дълаг път.
- laary
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 91 325d
- Мечтае да кара: Z8
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
Пич тия блокировки ги правят с най-евтините китаиски релета като прекъсват плюса към инжекциона
- или релето се е бъгнало
- или не са ти запоили добре някоя връзка
- или релето се е бъгнало
- или не са ти запоили добре някоя връзка
- tubeamplifier
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.08.2010
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
Сигурно е нещо такова - некое реле ,но въпроса е ,че нямам представа какво и къде да търся.
Свалих декоративния капак под волана да си видя къде е алармата ,и тогава видях ,че от единия сноп кабели виси на кабелите си едно автомобилно реле. Дали това реле е въпросното ,което прекъсва инжекциона.
Ако е то ,дали ще стане ако му дам на късо контактната система и дали би се отразило на работата на алармата и автомобила като цяло.
Свалих декоративния капак под волана да си видя къде е алармата ,и тогава видях ,че от единия сноп кабели виси на кабелите си едно автомобилно реле. Дали това реле е въпросното ,което прекъсва инжекциона.
Ако е то ,дали ще стане ако му дам на късо контактната система и дали би се отразило на работата на алармата и автомобила като цяло.
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Проблем с 316 TI-compact edition

Затова обратно при този дето ти е взел парите за алармата и да си оправя бакийте които е сътворил!

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
Точно оригиналната е големия ташак с времето и може да те остави по пътя кажи-речи по всяко време. Всяка аларма си заключва всичко, ако е сложена кадърно.
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
Не си прав баткуу, всичко си заключват. Ама там не става само с ядене, трябва и акъл!pgv64 написа:...Само един пример :- насадена аларма и не ти се заключва вратичката на бензина ...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
А сигурен ли си че преди да сложиш алармата колата се е държала нормално?
Тоест карал ли си я, или е седяла да чака каско и аларма?
ако си сигурен, свалай кората под волана и виж какво е дереджете, почти съм сигурен, че всички връзки са на "спайка" и дава лош контак, което пък задейства имобилайзера.
То няма много варианти, така че свалай и гледай, ако е много усрано извади я алармата и я монтирай по схемите обяснени тук във форума.
Тоест карал ли си я, или е седяла да чака каско и аларма?
ако си сигурен, свалай кората под волана и виж какво е дереджете, почти съм сигурен, че всички връзки са на "спайка" и дава лош контак, което пък задейства имобилайзера.
То няма много варианти, така че свалай и гледай, ако е много усрано извади я алармата и я монтирай по схемите обяснени тук във форума.

- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
liloff написа:Не си прав баткуу, всичко си заключват. Ама там не става само с ядене, трябва и акъл!pgv64 написа:...Само един пример :- насадена аларма и не ти се заключва вратичката на бензина ...

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
vld написа:А сигурен ли си че преди да сложиш алармата колата се е държала нормално?
Тоест карал ли си я, или е седяла да чака каско и аларма?
ако си сигурен, свалай кората под волана и виж какво е дереджете, почти съм сигурен, че всички връзки са на "спайка" и дава лош контак, което пък задейства имобилайзера.
То няма много варианти, така че свалай и гледай, ако е много усрано извади я алармата и я монтирай по схемите обяснени тук във форума.
По-здрава връзка от "спайка" няма!

А момчето да си отиде при майстора, който му е правил алармата и да му я направи както трябва

- tubeamplifier
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.08.2010
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
Здравейте отново.
Първо да уточня ,че не съм сигурен на сто процента от къде е проблема ,тъй като след като взех колата ,съм я карал 2-3 пъти извънградско и то по около 15-20 км. и не ми е правила проблем.
Отидох при майсторите дето ми слагаха алармата ,гледаха и мериха ,шариха и разглобяваха ,и накарая смениха въпросното реле което виси на кабелите си под волана.
И уж това беше проблема ,амаааа нъц.
Не е това.
Колата си прави същия проблем както и преди.
Понякога дори при първото палене сутрин трябва да въртя 2-3 пъти докато запали.
След това няма проблем ,докато пак не изгасне както си карам.
И пак чакане и молене и така докато след 10-20 мин. се сети да запали.
Вече не зная какво да правя - помагайте колеги.
Първо да уточня ,че не съм сигурен на сто процента от къде е проблема ,тъй като след като взех колата ,съм я карал 2-3 пъти извънградско и то по около 15-20 км. и не ми е правила проблем.
Отидох при майсторите дето ми слагаха алармата ,гледаха и мериха ,шариха и разглобяваха ,и накарая смениха въпросното реле което виси на кабелите си под волана.
И уж това беше проблема ,амаааа нъц.
Не е това.
Колата си прави същия проблем както и преди.
Понякога дори при първото палене сутрин трябва да въртя 2-3 пъти докато запали.
След това няма проблем ,докато пак не изгасне както си карам.
И пак чакане и молене и така докато след 10-20 мин. се сети да запали.
Вече не зная какво да правя - помагайте колеги.
- tubeamplifier
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.08.2010
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
Здравейте колеги.
Отново на въпроса.
Та значи снощи колата ми изгасна точно пред вкъщи.
Днес вече реших да ходя на оторизиран сервиз на БМВ ,и сутринта тръгнах.
След около 7 км. колата отново изгасна и трябваше да чакам около 20 мин. докато тръгне.
След около още 3 км. изгасна отново-отново чакане но този път 30 мин.
Тръгнах и след 200 м. отново изгасна - чакане 45 мин.
След това запалих и никакъв проблем до Варна - 28 км. до сервиза.
Оставих я там и след около 4 часа ми се обадиха да отида.
Отивам ,и техника ми обеснява следното:
-ЕКУ то на колата е записала поредица от една и съща грешка-датчик на разпределителния вал.
След диагностика и изтриване на грешките ,техника я е карал около 50 км. последвано от два ЕЛ-КОН-а и такава грешка не е записвана повече.
Според техника ,е НЕпрофесионално ,да констатира авария в датчика на разпределителния вал,защото след диагностиката и изтриването на грешките ,повече не е записана такава грешка.
Другото което ми каза техника ,е ,че при евентуален същи проблем ,да се обадя отново и да я закарам отново в същия сервиз ,за обстоен тест и каране с включен тестер ,за сигурно установяване на проблема във въпросния датчик на разпределителния вал.
Въпроса ми е:
може ли някой да ми посочи къде се намираа въпросния датчик ,как изглежда и колко струва.
Има ли вероятност този датчик повече да не даде грешка ,или отново да очаквам изненади.
Благодаря на всички.
Отново на въпроса.
Та значи снощи колата ми изгасна точно пред вкъщи.
Днес вече реших да ходя на оторизиран сервиз на БМВ ,и сутринта тръгнах.
След около 7 км. колата отново изгасна и трябваше да чакам около 20 мин. докато тръгне.
След около още 3 км. изгасна отново-отново чакане но този път 30 мин.
Тръгнах и след 200 м. отново изгасна - чакане 45 мин.
След това запалих и никакъв проблем до Варна - 28 км. до сервиза.
Оставих я там и след около 4 часа ми се обадиха да отида.
Отивам ,и техника ми обеснява следното:
-ЕКУ то на колата е записала поредица от една и съща грешка-датчик на разпределителния вал.
След диагностика и изтриване на грешките ,техника я е карал около 50 км. последвано от два ЕЛ-КОН-а и такава грешка не е записвана повече.
Според техника ,е НЕпрофесионално ,да констатира авария в датчика на разпределителния вал,защото след диагностиката и изтриването на грешките ,повече не е записана такава грешка.
Другото което ми каза техника ,е ,че при евентуален същи проблем ,да се обадя отново и да я закарам отново в същия сервиз ,за обстоен тест и каране с включен тестер ,за сигурно установяване на проблема във въпросния датчик на разпределителния вал.
Въпроса ми е:
може ли някой да ми посочи къде се намираа въпросния датчик ,как изглежда и колко струва.
Има ли вероятност този датчик повече да не даде грешка ,или отново да очаквам изненади.
Благодаря на всички.
- tubeamplifier
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.08.2010
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
Колеги помагайте отново.
Пореден опит за диагностика ,но ЕЛКОН-аджията даде на късо две от кабелчетата на диагностичната букса и от тогава таблото ми изгасна-уредите замряха там където са били преди това - нито една лампа не свети - абе нищо.
Оня се измъкрвиза.на с управданието ,че нищо не може да направи защото е късно и не се вижда.
Направо съм болен - прегледах си предпазителите в жабката - здрави са.
Помагайте моля ви.
Иначе колата си пали ,върви ,има стопове,фарове и мигачи ,но нищо не показва на таблото.
Свети само АБС и индикатора за коланите ,но като запаля те си изгасват.
Моля ви отново за помощ ,че без табло не зная как ще я закарам до сервиза.
Благодаря отново.
Пореден опит за диагностика ,но ЕЛКОН-аджията даде на късо две от кабелчетата на диагностичната букса и от тогава таблото ми изгасна-уредите замряха там където са били преди това - нито една лампа не свети - абе нищо.
Оня се измъкрвиза.на с управданието ,че нищо не може да направи защото е късно и не се вижда.
Направо съм болен - прегледах си предпазителите в жабката - здрави са.
Помагайте моля ви.
Иначе колата си пали ,върви ,има стопове,фарове и мигачи ,но нищо не показва на таблото.
Свети само АБС и индикатора за коланите ,но като запаля те си изгасват.
Моля ви отново за помощ ,че без табло не зная как ще я закарам до сервиза.
Благодаря отново.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с 316 TI-compact edition
Колега, това не палене може да се дължи на датчик колянов/разпределителен вал.
С таблото 1 Бог знае какво е станало. Ако е закъсило, смени го.. Или жичкаджия да го види. Не смятам, че някой ще може да ти помогне по този проблем
С таблото 1 Бог знае какво е станало. Ако е закъсило, смени го.. Или жичкаджия да го види. Не смятам, че някой ще може да ти помогне по този проблем

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани