ГНП теч
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
ГНП теч
Здравейте,
имам проблеми с паленето когато е студено та реших да споделя ако някой е имал същия проблем или просто може да препоръча сервиз.Имам 318 тдс компакт, в един момент спря да пали и ми смениха горивната помпа, някаква рециклирана за 255 лева(всъщност незнам клко варви нова?), та въпросната помпа се оказа с теч и незнам дали само това е причината но ако колата се остави един ден без да се пали или просто е студено, отказвва да запали.Мисълта ми е ако все пак успеиа да е запаля накъде да е карам?
имам проблеми с паленето когато е студено та реших да споделя ако някой е имал същия проблем или просто може да препоръча сервиз.Имам 318 тдс компакт, в един момент спря да пали и ми смениха горивната помпа, някаква рециклирана за 255 лева(всъщност незнам клко варви нова?), та въпросната помпа се оказа с теч и незнам дали само това е причината но ако колата се остави един ден без да се пали или просто е студено, отказвва да запали.Мисълта ми е ако все пак успеиа да е запаля накъде да е карам?
Здравейте отново, прочетох доста неща във форума относно горивните помпи - явно нещата опират явно до ремонт в супер дизел, доста противоречиви мнения има за този сервиз но пак той е единствения споменаван в този форум,явно си има причина.Интересно ми е все пак коко струва тази помпа нова?Прочетох всякакви мнения за китайски ,германски, и т.н. за по 250 лева,не трябва ли да са по скъпи след като ремонта им само е около 400 лева?Има сервизи в които ремонта им е около 250 лева, дано супер дизел си струва парите с неговите 400.Моля, някой който скоро е ходил там заради горивна помпа на дизел да каже колко му е струвало - на мен скоро ми е смениха в един куча марка сервиз и ми искаха 255лева за помпата и отделно за работа и след това казаха че незнаели точно откаде тече и в последствие се оказа от помпата.В момента не мога да запаля изобщо,мисля защото е по студено...някой ако даде и идея как да е запаля бих е закарал до този супер дизел поне да ми кажат за какво става въпрос.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Здрасти ,
ако теча е видимо от помпата най вероятно е от гарнитурите на помпата.Самите гарнитури са някакви дребни левове 8-10лв.
Работата за подмяна е 100лв.Това в сервиз като Супер Дизел и тем подобни.
Това че като поседи по дълго колата и не пали е в следствие на това,че системата се пълни с въздух и съответно после пали с клизма.
Особенно ако ти е заминала и подкачващата помпа в резервоара.
Има още един читав сервиз на аеро гарата пак на БОШ с хубав стенд и техника.
Така,че ако не те кефи в супер дизел, иди там.
Нова помпа струва 1700лв. резиклирането на механичната част излиза около 400лв. електронната плочка с графитните писти е около 800лв.
механичната част пак нова е около 900лв. това са цени по каталог на БОШи не помня дали имаше ДДС на тях .
Така,че помпи за по 250лв. за тая кола са пълен абсурд.
Те втора употреба вървят около 450-500лв.
ако теча е видимо от помпата най вероятно е от гарнитурите на помпата.Самите гарнитури са някакви дребни левове 8-10лв.
Работата за подмяна е 100лв.Това в сервиз като Супер Дизел и тем подобни.
Това че като поседи по дълго колата и не пали е в следствие на това,че системата се пълни с въздух и съответно после пали с клизма.
Особенно ако ти е заминала и подкачващата помпа в резервоара.
Има още един читав сервиз на аеро гарата пак на БОШ с хубав стенд и техника.
Така,че ако не те кефи в супер дизел, иди там.
Нова помпа струва 1700лв. резиклирането на механичната част излиза около 400лв. електронната плочка с графитните писти е около 800лв.
механичната част пак нова е около 900лв. това са цени по каталог на БОШи не помня дали имаше ДДС на тях .
Така,че помпи за по 250лв. за тая кола са пълен абсурд.
Те втора употреба вървят около 450-500лв.


Re: ГНП теч
Здавейте,
нека и аз да споделя опитът си, от няколко дни забелязах че колата гори повечко от колкото преди, и паленето за първи път все не ставаше от първия път както би трябвало да бъде,смених подгревните свещи но пак същата история. Та отворих капака на запален двигател и видях че от помпата капе и то доста дизелче !!! отидох до един сервиз тук в софия до студентски град , пак на бош, погледна момчето и ми каза че има 2 варианта:
1. да е от горните гарнитури , които струват по 15-сетина лева + смяната им + труда около 80лв!!!
2.да е от някоя друга гарнитура пак на помпата , което включва махане на разпределителя, перката , там кабели, тръбички , смяна на всички гарнитури , като помпата е свалена + труда около 270лв.Сега чакам да ми се обадят за да ми кажат кой от двата варианта е , надявам се първия
, ще пиша по-късно да кажа какво е било и как е колата след това.Надявам се да помогне на някой друг ако има същите проблеми като моите 
325 TDS
резултат: значи проблема беше първи вариант за моя радост
излезна ми 90лв, оправили са ми и МАП сензора, защото не бил свързан, момчето каза виж сега как е колата , как ускорява , ще видиш че все едно си в нова кола , и беше прав , наистина мноого по-добре се държи и ускорява много по-добре от преди.Много съм доволен от този сервиз , наистина разбират от работата си, дано не , но ако ми се наложи пак , знам вече къде да отида 
нека и аз да споделя опитът си, от няколко дни забелязах че колата гори повечко от колкото преди, и паленето за първи път все не ставаше от първия път както би трябвало да бъде,смених подгревните свещи но пак същата история. Та отворих капака на запален двигател и видях че от помпата капе и то доста дизелче !!! отидох до един сервиз тук в софия до студентски град , пак на бош, погледна момчето и ми каза че има 2 варианта:
1. да е от горните гарнитури , които струват по 15-сетина лева + смяната им + труда около 80лв!!!
2.да е от някоя друга гарнитура пак на помпата , което включва махане на разпределителя, перката , там кабели, тръбички , смяна на всички гарнитури , като помпата е свалена + труда около 270лв.Сега чакам да ми се обадят за да ми кажат кой от двата варианта е , надявам се първия



резултат: значи проблема беше първи вариант за моя радост


- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: ГНП теч
Колега тая тема е доста стара ,явно ползваш тьрсачката,нека те похвалят 

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: ГНП теч
presko79 написа:Колега тая тема е доста стара ,явно ползваш тьрсачката,нека те похвалят
ами те хората са го измислили доста преди мен , написали са , потрудили са се , на мен ми остана само да потърся малко, нека послужа за пример и на другите нови мембари на форума

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани