е46 318i

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: е46 318i

Мнение от Dimitroff » 26 Юли 2010, 14:28

Aз също сменях такъв датчик - само дето при нас с дизелите седи на главата - под колектора и чисто нов в Дару кар е 24лева...но пък е на шибано място и за труд вземат към 30тина лева... за късмет при мен се оказа, че не е от него и днес ще ходя да гледам 1 перка за проба...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: е46 318i

Мнение от oci » 26 Юли 2010, 14:33

kkovachev написа:Водната помпа е сменяна също преди няколко месеца. :dunno: Тази турбинка обаче взе да ме съмнява, ако това в дясно от което излизат два маркуча един под друг е турбинката.
Долният маркуч е сълзял малко антифриз. Тя е с едно метално цилиндърче отгоре на Бош. Възможно ли е да е от хлабави връзки на маркуча с тази турбинка? Надявам се да не сменям пак водна помпа, тя е почти нова. :lol:


Колега турбинката на помпата е в самата помпа или по точно най-отзад и е конзолно закрепена нямя как да я видиш защото влиза навътре това долу в дясно с двата маркуча е хидравличната помпа и в нея минава масло а не антифриз.
Провери дали е обезвъздушена и дали се включва перката ако термостата не отваря няма да го има малкия кръг и няма да имаш парно поне в началото докато не загрее добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.05.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530D

Re: е46 318i

Мнение от kkovachev » 26 Юли 2010, 15:07

Колега турбинката на помпата е в самата помпа или по точно най-отзад и е конзолно закрепена нямя как да я видиш защото влиза навътре това долу в дясно с двата маркуча е хидравличната помпа и в нея минава масло а не антифриз.
Провери дали е обезвъздушена и дали се включва перката ако термостата не отваря няма да го има малкия кръг и няма да имаш парно поне в началото докато не загрее добре.[/quote]

Възможно е. Но защо тогава от долния маркуч, който влиза в тази хидравлична помпа сълзи антифриз? Там нали минава маслото?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.05.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530D

Re: е46 318i

Мнение от kkovachev » 26 Юли 2010, 15:08

kaspar_ivo написа:Колега ако ти излезе че е този датчик ето номера и цената му... всъшност не е 50лв а е 35.77 ;) (добре че Димитрофф се сети да го провери)

Номенклатурен номер : 13621433077
Описание : СЕНЗОР ТЕМПЕРАТУРА НА ВОДАТА
Ед.цена (с ДДС) : 35.77 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


Мерси много! Ще и направя една диагностика да видим...дано това реши проблема!

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.05.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530D

Re: е46 318i

Мнение от kkovachev » 27 Юли 2010, 12:50

Здравейте колеги!

Феномен! Запалих колата и включих температурата от скритото меню, за да следя градусите. Още на 70 градуса стрелката отиде на 2 милиметра в дясно от 12 4аса и повече не мръдна. Колата достигна оптималната 105 градуса и си остана на толкова. Падна на 104-103, после пак си отиде на 105 и повече не се качи, след половин час включен двигател и на място. През цялото време стрелката си стои на 2-3 милиметра от 12 часа и не мърда нито напред, нито назад. Интересното е обаче, че когато изключвам двигателя, стрелката не пада до долу а стои леко повдигната - пак с около 2-3 милиметра. Иначе нивото на антифриза си е на MAX. :kuku: Отделно доста форсирах ДВГ, но градусите не минаха от 105 нагоре. СТРАННО!!! :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.05.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530D

Re: е46 318i

Мнение от kkovachev » 27 Юли 2010, 13:07

И още нещо... 5 минути след като запалих колата парното духаше топло както си трябва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.04.2008
Местоположение: Троян
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: 318 i

Re: е46 318i

Мнение от krasy1982 » 27 Юли 2010, 14:24

Колега не е гаранция че като си взел нов и оригинален термостат, то той ще е перфектен. Според мен проблема е в него. Моята правеше така преди и след смяната му всичко си дойде на мястото. Аз лично взех на BEHR

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318i

Re: е46 318i

Мнение от kaspar_ivo » 27 Юли 2010, 15:21

krasy1982 написа:Колега не е гаранция че като си взел нов и оригинален термостат, то той ще е перфектен. Според мен проблема е в него. Моята правеше така преди и след смяната му всичко си дойде на мястото. Аз лично взех на BEHR


ако му отваря и 2-та кръга термостата си работи както трябва. А и както вече казах с гадаене трудно се решава проблем. Ще направи диагностика и ще види :)

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.05.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530D

Re: е46 318i

Мнение от kkovachev » 27 Юли 2010, 17:08

Здравейте колеги,

опитвам се да ви отговоря от сутринта, но не мога да пост-на нищо в темата :evil: Значи, сутринта запалихме колата с един майстор.
Пуснах да следя температурата от скритото меню и още щом достигна 70 градуса, стрелката пак мина малко с няколко милиметра от 12 часа и не мръдна повече. Слитер, перката ми тръгна веднага щом пуснах климатика. Работи си нормално. :yes: След около 20ина минути работа на място и леко подаване на газ, колата достигна 105 градуса температура и повече не мръдна нагоре. Леко падаше на 103-104, но над 105 не се вдигна. Парното си работи и като го включа на топло си духа топло. Единственото нещо е, че стрелката стои на 2-3 милиметра вдясно от средата. Антифриз имаше до горе. Това, което ми направи впечатление е, че в момента, в който изключа двигателя, стрелката не пада до долу а стои леко повдигната с около 2 милиметра :kuku: Мястото , от което леко е сълзял антифриз е била някаква помпа, която е за парното, но не е фатално, ще го оправим.
Дано този път да ми се пост-не ... :ranting:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: е46 318i

Мнение от © » 27 Юли 2010, 17:44

колега, до 20-тото мнение постовете ти се одобряват от модератор
а аз не съм постоянно онлайн
скоро ще забравиш за този проблем

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.05.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530D

Re: е46 318i

Мнение от kkovachev » 27 Юли 2010, 17:51

© написа:колега, до 20-тото мнение постовете ти се одобряват от модератор
а аз не съм постоянно онлайн
скоро ще забравиш за този проблем


Да, прочетох :yes: Още малко ми остана :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: е46 318i

Мнение от majstorapetkov » 27 Юли 2010, 17:57

Хубаво е, че с охлаждането на двигателя всичко е наред. Свалял ли си скоро таблото за нещо? Според мен се е изместила т.н. нула на индикатора за температурата. Може да се оправи и механично, и ел., защото той- индикатора представлява един стъпков ел. мотор. Не знам с един "ресет" на таблото дали няма да се оправи.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.05.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530D

Re: е46 318i

Мнение от kkovachev » 27 Юли 2010, 19:08

majstorapetkov написа:Хубаво е, че с охлаждането на двигателя всичко е наред. Свалял ли си скоро таблото за нещо? Според мен се е изместила т.н. нула на индикатора за температурата. Може да се оправи и механично, и ел., защото той- индикатора представлява един стъпков ел. мотор. Не знам с един "ресет" на таблото дали няма да се оправи.


Мерси колега,
не съм го свалял никога. Даже нямам идея как става. Как да направя "ресет" на таблото? От самото табло ли се рестартира? Предполагам, че това ще занули и километрите за смяна на масло, но няма значение, важно е да ми се оправи стрелката. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: е46 318i

Мнение от tisho_ » 27 Юли 2010, 20:54

Колега отвори таблото и мръдни стрелката малко назад.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: е46 318i

Мнение от majstorapetkov » 27 Юли 2010, 21:06

tisho_ написа:Колега отвори таблото и мръдни стрелката малко назад.


Да, това е механичния начин на оправяне. :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook