е46 318i

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: е46 318i

Мнение от tisho_ » 27 Юли 2010, 22:09

нужен ти е един малък торкс (не помня кой номер точно) и за 10 минути си готов.
И внимавай при свалено табло да не се объркаш да дадеш на контакт, че ще питаш после защо светна airbag лампата

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.05.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530D

Re: е46 318i

Мнение от kkovachev » 27 Юли 2010, 22:42

:clap: Мерси колеги !!!!! Проблемът е решен! :lalala: Добре че има БМВ маниаци, които помагат с каквото могат!
Да са ви живи и здрави БМВтата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: е46 318i

Мнение от Manuel » 31 Яну 2015, 21:06

Колеги да попитам значи колата загряла и карана доста, градусите са в нормата, стрелката не мърда повече от нормалното но като пипна маркуча след термостата напълно студен това нормално ли е?
m43.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.04.2008
Местоположение: Троян
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: 318 i

Re: е46 318i

Мнение от krasy1982 » 01 Фев 2015, 5:20

Да. Нормално е. Значи термистата е затворил малкоя кръг. при по голямо натоварване пуска големия и тогава маркуча се стопля. Нали точно това е работата на термостата. Карай смело.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: е46 318i

Мнение от Manuel » 01 Фев 2015, 14:05

krasy1982 написа:Да. Нормално е. Значи термистата е затворил малкоя кръг. при по голямо натоварване пуска големия и тогава маркуча се стопля. Нали точно това е работата на термостата. Карай смело.

Да ясно ама мисълта ми беше, че доста време я карах и смятах че трябва да е отворила вече ама ще я следя значи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: е46 318i

Мнение от Manuel » 24 Фев 2015, 17:12

Колеги някакво решение за следния проблем фланеца който е обграден ми го сменяха в сервиз обаче продължава да сълзи от него някакви идеи за нова гарнитурка или ?
maxresdefault.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S

Re: е46 318i

Мнение от KpuB4o » 25 Фев 2015, 0:47

Колега имам 318 с n42 мотор, при мен също от време на време забелязвам че стрелката мърда с 1-2 мм от средата, без видима причина (не е ръчкана, или седяла в задръстване) Този "проблем" при мен го забелязах за пръв път преди 7-8 месеца, но не мисля че е нещо притеснително, все пак нито мърда повече от това положение нито губи антифриз нищо. Карай си спокойно и следи температурата, ако се вдигне тогава започни да търсиш причина. За собствено спокойствие направи една диагностика, за да се види датчика дали работи и виж дали случайно няма въздух в системата.


п.с. сега виждам че темата е доста стара и съм прочел само първата страница :oops:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: е46 318i

Мнение от vavilon » 25 Фев 2015, 9:59

Manuel написа:Колеги някакво решение за следния проблем фланеца който е обграден ми го сменяха в сервиз обаче продължава да сълзи от него някакви идеи за нова гарнитурка или ?
maxresdefault.jpg

Този фланец не се сменя! Сменя се целият маркуч до радиатора. Просто така се продава и е на бързи връзки. С годините пластмасата на накрайниците става на сол и започва сълзенето, късане на маркуча и шах на пътя. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 /316i

Re: е46 318i

Мнение от IKN » 26 Фев 2015, 11:52

Manuel написа:Колеги някакво решение за следния проблем фланеца който е обграден ми го сменяха в сервиз обаче продължава да сълзи от него някакви идеи за нова гарнитурка или ?
maxresdefault.jpg

Първо трябва да се установи дали теча е между фланеца и главата ,или между маркуча и фланеца.
Подсушаваш идеално целия възел , палиш на студен мотор и гледаш мн. внимателно откъде овлажнява.
После напиши тук резултата.
При мен имаше там леко овлажняване ,но между маркуча и фланеца .Разкачих бързата връзка и установих
че преди мен са мазали с грес преди да вкарат маркуча , тази грес е клеясала и повърхноста на фланеца
не беше идеално гладка . Почистих много внимателно фланеца и О-пръстена в маркуча и вече 2 г. засега
е сухо .

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook