Въпрос за оил-сървиз
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Въпрос за оил-сървиз
Изминал съм 10 000км а е изгаснала само една зелена лампичка.Която угасна на около5-6 хил. Маслото вече е сменено,но несъм ги занулявал. Чакам да изгасне втората - ама не ще.
По принцип сменям маслото между 7 и 8 хил. км. Тази ми е трета смяна откак съм собственик. Първото масло го смених с покупката на колата. Второто на около 5 000 защото ми предстоеше дълъг преход в чужбина надхвърлящ интервала за смяна. Тогава бяха изгаснали две, ама май при първоначалното обслужване не бяха занулени. Колата е Е36 328и купе, заводско, със сервизна история-наливано е БМВ масло 0w30. От прочетеното тук не разпознах подобен "симтом". Карам си и си записвам смените и това не ми пречи, но ако някой има отговор-да каже.

Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Въпрос за оил-сървиз
След като ти не си бил когато е зануляван ойл сървиса е възможно на предишния собственик да са му го направили на много голям интервал от километри. Мен така ме "тунинговаха", като изрично бях казал да не пипат индикаторите, и сега гасне на по 5000км. Просто отиди при някой майстор ( има си уредчета за ресване на лампите ) да ти го направи както си трябва - работата е за 1 мин. 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Въпрос за оил-сървиз
Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичка
Аз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта 


- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Въпрос за оил-сървиз
vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичкаАз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта
То и аз с жичка си го занулих , обаче по-малко съм я държал и съм нулирал само оилсървиса обаче малко след смяната на маслото ми светна инспекшън защото за да се занулят и 2те неща е трябвало по-дълго време да седи жичката . А за този Ясен само аз не го знам кой е

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Въпрос за оил-сървиз
vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичкаАз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта
Колега то и аз си го занулявам с жичка и няма проблем и си гаснат нормално....
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Въпрос за оил-сървиз
jakson написа:vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичкаАз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта
То и аз с жичка си го занулих , обаче по-малко съм я държал и съм нулирал само оилсървиса обаче малко след смяната на маслото ми светна инспекшън защото за да се занулят и 2те неща е трябвало по-дълго време да седи жичката . А за този Ясен само аз не го знам кой е
Колега и ти правилно не го нулираш...без да дадеш два пъти на контакт и да сложиш жичката или кламера не става,даже си има и броене за тези две слагания

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Въпрос за оил-сървиз
vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичкаАз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта
Що да е мърляч? Това не ми е първата кола БМВ , и аз така съм занулявал на предишните но си гаснеха нормално-на около 2000. А на тази го занулиха в сервиза с уред с куплунг и светодиоди. Мисля, че не това е причината. На предишните коли съм занулявал и по двата начина-един резултат.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: Въпрос за оил-сървиз
Мисля че има значение как я караш колата.
Ако издевателстваш над нея,гаснат по-бързо диодите,и обратно.
Ако издевателстваш над нея,гаснат по-бързо диодите,и обратно.

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Въпрос за оил-сървиз
kokali praa vsiakvi написа:vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичкаАз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта
Що да е мърляч? Това не ми е първата кола БМВ , и аз така съм занулявал на предишните но си гаснеха нормално-на около 2000. А на тази го занулиха в сервиза с уред с куплунг и светодиоди. Мисля, че не това е причината. На предишните коли съм занулявал и по двата начина-един резултат.
Правилните начини са или с жичка или с този уред, за който колегата спомена. Слага се на буксата и се дава 2 пъти на контакт и така. Може да се занулява и с карсофт или нещо от тоя род, с което се прави диагностика.



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Въпрос за оил-сървиз
vladi_a_i написа:jakson написа:vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичкаАз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта
То и аз с жичка си го занулих , обаче по-малко съм я държал и съм нулирал само оилсървиса обаче малко след смяната на маслото ми светна инспекшън защото за да се занулят и 2те неща е трябвало по-дълго време да седи жичката . А за този Ясен само аз не го знам кой е
Колега и ти правилно не го нулираш...без да дадеш два пъти на контакт и да сложиш жичката или кламера не става,даже си има и броене за тези две слагания
ДОбре сега мога ли да зануля само инспекшъна без оилсървис ? Значи слагам на жичката , давам контакт изчаквам и се занулява изключвам контакта без да вадя жичката и пак давам на контакт . Така ли ?
- MotorsportPower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1981 Corvette
Re: Въпрос за оил-сървиз
Тея лампички гаснат според стила на каране , ако ръчкаш гаснат по бързо, ако си караш аиляшката гаснат бавно.
тея лампички мерят вискозитета на маслото, а не километрите.
тея лампички мерят вискозитета на маслото, а не километрите.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Въпрос за оил-сървиз
Ти си написал отговора - големия преход. Вероятно си карал дълъг път, без ръчкане и задръствания. Затова и ти гаснат толкова бавно. Нищо не си играй да настройваш и зануляваш повече 

Never mistake motion for action...
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Въпрос за оил-сървиз
MotorsportPower написа:Тея лампички гаснат според стила на каране , ако ръчкаш гаснат по бързо, ако си караш аиляшката гаснат бавно.
тея лампички мерят вискозитета на маслото, а не километрите.
Не е така. Отчитат се изминати километри, брой студени стартове, брой км. на високи обороти(май над 4500 и км под 30 градуса), ако не се лъжа. Но според досегашния ми опит не е нормално да гаснат на по 5-6 хиляди. Но и колегата Леон е прав-Спазва се правилото на мюнхенските инженери: НИХТ ПИПЕН !

Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Въпрос за оил-сървиз
За да разберете как гаснат лампичките пък и други работи посетете нашия блог бе хора:www.beemasport.com/ има формула по която компа изчислява гасненето на секторите.
Посетете блога.
Посетете блога.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани