Въпрос за оил-сървиз

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Въпрос за оил-сървиз

Мнение от kokali praa vsiakvi » 28 Юли 2010, 15:15

Изминал съм 10 000км а е изгаснала само една зелена лампичка.Която угасна на около5-6 хил. Маслото вече е сменено,но несъм ги занулявал. Чакам да изгасне втората - ама не ще. :shock: По принцип сменям маслото между 7 и 8 хил. км. Тази ми е трета смяна откак съм собственик. Първото масло го смених с покупката на колата. Второто на около 5 000 защото ми предстоеше дълъг преход в чужбина надхвърлящ интервала за смяна. Тогава бяха изгаснали две, ама май при първоначалното обслужване не бяха занулени. Колата е Е36 328и купе, заводско, със сервизна история-наливано е БМВ масло 0w30. От прочетеното тук не разпознах подобен "симтом". Карам си и си записвам смените и това не ми пречи, но ако някой има отговор-да каже.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от Boyadjiev » 28 Юли 2010, 15:33

След като ти не си бил когато е зануляван ойл сървиса е възможно на предишния собственик да са му го направили на много голям интервал от километри. Мен така ме "тунинговаха", като изрично бях казал да не пипат индикаторите, и сега гасне на по 5000км. Просто отиди при някой майстор ( има си уредчета за ресване на лампите ) да ти го направи както си трябва - работата е за 1 мин. :bchug:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от vanka7a » 28 Юли 2010, 15:40

Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичка :evil: Аз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта :banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от jakson » 28 Юли 2010, 15:46

vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичка :evil: Аз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта :banghead:

То и аз с жичка си го занулих , обаче по-малко съм я държал и съм нулирал само оилсървиса обаче малко след смяната на маслото ми светна инспекшън защото за да се занулят и 2те неща е трябвало по-дълго време да седи жичката . А за този Ясен само аз не го знам кой е :D

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от vladi_a_i » 28 Юли 2010, 15:47

vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичка :evil: Аз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта :banghead:

Колега то и аз си го занулявам с жичка и няма проблем и си гаснат нормално....
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от vladi_a_i » 28 Юли 2010, 15:50

jakson написа:
vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичка :evil: Аз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта :banghead:

То и аз с жичка си го занулих , обаче по-малко съм я държал и съм нулирал само оилсървиса обаче малко след смяната на маслото ми светна инспекшън защото за да се занулят и 2те неща е трябвало по-дълго време да седи жичката . А за този Ясен само аз не го знам кой е :D

Колега и ти правилно не го нулираш...без да дадеш два пъти на контакт и да сложиш жичката или кламера не става,даже си има и броене за тези две слагания :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от kokali praa vsiakvi » 28 Юли 2010, 16:19

vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичка :evil: Аз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта :banghead:

Що да е мърляч? Това не ми е първата кола БМВ , и аз така съм занулявал на предишните но си гаснеха нормално-на около 2000. А на тази го занулиха в сервиза с уред с куплунг и светодиоди. Мисля, че не това е причината. На предишните коли съм занулявал и по двата начина-един резултат.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1237
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Touring

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от nakoone » 28 Юли 2010, 18:02

Мисля че има значение как я караш колата.
Ако издевателстваш над нея,гаснат по-бързо диодите,и обратно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от Boyadjiev » 28 Юли 2010, 18:07

kokali praa vsiakvi написа:
vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичка :evil: Аз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта :banghead:

Що да е мърляч? Това не ми е първата кола БМВ , и аз така съм занулявал на предишните но си гаснеха нормално-на около 2000. А на тази го занулиха в сервиза с уред с куплунг и светодиоди. Мисля, че не това е причината. На предишните коли съм занулявал и по двата начина-един резултат.

Правилните начини са или с жичка или с този уред, за който колегата спомена. Слага се на буксата и се дава 2 пъти на контакт и така. Може да се занулява и с карсофт или нещо от тоя род, с което се прави диагностика.
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от jakson » 28 Юли 2010, 18:51

vladi_a_i написа:
jakson написа:
vanka7a написа:Ясно... Още една причина да смятам, че Ясен е мърляч, защото на мен ми го направи с жичка :evil: Аз се чудя, защо вече 4К км. не ми гасне нито една черта :banghead:

То и аз с жичка си го занулих , обаче по-малко съм я държал и съм нулирал само оилсървиса обаче малко след смяната на маслото ми светна инспекшън защото за да се занулят и 2те неща е трябвало по-дълго време да седи жичката . А за този Ясен само аз не го знам кой е :D

Колега и ти правилно не го нулираш...без да дадеш два пъти на контакт и да сложиш жичката или кламера не става,даже си има и броене за тези две слагания :yes:

ДОбре сега мога ли да зануля само инспекшъна без оилсървис ? Значи слагам на жичката , давам контакт изчаквам и се занулява изключвам контакта без да вадя жичката и пак давам на контакт . Така ли ?

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: гр.Габрово
Пол: Мъж

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от FANTOM » 28 Юли 2010, 20:24

точно така но се занулява ОИЛ сървиса

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 9.10.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1981 Corvette

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от MotorsportPower » 28 Юли 2010, 20:59

Тея лампички гаснат според стила на каране , ако ръчкаш гаснат по бързо, ако си караш аиляшката гаснат бавно.
тея лампички мерят вискозитета на маслото, а не километрите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от Leon » 28 Юли 2010, 21:06

Ти си написал отговора - големия преход. Вероятно си карал дълъг път, без ръчкане и задръствания. Затова и ти гаснат толкова бавно. Нищо не си играй да настройваш и зануляваш повече ;)
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от kokali praa vsiakvi » 28 Юли 2010, 21:37

MotorsportPower написа:Тея лампички гаснат според стила на каране , ако ръчкаш гаснат по бързо, ако си караш аиляшката гаснат бавно.
тея лампички мерят вискозитета на маслото, а не километрите.

Не е така. Отчитат се изминати километри, брой студени стартове, брой км. на високи обороти(май над 4500 и км под 30 градуса), ако не се лъжа. Но според досегашния ми опит не е нормално да гаснат на по 5-6 хиляди. Но и колегата Леон е прав-Спазва се правилото на мюнхенските инженери: НИХТ ПИПЕН ! :mhihi:
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 3.07.2009
Местоположение: България;Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 320ci
Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo

Re: Въпрос за оил-сървиз

Мнение от Бумърчето » 28 Юли 2010, 22:58

За да разберете как гаснат лампичките пък и други работи посетете нашия блог бе хора:www.beemasport.com/ има формула по която компа изчислява гасненето на секторите.
Посетете блога.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook