Бежовата Е30-ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Колеги някой дали ще знае от какво би могло да ми придърпва така колата на по ниски обороти и с по бавна скорост,много е гадно и дразнещо,не вярвам двигатела да няма мощност,че чак да придърпва така...


- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
Re: Бежовата Е30-ка
пробвай първо от свещите 

- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
bace_martu написа:пробвай първо от свещите
Аз даже си купих наскоро 3 полюсни,но не съм ги сложил ще ги сложа и ще видя как е.Също ми казаха,че може да е от бензиновия филтър,ако е задръстен на ниски обороти няма как да смучи равномерно.


- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Колеги в застой съм,да не си мислите че съм спрял да пиша по темата.Чакам да почна работа сега,че нема никакви парички,зеха ми и виското,беше ми го дал един колега от форума и сега даже не карам и колата...


- Petar_Tonev
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 28.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Бежовата Е30-ка
предарпването може да е от свещи кабели капачка като за начало това е наи евтиния и безболезнен начин ако не се оправи нещатата стават по сериозни!
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Petar_Tonev написа:предарпването може да е от свещи кабели капачка като за начало това е наи евтиния и безболезнен начин ако не се оправи нещатата стават по сериозни!
Лулата на кабела на 3ти цилиндър вътре пластината и е преебана и не прави хубав контакт със свеща,даже веднъж я намерих паднала.Ще сменя кабела и бенз. филтър.Вече почнах бачкане и съм стъпил на крака,сега ще мога да поуправя нещата по мотора за да не ме е страх като карам какво може да се случи...Тия дни в сервиза където почнах работа,оправих и генерацията,беше вързана с тел и много скребуцаше.Сега всичко е ок...15ките ги сложих отпред,а капачките ги върнах отзад,че много се спъваше...сега е по добре.
Поздрави !


- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Здравейте приятели,отдавна не съм писал по темата,цяло лято бях зает почти нямах време за нищо...Свърших и някои други работи по колата-смених отпред лагера-главина,че ужасно виеше,смених и ляв външен накрайник,че резбата му беше разбита незнам как и гайката лашната,как не съм се утрепал някаде незнам...Рейката ми е бая разбита за смяна е,ама ще видим по нататък ще стане,носачите имат луфтове от към вътрешните ябълки,ама на този етап и с тях ще си остана.Преди имах постоянен проблем с това греене на двигателя,сложих уж читаво виско,но и то не свърши работа...Охлажда но само ако не и давам ръчка,неможе да зацепи.Взех още едно,но този път се оказа читаво и вече нямам проблеми,сега само трябва да и сложа антифриз и е 6 точки...Сложих си и Мтех волан хаха.
Разбрах от къде е това гадно придърпване като карам бавно,не е нито от кабелите нито от свещите.Дебитомера,понеже е отворен(така взех колата)вътре самата му пружинка на датчика,явно и е дошло времето,защото играе супер много и от там си мени оборотите ,като го хвана да седи на едно място,двигателят пее...Явно и от там се придава на трансмисията и придърпва ужасно.
Имам и един въпрос-какво е това под левия праг отзад до задното колело,първо го мислех за бенз. филтър,а кога да погледна изкачат кабели от него и бучи много,по скоро е едно жужене,ама бая се чува.Мисля си,че е бенз. помпа някаква,но тя не трябва ли да е под задната седалка.Какво точно представлява това и защо е сложено?
Благодаря предварително ! Поздрави
Разбрах от къде е това гадно придърпване като карам бавно,не е нито от кабелите нито от свещите.Дебитомера,понеже е отворен(така взех колата)вътре самата му пружинка на датчика,явно и е дошло времето,защото играе супер много и от там си мени оборотите ,като го хвана да седи на едно място,двигателят пее...Явно и от там се придава на трансмисията и придърпва ужасно.
Имам и един въпрос-какво е това под левия праг отзад до задното колело,първо го мислех за бенз. филтър,а кога да погледна изкачат кабели от него и бучи много,по скоро е едно жужене,ама бая се чува.Мисля си,че е бенз. помпа някаква,но тя не трябва ли да е под задната седалка.Какво точно представлява това и защо е сложено?
Благодаря предварително ! Поздрави


- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Днес реших да пробвам колата до Бургас на даскало и вървеше отлично.Направих и стенд на предницата,поне колкото можеше,защото рейката ми е бая разбита и дава грешно отчитане и колкото да регулирам сходимоста да не са разкрачени гумите.Отново съм Back on the Road...
Утре ще сменя маслото,смятам да сложа I.G.A.T. 15w40,мислех 10 ама не искам да мъча двигателя много много...Остана само да оправя това гадно придърпване като карам бавно и това е горе долу.Не загрява,даже и стрелката седи малко преди средата.Измих я,лъснах я и стана 6 точки...Лека полека става с повече желание...
Поздрави!
Утре ще сменя маслото,смятам да сложа I.G.A.T. 15w40,мислех 10 ама не искам да мъча двигателя много много...Остана само да оправя това гадно придърпване като карам бавно и това е горе долу.Не загрява,даже и стрелката седи малко преди средата.Измих я,лъснах я и стана 6 точки...Лека полека става с повече желание...
Поздрави!
Последна промяна E21maniak на 24 Сеп 2010, 16:44, променена общо 3 пъти


- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Днес смених и маслото-5 литра 15w40 I.G.A.T. за 36 лева + 6 лева филтър,стана муцка много съм доволен...Сега имам и още литър и 200-300 грама за доливане,макар че до сега не съм я засякал да гори.
Колата губеше спирачна течност от някаде,а барабаните сухи никъде няма теч докато не открих,че капе по малко на постелката,кога погледна отдолу,помпичката на съединителя тече.В Бургас има един човек,който ги прави много хубаво и за около 10 лева ще ми я ремонтира и ще стане като нова...
Колата губеше спирачна течност от някаде,а барабаните сухи никъде няма теч докато не открих,че капе по малко на постелката,кога погледна отдолу,помпичката на съединителя тече.В Бургас има един човек,който ги прави много хубаво и за около 10 лева ще ми я ремонтира и ще стане като нова...


- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Бежовата Е30-ка
Така е колега, все се обажда по нещо. Но ще я стегнеш постепенно щом имаш мерак, късмет 

- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Бежовата Е30-ка
тва под прага ти е бензиновата помпа. и жужи щото ще си замине скоро. Като дадеш на контакт тряба да избрамчи за около 2 секунди и да спре после. Ако бучи постоянно я очаквай да пръцне.
иначе и аз днес смених маслото с 15w40 но на Крон Ойл. и за 1ви впечатления съм доволен. Мотора стана по спокоен

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
biem_w написа:тва под прага ти е бензиновата помпа. и жужи щото ще си замине скоро. Като дадеш на контакт тряба да избрамчи за около 2 секунди и да спре после. Ако бучи постоянно я очаквай да пръцне.иначе и аз днес смених маслото с 15w40 но на Крон Ойл. и за 1ви впечатления съм доволен. Мотора стана по спокоен
Аха а тогава това под седалката което си мислех,че е бенз. помпа то какво трябва да е -нивомера на бенза ли ? И да когато давам на контакт жужва за 2 секунди и като запаля постояно жужи,преди беше слабо,сега е по силно и ще очаквам май в скоро време да си замине...


- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Бежовата Е30-ка
точно така. скоро си извеън от играта.
аз си купих една от форума ама се оказа със спукан корпус. и следващата ще е Фин Нова но нз откаде още . А това под седалката т ие нивомера и в същото време играе ролятана помпа да прехвърля бензин от едната страна на другата

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: Бежовата Е30-ка
Колеги,искам да задам един въпрос за да съм сигурен дали е от дебитомера.Колата когато е студена постояно гасне,не и ли даваш постояно гас за миг да пуснеш педала и веднага загасва,това съм забелязал,че го прави при студен двигател и студено време,а когато е топло навън пак мени много обороти,а не гасне...Когато хвана онази джаджа на дебитомера(понеже ми е отворен)да седи на едно място,двигателя мърка нито мени нито нищо.Според мен и от там идва придърпването.Тоя датчик отчита грешно на компа и той си прави не добри смеси и не работи правилно мотора,от там да го придава на трансмисията и така да придърпва ужасно...
Какво ще кажете ?
Отделно да не говорим,че ламбда сондата ми е одрязана направо от кабелите,но от нея би трябвало колата да харчи много и да пуши,а тя хем си върви много доволно хем не пуши и не харчи.Само това,че при студен мотор гасне и не държи обороти и придърпва ужасно...(това вече го прави и при топъл двигател)
И малко актуални снимки...



Какво ще кажете ?
Отделно да не говорим,че ламбда сондата ми е одрязана направо от кабелите,но от нея би трябвало колата да харчи много и да пуши,а тя хем си върви много доволно хем не пуши и не харчи.Само това,че при студен мотор гасне и не държи обороти и придърпва ужасно...(това вече го прави и при топъл двигател)
И малко актуални снимки...






Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани